"1"

16 2 0
                                    

"Сайн байна уу? Сайн байна уу? Заа. Ойлголоо."
"Эгчээ, та арай л их ажиллаад байгаа юм бишүү? Ядрахгүй байна уу?"
"Зүгээрээ. Санаа зоволтгүй. Нээрээ Хугёонаа, чи өнөөдрийн зураг авалтыг авчихаарай. Би харин жоохон ажил гараад"
"Заа. Мэдээж бололгүй яахав. Ингэхэд, ямар ажил гарсан?"
"Аан, нэг их сүртэй юм бишээ. Аавын бие нь жоохон муудсан гээд. За даатгалаа шүү, амжилт"
"Заа. Болгоомжтой яваарай"
"За. Баярлалаа"

Сайн байна уу? Намайг Сохён гэдэг би одоо 26 настай нэвтрүүлэгч хийдэг. Аавтайгаа хамт амьдардаг. Ээж маань намайг бага байхад аав бид 2ыг орхиод явчихсан л даа. Гэхдээ би ээжийгээ хайж байгаа. Аав битгий дурс гэдэг ч хайж олоод сайн яваагаа үзүүлмээр санагдаад л тэр. Би хүмүүсийн хүсдэг найз залуу, дотны найз эдртэй болохыг нэг их анхаардаггүй. Зүгээр ажилаа сайн хийж, аавыгаа жаргалтай байлгахыг л хичээдэг.

"Өө ааваа, таны бие яаж байна. Зүгээр үү? Халуун зутан хийгээл өгөх үү?"
"Өө миний охин, аав нь зүгээрээ. Жоохон юмны төлөө ажил ихтэй охиныг минь хүртэл дуудчихсан байх юм" *инээх*
"Хөөх, цоглог хүн шүү. Та бас биеэ бодож байлдаа. Таныг өвдчихвөл би яах юм. Айн?"
"Аяаяа яадаг гэнээ" *шоолох*
"Зааза аав тэгвэл би гэрт хүргээд өгье."
"За." *Хувцасаа өмсөх*

"Зиа, би хоол хийгээд өгөх үү?"
"Хэрэггүй ээ, бие тань муу байгаа шдээ. Одоо угаасаа би ингээд ажилдаа явлаа. Та босож хольхоод байлгүй унтаад амарч байгаарай"
"Заа. Ухаантай охин шүү"
*Инээх*

"Өө Сохён эгчээ, зураг авалт дуусчихсан. Одоо та хэдэн нэвтрүүлэгний цагийг хэлж өгөөд харьдаа"
"Хөөх, Хугёон мундаг шүү. Заа одоо чи яв яв. Ядарсан байх, гэртээ очиж амар"
"Заа."
"Болгоомжтой яваарай." *орилох*

Мэдээлэл:
Гол дүр: Сун Сохён
Нас: 26
Мэргэжил: Нэвтрүүлэгч
Айлын ганц охин. Аавтайгаа хамт амьдардаг.

Туслах дүр: Ха Хугёон
Нас: 24
Мэргэжил: Нэвтрүүлэгч
Ажилдаа хичээнгүй бөгөөд гэр бүлийнхэн гэвэл ажлын хамт олон нь.

Зөвхөн минийхWhere stories live. Discover now