***
MERT'TENSilah seslerini duymamala birden içimi bir korku sardı kendim için değil Rüya için korkuyordum.
Ona zarar verdiğimi söyleyerek uzak tutmaya çalışıyordum ama o daha da yaklaşıyordu ve ben buna engel olamıyordum ve gittikçe daha da zarar görüyordu.
"Rüya geç arkama geç!"
"Hayır Mert ne olursa olsun beraber göreceğiz senin o ateşe tek başına atlamana izin vermem."
"Ne yani benimle gelince sende atlayınca bana bir katkısı olacağını mı sanıyorsun?"
Rüya kafasını eğip sustu.Ne yapacaktım ben?Allah kahretmesin...
Neden o okula gelmiştim ki neden babanın dediğini kabul etmiştim gel dediğinde hemen sazan gibi atlamıştım.O an o kadar çok sevinmiştim ki ilk defa bir hayatım oluyor sanmıştım ilk defa hayatıma yeni insanlar almıştım hemde birbirinden güzel.
Hayal kırıklığıyla Rüyaya baktım hala inatçıydı neden bu kadar inatçıydı ki anlamış değilim.
Kapıya doğru yürumeye başladım dışardan az da olsa ses geliyordu.
Arka kapıya baktığımda dışarda 2 adam vardı ordan çıkamazdık.Yukardan da atlayamayacağımıza göre kalmıştık burda olacakları bekleyecektik.
Kafamı kaldırıp Rüyaya baktım gözlerimle özür diledim, gözlerimle veda ettim ona ne olacağını bilmiyordum kiminle oynadığımı ne rolde oynadığımı hiç birini.
Birden kapının sertçe kırılma sesini duydum ve 4 -5 adamın içeriye girdiğini Rüyaya bakmak istedim ama bakamadım her şey benim yüzümdendi.
Onu o hayattan çıkaracağım derken daha beter bir hayata sokmuştum.
Buydum işte ben hiç kimseye iyi gelmiyordum,bu sefer hayatım düzelir demiştim ama olmadı ne sanmıştım ki.
"Tamam efendim alıp geliyoruz."dedi adamlardan biri kulağındaki sese ,hepsi siyah takım elbiseleri giymişti.
Adam gelip kollarımda tuttu ve öne doğru yatırdı.
"Bırak lan şerefsiz bırak."Adamlardan sarışın olanı bana doğru yöneldi ve tam önümde döndü yüzüme daha da yaklaşıp konuşmaya başladı.
"Ahh Mertcim niye böyle davranıyorsun ama oysa biz seni çok seviyoruz uzun bir tatile çıkaracağız seni."dedi ve kahkahalar atmaya başladı.
"Görürsün lan sen şerefsiz kendini bir bok sanma hemen."
"Abi kızı da alıyor muyuz?"
Bu adama abi diyorlardı hepsinden daha şerefsizdi demekki ama onun da arkasında biri vardı telefonda konuştuğu o da baş şerefsiz olmalı.
Adam düşünür gibi sesler çıkardı.
"Kızı da alın Kara Abinin dediğine göre olmadı bir yere sepetleriz sonra."
"Ne yapacaksınız lan ona almayın ona benimle alakası yok onun."
"Aaa Mertcim ben öyle olduğunu düşünmüyorum sahil kenarında aşk pozları verirken hiç öyle durmuyordunuz."
Rüyaya baktım gözlerinde korku yoktu daha çok endişe vardı.
"Alın kızı hadi."
Rüyaya doğru ilerlediler.
"Dokunmayın lan onaaa!!"
Kolumu tutuyorlardı bırakmıyorlardı.Elimden hiç bir sey gelmiyordu.Ne kadar bağırsam da kolundan tutular ve yürütme başladılar onu benimle beraber.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlıkta Açan Papatya
Novela JuvenilBu solmuş bir papatyanın karanlıkta açma hikayesi bu karanlığın papatya kokulu kıza aşık olma hikayesi bu karanlığın ,karanlığı sevme hikayesi Gökyüzü bile olacakları bilmiyordu acaba dünya olacakları kaldırabilecek miydi aşk düşmüştü bir kere kalb...