Selamm. Arkadaşlarımdan başka okuyan var mı bilmiyom ama ilerde olursa diye şuraya açıklama yapim.
Şimdi biliyorsunuz ben yorum yapan kişilere hayvan gibi davranıyorum. Ama onu arkadaşım oldukları için yapıyom. Yani başka biri yazsa o kadar kötü davranmam. O yüzden korkmayın benden xgjlakgfalcgjax.
Medyadaki şarkıyı da dinlersiniz.
Taam yeter bu kadar şimdi bu uzun ve ciddi bölümü okuyun ve ağlayın. İyi okumalarr.
Sabah uyandığı gibi Dolunay ve etkilerini araştırmak için evlerinin bodrum katındaki kapsamlı büyük kütüphaneye gitti. Alfabetik sıraya göre dizilmiş kitaplar arasında elini gezdirdirirken en sonunda işine yarayacağını düşündüğü bir kitap buldu. Kitabın adı 'Dolunay ve Kurtadamlar' dı.
"Kurtadamların efsane olduğunu sanıyordum." diye mırıldandı.
Kitabı alıp odasına çıktı. Yatağında oturur pozisyona gelip kitabın birkaç sayfasını okudu. Her okuduğu kelimede daha çok şaşırıyordu. Kitapta yazana göre rüyasında gördüğü Aylak lakaplı o çocuk bir kurtadamdı."Nasıl olabilir bu? Onun kadar tatlı bir çocuk nasıl kurtadam gibi vahşi bir varlığa dönüşebilir?" dedi kendi kendine. Bunun bir rüya olduğu aklına gelince de "Ah, bu sadece bir rüyaydı. Belki de bu kadar ciddiye almamalıyım."dedi.
Kitabı tekrar yerine koydu. Ve mutfakta kahvaltı hazırlayan annesine yardım etmeye gitti. Her zaman ki gibi mutluydular. Ama Esta'nın aklı hala gördüğü rüyada ve Aylak'taydı. Babası merakla ona baktı. Her dalga geçtiğinde kullandığı yüz ifadesini takınıp alayla konuştu.
"Hey Esta! Sen de benim gibi bu ay ödeyeceğin elektrik ve su faturasını mı düşünüyorsun yoksa?"
Esta anlamayan bir ifadeyle babasına baktı.
"Ne?" dedi kaşlarını çatarak.
Babası güldü. Annesi Mr. Smith'e kızgın bir şekilde bakıp kızına döndü.
"Noldu kızım? Biraz dalgın görünüyorsun. Bir sorun yok değil mi?"
"Hayır bir sorun yok." dedi gülümseyerek.
Kahvaltıdan sonra daha iyi olmak umuduyla odasına çıkıp çizim yapmaya başladı. Ancak aklında bir kurtadam kitabının nasıl kütüphanede olduğu da vardı. Aklındaki düşünceye daha fazla direnemeyip bu soruyu annesine sormaya karar verdi. Annesinin yanına gidip meraklı bakışlarını gözlerine dikti.
"Anne, Babam veya sen Kurtadamlar ile ilgilenir misiniz?"
"Onlar- Onlar sadece aptal senaristlerin uydurduğu bir tür kızım ve gerçekte yoklar. Ayrıca ne baban ne de ben onlarla ilgilenmeyiz." dedi.
Esta iyice meraklanmıştı. Bu söyelenenlerle çelişen bir soru daha yöneltti.
"Peki kütüphanede bir kurtadam kitabının ne işi vardı?"
Mrs. Smith kahkaha attı.
"Neden bahsediyorsun sen Esta? Kütüphanemizde bir kurtadam kitabı yok ki." Elini kızın başına götürüp ateşini ölçtü. "Ateşin falan da yok. İyi misin sen?"
Esta anlam veremiyordu. Az önce o kitaptan birkaç sayfa okumuştu değil mi? Bunlar bir şakaydı sanırım. Birisi onunla oyun oynuyordu.
"Anne ben az önce kütüphaneye bıraktım o kitabı. Hatta kitabın ismi 'Kurtadamlar ve Dolunay' dı."
"Ah kızım. Boşversene bunları. Hayatta hiç karşına çıkmayacak şeylere odaklanmak yerine derslerine odaklan." dedi bıkkın bir ses tonuyla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Esta Agatha Matthews(Next Gen)
FanfictionBüyücülük dünyasından haberdar dahi olmayan Muggle çift, Safkan bir büyücü ailenin çocuğunu evlat edinirse ne olur? ~Not: Bu bir Next gen kitabıdır.