- Na és Nathan?- kérdezte papa és a hátam mögé nézett.
- Tessék?- kérdeztem értelmetlenül. Hirtelen megcsippant a telefon a zsebemben, elővettem és láttam hogy Liam üzent. " Légy erős ". Hátra néztem és ott állt Nathan, mérges voltam rá hisz tudtam, hogy csak a kávézóban ült és ha tényleg bármi bajom lett volna akkor nem jött volna segíteni.
- Kicsim úgy érzem mi felmegyünk- mondta nagyi. Nem szóltam semmit csak bólogattam.
- Mit akarsz?- kérdeztem mikor a nagyiék már felmentek. Elkezdte levenni a kabátját. - Ne vedd le, nem maradsz itt- mondtam rezzenés nélkül.
- Jó- húzta vissza. - Mi a bajod neked megint?-kérdezte ingerülten.
- Mi a bajom? Most ezt komolyan kérdezed?- türtem félre a hajam idegesen.
- Igen, úgy viselkedsz mint egy pi- harapta el az utolsó szót.
- Hogyan viselkedek? Mint egy picsa? Nathan mi van veled?- akadtam ki teljesen.
- Jól mondtad nem maradok- fordított hátat- Csak azt akartam kérni, hogy hadj békén egy időre- nyitotta ki az ajtót majd távozott. Utána rohantam.
- Nem is érdekelsz, azt csinálsz amit akarsz!- kiabáltam.
- Szerencsére- mondta és beszállt egy kocsiba és elhajtott.
Idegesen léptem be az ajtón. Miért csinálja ezt? Fogalmam sincs mi a baja. Felidegesít, hogy ennyire leszarja az egész kapcsolatunkat és csak így elhagy. Először azt mondja szeret aztán hogy hadjam békén aztán felbukkan.
Felmentem a szobámban és rendet raktam. Igen este felé. Nem bírtam lenyugodni. Miért pont most nincs itt Eric? Miért nem mondja meg azt, hogy mit tegyek? Nem vagyok tehetetlen sok mindenben, de a szerelem valahogy nem működik úgy ahogy kéne. Nem vagyok elég érett? Nem tudom úgy kezelni a dolgokat ahogy kéne? Ilyen kérdések nem hagytak nyugodni. Gyorsan lezuhanyoztam és lefeküdtem aludni. Lehetett már hajnali 3 óra mikor eltudtam aludni.
Reggel egy kellemetlen hangra ébredtem ami nem volt más mint az ébresztőm. Néha áldom néha pedig átkot szórok rá. Nem volt sok kedvem felkelni, de nem hagyhatom ki a sulit, sajnos. Kis insta, tiktok nézegetés után felkeltem és kerestem valami ruhát. A szobámból nézve nem volt valami meleg ezért egy fekete farmert és egy fekete pulcsit vettem fel mert ugye jó a változatosság.
Felöltöztem és elmentem a fürdőbe. Borzasztóan rosszul festettem, egész éjszaka alig aludtam ami meglátszott. Gyorsan felkentem egy alapozót, hogy legalább legyen egy ember formám, de sajnos még mindig úgy festettem ki mint egy halott. Kis szempillaspirál, ajakbalzsam és a hajamat copfba kötöttem. Felvettem a táskámat lementem a lépcsőn, felhúztam a cipőm, kabátom és már mentem is el. Gyalogoltam mivel nem volt kedvem másokkal egy légtérben lenni. Picit késésben voltam már eleve és erre az is rátett, hogy gyűlés volt az első szünetben plusz belelógott az első órába. Rohanva mentem az aulába és Liamékhez mentem.
- Miről maradtam le?- kérdeztem lihegve.
- Elmondta, hogy várnunk kell mert az igazgató nincs még itt- mondta Sandra. Ahogy ezt kimondta meg is jelent az illető.
- Először arról fogunk beszélni, hogy idén megnyílik újra az iskolának az újsága ami egy nagy előrelépés ebben, hogy aki a legjobban fogja csinálni annak elő lesz tüntetve, viszont! Nem kap semmi felmentést semmiből. Ez olyan mint egy szakkör. Megrendezésre kerül miután vissza jöttek akik most külföldön vannak azok karácsonykor jönnek haza és utána az első héten más indul a focista, kosár mérkőzések amint úgy szint fel lesz tüntetve a bizonyítványban- tájékoztatott minket. Elkezdtem gondolkodni a dolgon mert nagyon szeretek írni és jó lenne ha a bizonyítványban fel lenne tüntetve. - Továbbá pár versenyt is tartogatunk nektek amik izgalmasak és jól szerepelnek majd a bizonyítványban- ezután még pár dolgot elmondott főleg olyanokat, hogy mikor milyen szünetek lesznek és pályázatok.
- Nem eszel?- kérdezte Alice ebédszünetben
- Nem vagyok éhes- toltam el a kaját amit odarakott elém.
- Még inni sem ittál amióta megjöttél- nézett rám aggódóan.
- Nyugi, nincs semmi bajom csak ideges, feszült vagyok- mondtam.
- Nath?- kérdezte óvatosan.
- Ja valami olyasmi, nem szól hozzám. Még rám sem néz. Nem vagyok ennyire szar ember nem?- néztem rá.
-Dehogy is. Honnan szedsz ilyen hülyeségeket össze?- fogta meg a kezem.
- Nem tudom csak én úgy érzem, hogy ennél jobb ember nem tudok lenni. Próbálok maximumot kihozni úgy ahogy tudok, de nehéz főleg úgy, hogy a bátyám nincs a mellettem lévő szobában. Nehéz úgy, hogy x évet együtt töltötök és az egyik napról a másikra nincs veled és azt látod mintha nem érdekelné vagy nem tudom. Nehéz, hogy Nathan ellök és indokot sem mond. Magyarán minden szar és nehéz- mondtam halkan neki csak úgy, hogy ő hallja nem kell még az is, hogy azzal legyen tele a suli, hogy mennyire gáz vagyok.
- Nekem is nehéz volt mikor ketté választottak minket Liammel. Szóval tökéletesen egyet értek veled. De muszáj jónak és törhetetlennek lenne. Mindenki kétszínű ebben a suliban ezt már látom, de erősnek kell maradnod- ölelt meg. Nagyon jól estek a szavai.
- Gyere- fogta meg a kezem és a kijárathoz vonszolt.
- Hová megyünk?- kérdeztem.
- El- nevetett.
- De hát itt kellene maradnunk hisz lesz még 2 óránk- néztem rá.
- Nyugi ne agyalj ennyi dolgon- mondta és kézen fogva mentünk el. Beültünk az autójába ami egy Audi, de ne kérdezzétek milyen mert nem értek a kocsikhoz.
Vigyorogva ültem mellette és azt mondtam magamba, hogy az én tanítványom. Hamarosan egy kis üzlet előtt leparkolt.
- Na gyere- állította le a motort és kiszálltunk. A boltban csak követtem őt nem tudtam, hogy mit kéne csináljak. Levett a polcról négy tányért és egy filcet. - Ezt fizesd ki egy pillanat- ment ki a boltból, beálltam a sorba és ácsorogtam. Kifizettem és mentem is ki hozzá. Pont akkor tette le a telefont mikor beültem az autóba.
- Ez mire jó?- kérdeztem és hátra raktam a tányérakat a hátsó ülésre tettem.
- Majd meglátod, de most megyünk a Kfc-be- indította el a motort. Fel sem fogtam mi történik és máris ott találtam magam. Kikértük a kaját és beültünk az egyik boxba.
- És most?- kérdeztem miközben falatoztam a burgonyából.
- Most várakozunk- mondta közben biztatóan mosolygott.
Hirtelen megszólalt a telefonom, elővettem és megpillantottam Nathan fejét. Alicehez fordítottam a telefont.
- Ne!- vette ki a kezemből a telefont és lezárta. - Nem szabad-
Pár perc múlva megszólalt Alice újból.
- Na, rájuk vártunk- nézett hátra. Hatra pillantottam és láttam hogy Liam és Sandra jött be.
- És most mit csinálunk?- kérdeztem mikor már mindenki ott volt.
- Egy nagyon izgalmas dolgot- tapsikolt Sandra.
Hát Sziasztok babykék!
Na mizujs?
Tudom tegnap elmaradt a rész, de ki is írtam🥰.Hogy tetszett a mai rész?
Nagyon szeretlek titeket!!
Ha tetszett ez a rész nyomjátok meg a kis csillagocskát és kommenteljetek plusz iratkozzatok fel! ❤❤
YOU ARE READING
Bátyám Legjobb Haverja
Teen FictionUi.: I hate you! -Nem akkarom hogy elhagy!-mondtam üvöltözve -Így lesz a legjobb!-kiabálta vissza -Kinek? -Neked! -Hallod amiket mondasz ?- ordítottam rá teljes erőből Kezdés: 2020.01.19 Ez az első könyvem, nagyon régóta akartam már, de nem vette...