Trochę o mnie

7 0 0
                                    

Nazywam się Monika mam 16 lat i mieszkam obecnie z babcią, ponieważ moja mama mnie oddała do domu dziecka jak małam 4 lata. Nie pamiętam ich ale wiem, że jak mnie rodziła to rano wogule nie miała brzucha tylko w czasie porodu jej urósł nawet nie wiedziała, że jest w ciąży dlatego też nie była przygotowana na dziecko wiedz mnie oddała. Też pewnie dlatego, że tata ją zostawił jak się dowiedział, że mnie urodziła. Nie pamiętam jak wyglądali moi rodzice ale pamiętam, że cały czas mówiła do mnie ''Moja mała kruszynko'' Wogule nie mam z mamą i z tatą kontaktu i nawet nie wiem czy jeszcze żyją. Naszczęście długo nie byłam w domu dziecka bo po jakiś 2 miesiącach zabrała mnie z tamtąt właśnie babcia z którą do dziś mieszkam. Chodzę do normalnej szkoły. Uczę się przeciętnie.Nie mam za dużo znajomych, wzasadzie to tylko mam moją przyjaciółkę Wiktorię. Znamy się od urodzenia i wszystko sobie mówimy, poprostu traktujemy się jak siostry. Zna mój sekret jako jedyna czyli że umiem czytać w myślach. Nie lubimy również zaprzyjaźniać się z innymi, ponieważ nie wiadomo czy nie są fałszywi dlatego się trzymamy tylko we dwie. 

Mam nadzieję, że wam się spodoba historyjka!

Miłego czytania!

the umbrella academy... i jej przygody.Where stories live. Discover now