NCT127 üyeleri seni nasıl kucaklar?
Moon Taeil
Sarılmalar genellikle ikinizden biri yorgunsa yapılırdı. Taeil'in genellikle çok aşırı şefkatli olduğunu görmüyorum, ama eğer yorgun olsaydı ya da tam tersi, sen yorgun olsaydın çok çok çok sevimli ve yapışkan olurdu. Yüzünü sana sürdükten ve sessizce mırıldandıktan sonra göğüsüne yatardı. Yorgun olsaydın, o yatakta yatıp kitap okurken kendini ona fırlatırdın ve o da saçınla oynar ve kulağına güzel şeyler fısıldadı.
Johnny Suh
Genellikle ilişkinizde baskın olan Johnny olurdu; Ne pahasına olursa olsun seni korumak ve sana nazikçe bir prenses gibi davranmak isterdi. Ama kesinlikle ona bakıp ve ona değer verdiğiniz anları severdi. Asla toplum içinde, kimsenin onu hassas ve yumuşak görmesine izin veremezdi. Ama, Tanrım hayır! Sen bunun tamamen dışındasın. Saçlarıyla oynayıp sırtını ovuştururken onu başının göğsünde olmasını severdi. Onun dokunuşları karşısında erimen ve gözlerinin içine bakman hoşuna giderdi.
Lee Taeyong
Taeyong iyi bir kucaklayıcı olurdu, bu onun sana olan sevgisini ifade etmenin en sevdiği yolu. Her neyse, muhtemelen her zaman kolları senin etrafında olacak. Ama Taeyong'un aşırı duygusal ve hassaslaştığı ve sizi kucaklayarak, başını boynunuza sokup sizi nasıl sevdiğini ve gitmenizi istemediği konusunda mırıldanarak kucakladığı zamanlar da olabilirdi. Sık sık olmazdı, ama bunlar kesinlikle çok duygusal ve uzun kucaklaşmalar.
Nakamoto Yuta
Nerede olursanız olun ya da kiminle olursanız olun, Yuta her zaman bir şekilde ellerini üzerinizde tutardı. Seni her zaman gerçekten gösterişli bir kucaklamayla selamlar ve seni ne zaman görse genişçe sırıtırdı. Diğer çocuklar onun romantizmiyle alay edip güler ve onu taklit ederlerdi. Yine de Yuta umursamayıp gözlerini devirirdi, yüzünü boynuna gömer ve sana onları görmezden gelmen gerektiğini söylerdi.
Kim Doyoung
Sarılmak, temelde günlük rutininizin bir parçası olacaktır. Onun programı ne kadar yoğun olursa olsun ya da sen ne kadar iş yaparsan yap, ikiniz de buna zaman ayırırdınız. Sadece huzur içinde birbirinizin arkadaşlığından zevk alıyordunuz. Kucağında başını boynuna koyarak otururdun ve Doyoung kollarının seni sıkı ve tatlı bir şekilde tutmasına izin verirdi. Her şey hakkında konuşurdunuz; bazen konuşacak çok şeyiniz olmazdı, bu yüzden sessizce otururdunuz; ama asla garip olmazdı.
Jung Jaehyun
Sarılmalar, Jaehyun'la her zaman eğlenceli ve alay dolu olurdu. Gün içinde ya da dışarıda, sadece elini tutmak ve yanağınızı öpmekle yetinirdi. Ama özel olarak ve yatmadan önce sana çok sıkı sarılırdı. Boynunu öpmesi ve ellerini sana sarmasıyla başlayacaktı, bu da seni kıkırdatacak ve garip bir duyguyla güldürecekti. En sonunda ikiniz de yatakta uzanırken gülmekten ağlamaya başlardınız.
Kim Jungwoo
Taeyong gibi, Jungwoo ile sarılmak asla alışılmadık veya nadir olmayacak. Sana sarılmaktan hoşlanırdı, aslında üyeleri etrafında seninle yapmakta olduğu tek şey buydu. Bu yüzden birinizin diğerine gitmesi ve kollarını açarak sarılmak istemesi normal olurdu. Diğeri her ne yapıyorsa bırakıp onları kollarına alırdı. Hiçbir şey demesi gerekmezdi. Sarılmalar her zaman sıkı ve sıcak olur, çoğu zaman da sessizce yapılırdı.
Mark Lee
O ilişkinizde o kadar da sevecen olmazdı, bu yüzden ondan fiziksel olarak fazla sevgi beklememeyi öğrendin. Ama bu asla olmayacağı anlamına gelmez. Bazen, ihtiyaç duyduğu tek şey seninle olan bir kucaklaşmaydı ve bu ihtiyacını seni kollarıyla sıkıca sarıp birkaç kez yanağını öperek karşılıyordu. Yine de buna alışmadığı için çok çabuk utanıp kendini senden ayırırdı, bu nedenle genelde sadece yanına uzanıp aniden elini tutmakla yetinirdi.
Lee Haechan
Haechan ile sarılmak Jaehyun'a sarılmaya benzerdi, asla ciddi ya da sessiz kucaklaşmalar olmazdılar. Ve çoğu insanın düşündüğü gibi başlamazdılar. İlişkiniz zaten olduğu gibi çok eğlenceli olacaktı, bu yüzden elbette sarılma olayı da aynı olacaktı. Genelde Haechan'ın tam anlamıyla yüzünüze bir yastıkla sert bir şekilde vurmasıyla başlar ve sonunda bir yastık kavgasına yol açardı. İkinizde bitik duruma geldiğinizde, kollarını gevşek bir şekilde sana sararken ağır bir nefes almanıza neden olurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐍𝐂𝐓 𝐑𝐄𝐀𝐂𝐓𝐈𝐎𝐍𝐒
Fanfiction✨ NCT Reaction - Scenerio - MTL ✨ Tumblr'dan aldığım metinlerin 'çevirileridir.'