Gittiği günden beri hayatım değişti canım hiçbir şey yapmak istemiyordu ama bi yandan da onun canını yakmak istiyordum. Hem seviyordum hem nefret ediyordum. Evet biz Emreyle ayrılmıştık ama bir türlü tamamen hayatlarımızdan çıkamıyorduk ikimizde,bir şeyler sürekli bizi bir araya getiriyordu. Anlayamıyordum madem hayatımdan çıkıp gitmeyecektin neden yarım bıraktın beni? Canım tarif edilemeyecek şekilde yanıyordu 15 yaşında bi kızın canı neden böyle bir şey için bu kadar çok yanıyordu? O sıralar ondan intikam almak istedim,pişman olmasını,üzülmesini istedim. Ama nerden bilebilirdim ki kendi hayatımı mahvediceğimi. Bana ilk teklif eden çocukla çıkmaya başladım sevmiyordum onu oda biliyordu zaten bunu,düşündüğüm tek şey vardı Emre'nin canının yanması... Canı yandımı bilemiyorum. Akşam oturuyorum bir mesaj,açıp baktım Emre'den hayırlı olsun yazmış düşünebiliyor musunuz canimdan çok sevdiğim çocuk bana neden böyle yaptın felan diyecegine sadece hayırlı olsun diyor. O an yıkıldım fakat belli etmedim. Hiç mi sevmemişti beni hiç mi değer vermemişti tanıdığım Emre o değildi sanki. Hata yaptığımı biliyordum ama devam ediyordum hep. Hiçbir şeyi gözüm görmüyordu. Nereye kadar böyle devam edecektim??
Okul hayatımda berbat gidiyordu normalde derslerinde başarılı biriydim ama aklımı bir türlü toparlayamıyordum aklım çıkıyordu o çıkmıyordu. Gurur yapmadan mesaj atıyordum arayıp soruyordum,farkedemedim artık duygularımı dalgaya almaya başlıyordu her seferinde tamam bu sefer düzelecek diyordum meğer dalga geçiyormuş benimle ama ben aptal aşık olduğum için kabullenemiyordum belkide benden nefret ediyordu. Merak ediyordum napmıştım ki ona? Bizim yaşadığımız yer küçük bir ilçe yani ne olursa olsun her şey en abartılı şekilde burda herkese anlatılır kimse doğru veya yanlış sorgulamaz. Ve ben buraya Konya'dan geldim ordaki insanlar,insanların arasında ki ilişki burdakinden çok farklıydı. Bende burdakilerden farklıydım. Kafa yapılarımız aynı değildi bir kere kendimi bulduğum tek kişiydi Emre.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Olmayacak Bir Hayal
ChickLitHerkesin olmasını istediği hayalleri vardır. Kiminin ki küçük şeylerdir kimin ki imkansızlığı zorlar. Fakat bunlar insanı ayakta tutar. Benimde sizler gibi hayallerim var yalnız benim ki şu imkansızlığı zorlayanlardan. Şimdi birazcık seni benim haya...