«Η πιο πικρή αρρώστια της ψυχής είναι η αμφιβολία.»
___________________________________
Αν τα βλέμματα σκότωναν, τώρα θα ήμασταν νεκροί.
Βρισκόμασταν στην βιβλιοθήκη περίπου δυο ώρες και δεν σταματούσα να ανταλλάζω ματιές με την Valerie. Ήταν Πέμπτη και δεν είχαμε μιλήσει από την Δευτέρα, μετά το περιστατικό στο σπίτι της.
Ήμουν θυμωμένος. Και βέβαια ήμουν. Είναι δυνατόν να υποστηρίζει ότι δεν νιώθει τίποτα ερωτικό για εμένα; Αφού με φίλησε στα γενέθλια μου, γαμώτο.
Γιατί να το έκανε αν δεν ένιωθε κάτι;
Γιατί σε λυπάται, μου υπενθυμίζει η συνείδηση μου.
Δεν θέλω να με λυπάται, γαμώ.
«Σκατά» Μου ξεφεύγει και ακούω μερικά ψιθυριστά να μου κάνουν παρατήρηση. Στριφογυρίζω τα μάτια μου και συνεχίζω να προσποιούμαι ότι ψάχνω πληροφορίες για την εργασία μου.
Ίσως να φταίω εγώ, ίσως να πρέπει να σταματήσω να ρίχνω την ευθύνη πάνω της. Ξέρω ότι είναι καλή γαμώτο, αλλά μπορώ να γίνω κι εγώ καλός γι' αυτήν. Την θέλω, αλλά δεν μπορώ να συνεχίσω να προσπαθώ αν υπάρχει διαρκώς ένα τοίχος.
Απλά ας μου έδινε ένα σημάδι...
Σηκώνω το κεφάλι μου από τον υπολογιστή και κοιτάω προς το μέρος της διακριτικά. Με κοιτάει ήδη.
Εντάξει, έτυχε. Δεν θεωρείται σημάδι αυτό.
Ο David δίπλα μου μοιάζει ανήσυχος.
«Τι συμβαίνει ρε μαλάκα;» Σκύβω προς το μέρος του και ψιθυρίζω. Αφήνει τα μάτια του από το κινητό και με κοιτάει.
«Η Emma, δεν μου το σηκώνει από χθες.» Με ενημερώνει και σμίγω τα φρύδια μου. Πότε μάλωσαν αυτοί;
«Μαλώσατε;»
«Μαλάκα, Blake, σε ποιον μιλούσα σε όλη την διαδρομή; Βγάλ' την πέντε λεπτά από το μυαλό σου, ηλίθιε» Με πειράζει ψιθυρίζοντας λίγο πιο έντονα και μερικοί γυρίζουν να μας κοιτάξουν.
«Πότε μαλώσατε;» Συνεχίζω, αγνοώντας τον.
«Χθες το απόγευμα. Είδε ένα μήνυμα της Susan και νευρίασε.» Πετάει το κινητό του στο τραπέζι.
«Ρε μαλάκα, γιατί μιλάς μαζί της; Αν σου αρέσει τόσο, τέλειωσε το με την Emma.» Λέω λίγο πιο δυνατά.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
The European girl.
Любовные романы2021 © Don't copy the story. «Μου κάνει εντύπωση που σε έριξε ο David.» Χαμογελάει ενώ σκουπίζει τα χέρια της, αλλά δεν μου απαντά για λίγο. «Σου κάνει εντύπωση που αντιστάθηκα στην γοητεία σου.» Με διορθώνει. «Οπότε με θεωρείς γοητευτικό.» Παρατήρ...