Mediada motorda nasıl durduklarinin sekli var.
Iyi okulmalar
vallahi bu cocuk sana asık ama sen bunu farkedemiyosun.
Deyip bana döndü.
Bende hemen bunu kafamdan atıp
"Lunaparka gidelim mi?" Diye sorunca önce sasırmıs ifadeyle bakıp sonra gülumsemesini yüzüne koydu.
- Gidip lunaparkı birbirine katmaya ne dersin ?
" Bence cok kötü olur . Bence lunaparkı yıkalım . "
- Zevkle.
Deyip el çırptım. Hemen ilerlemeye başladı. Bende peşinden gittim.
O taksiyi durdurup icine bindi. Bende binerek
- Sunla sen konus allah rızasi icin. "
IMANLİ GIRL e bak sen . Ben hayatta konuşmam . Zaten sıkıldım. Yabancı dil konuşmaktan . " Deyince adama dogru dönüp ona baktım.
Taksici: Hello
Ben: Hi .
Taksici : What is your destination? ( Nereye gidiyorsunuz ? )
Ben : funfair . ( LUNAPARK )
Taksici: Okey but where are you from? ( Tamam amma nerelisiniz? ( Tamam amma nerelisiniz )
Ben : I'm Turkey ( Türkiyeliyim.)
Taksici: I'm dont understand Turkey . ( ben türkiyeyi anlayamiyorum.)
Ben: Why? ( Niçin)
Taksici: you act gratuitously and tancier . ( Nedensiz is yapıyorsunuz ve meraklısınız. )
Ben: You have sacrificed my country okay? ( Sen benim ülkeme kurban ol tamam mı? )
Taksici: No no no . You dont hate. ( Hayır hsyir hayır kızmayın.)
Ben: ideot. ( Aptal )
Ilos: Fuck of. Stop. ( Siktir dur. )
Deyince taksici durdurdu. Ve bizde aaagı indik.
Taksici: Money. ( Para!)
Yumrugumu sıkıp baş parmagımı isaret ile orta parmagımdan sokup el hareketi yaptım.
- Nah sana para
diyip ilerlemeye başladım.
Ilos: ahahahha sanki biz cok burayı seviyoruz. Filan.
Deyip yürümeye devam etti. Lunapark kapalı oldugu icin hemen tellere dogru cıkmaya calısan ilosu göddügümde ona dogru kaşlarımı cattım.
- Hadi ama sende cık.
" ben yüksekten korkarım. Bunu asla yapamam."
- Tamam ama nasil cikcaz ozaman
Elimle 1 saniye isaretini yapıp ilerlemeye başladım. Yoldan arabayla gecen bir adamın önüne anlayınca ani bir fren yapıp durdu hızla sağa doğru kosup arabanın kapısını actım . Adamı arabanın icinden cekip cıkartarak .
" excuse me . I gotta car. " ( AFEDERSİN araban bana lazim .) Deyip kapıyı kapatıp sola dönüş yaptım. Ve hıxlı bir sekilde lunaparka dogru arabayı sürmeye başladım. Ilk defa kullanıyorum yuppiiuuuuuu. Ilos saskınca bana bakıyordu. Ben ise bagırıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avcunu yalarsın
AléatoireWattpad sayesinde tanışan 18 yaşında olan Ilayda ve Rüya buluşmaya karar verirler. Ailelerinden izin alıp 2 buçuk haftalık beraber hem buluşmak için hemde kafa dağıtmak için New York'a bir otel'e giderler. Umdukları gibi birbirlerini çok severler ve...