Kenma'nın ağzından;
"O zaman ikizinden bile sakladığın en büyük sırrını açıkla."
Osamu gerginlikle yutkunmuştu. Cevaplamak istemediğini belirtircesine gözlerini bana dikti. Osamu"Pas"demişti ve sıvılardan birini seçmeye çalışıyordu. Gülümsedim seçtiği şişe zehir olandı. Bildiğim kadarıyla 2-5 saat sonra etkisini gösteriyordu zehir.İlk başta uyku bastırıyor sonra uykuda felç yapıyordu.Ölümden önce ise uyanmanız sağlayan aşırı güçlü bir kalp ağrısı oluyordu.Ama asıl ölmelerinin nedeni akciğerlerin patlamasıydı. (Töbe töbe)
Şişeyi tekrar çevirdim. Hinata bana soruyordu. Hinata şirin şirin iri gözlerini bana dikmiş ve gözlerimiz buluşunca kızarıp gözlerini yere çevirmişti."Kenma-kun doğruluk mu cesaret mi?"demişti şirince. Şu an onun portakal tadı olan dudaklarını kıpkırmızı yapana kadar öpmek istiyordum.Ama arzularını gizleyip" Cesaret. "dedim. Hinata"Şu an aklından geçen ilk şeyi yap."demişti.Şu an tek yapmak istediğim şey olan dudaklarını öpmek için çenesini tutup yüzünü kendime çevirdim. Gözlerim dudaklarına çevrildi. Ve o yumuşak portakal dudakları öpmeye başladım. Alt dudağını ısırınca pek yüksek sesli olmasa da sanırsam acıdığı için inledi. Ve dudağımı dudaklarında çektim.
Hinatam kıpkırmızı olmuştu.Atsumu ve Osamu ise şaşkınlıkla ağızlarını aralamıştı. Ve ortam gerilmişti. Herkes sessizleşti. İlk atağı Atsumu yapmıştı. "Şey bizim eve gitmemiz gerekiyor. Oyuna belki başka zaman devam ederiz."diyerek ayaklanmışlardı. Hinata hala utancından hareket edemezken onları uğurladım.
Bende tam çıkacaken Hinata tişörtümün eteğinden tutmuş. Ve benim kafamı ona çevirmemi sağlamıştı. Hala kıpkırmızıydı. Tam ne olsupunu soracaken yanağımda hissettiğim yumuşak dudaklar ile kendimden geçmiştim. Öptükten hemen sonra başını eğmiş. "G-Gö-Görü-Görüşürüz K-Kenma_kun."demiş ve içeri kaçmıştı. Bu hali kalbimi hızlandırmıştı. Ve gülümseyerek evden çıkmamı sağlamıştı.
Ve şimdi sıra Osamu'nun ölümünden sonra Atsumu'nun nasıl hayattan uzaklaşacağını izlemekti.
Şanslısınız aq normalde şimdi atmıyacaktım bölümü. Bu arada yazabileceğim tek şey öpüşme şey sahnelerinde utanıyorum 0////0.Yine çok alakasız bir medya fjfjrjxod.
Sizi seviyorum millet.
Bu arada gitmeden önce size bir şey sorucam. Şu an üzerinde çalıştığım bir kurgu var. Onu sizce ne zaman yayınlamalıyım?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yandere (Kenhina) >Tamamlandı<
Fanfictionİntihar vb.şeylerden rahatsız oluyorsanız okumayın.