Mitski„
I Don't Smoke.30. BÖLÜM
"Kayıp - Kısım 4"Üç komutan, Zoë Hange, Erwin Smith, Levi Ackerman ve emirlerindeki bir asker, Connie Springer. Etrafları, kıyafetlerinin içinde gizlenmiş hâlde indikleri sırada sarılmıştı.
Shiganshina'da görev yapan askerlerin giydikleri yeşil üniformalar yerine siyah ve zırhlı ekipmanlar kuşanmış altı kişi ellerindeki tüfekleri onlara doğrulttuğu an çevredeki askeri polis de silahlarını Keşif Birliği komutanlarına doğrultmuştu. Rose Duvarı'ndalardı ve duvardaki askerlerin tamamı Keishin Reiß tarafından satın alınmıştı.
Göz göze geldikleri sırada, Levi ve Hange aynı anda silahlarına uzanmıştı. Erwin pelerinini attı ve üç boyutlu manevra ekipmanını devreye soktu.
"Connie!"
Saniyeler içinde ve tam olarak kurşunların arasında Hange, Erwin ve Levi adamlardan birkaçını etkisiz hâle getirip saldırı ekipmanları ile en yakın çatılara yükseldiklerinde Connie'ye seslenmişti Erwin. Emri tamamlamasına gerek yoktu; Connie ne yapması gerektiğinin farkındaydı.
Ekipmanını çalıştırdı ve ters istikamette duvarlara yükseldi. Peşinden kovalayan üç zırhlı vardı. Gecenin bir saatinde yükselen gürültüler yüzünden halk ayaklanmıştı ve korkuyla şikayet ediyorlardı. Ancak aşağıdaki zırhlılardan birisi orta yaşlı bir adamı gözünü kırpmadan vurduğunda sesler kesildi.
Connie, kendisini kovalayanlardan daha genç olsa da deneyimli sayılırdı. Zırhlı birlikler saldırı ekipmanlarını kullanmakta usta değillerdi ve tereddüt ediyorlardı.
Ejderlere karşı bir şavaşın sürdüğü bu dünyada insanlara saldırmak... Connie düşünmeden üçüncünün alnına sıktı kurşununu.
Komutanlar hakkında endişelenmemeye çalışıyordu. İnsanlığın en güçlü askerlerinden kabul edilen üç kişi pekâlâ kendini koruyabilirdi ancak o kadar insan...
"Hayır," diye mırıldandı kaşlarını çatarak. Zırhlı askerlerin başında her kim varsa komutanların olacağı bölgeye zayıfları göndermişti. Hedefleri komutanları ele geçirmek değildi. Hedef Keşif Birliği askerleri olmalıydı ki Hange kesin bir emir vermemişse de birliğe gitmesini işaret etmişti Connie'ye.
Mikasa ve Tooru, diye düşündü. Onlar için geliyorlardı elbette.
Keşif Birliği arazisine henüz ulaşılmamış olduğunu gördüğünde derin bir nefes aldı ve hızını artırdı. Levi'ın ekibinin olduğu kulübeye gitmeden önce ortadaki acil durum çanlarını çaldı.
•
Karanlıkta, ormanın dışında ve soğukta üç boyutlu manevra ekipmanlarını kullanmak yeterince zordu zaten. Üstüne bir de önünü görmekte zorlanıyordu Sakura.
Dev Ağaç Ormanı'na girdikleri sırada önünde yükselen bir dala çarpmaktan son anda kurtuldu Hajime'nin belinden tutup çekmesiyle. Otosaka en arkadaydı ve diğerlerini kolluyordu. Tooru onun tam yanındaydı. Mikasa ise önden ilerliyordu hızla.
"Yaklaşıyoruz," diye seslendi arkadakilere. Hajime başını sallamış ve Sakura'dan uzaklaşmıştı o sırada.
Ymir'in olması gereken yer kendini açıkça belli ediyordu. O gün, Era ve Mikasa arasındaki savaşta Lava'nın ateş topları yüzünden derin bir krater oluşmuştu ortasında. Ağaçlardan kökünden kopanlar vardı. Çoğu Raf'ın kanatlarının yarattığı basınca dayanamayıp eğilmişti o gün ve öyle kalmışlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fırtına Anı
Fantasy"Her hikayenin iki farklı yüzü vardır." © adaloane [Medya: Pinterest]