3.

174 8 2
                                    

Tokito M: Chciałbym być chodź tak trochę beztroski jak wy, ale nawet gdybym dał sobie takie nakazanie to z pewnością bym o nim zapomniał jeszcze szybciej niż o was.

Tanjirou: Tokito nie chcesz o nas pamiętać?

Tokito M: To nie tak, zwyczajnie mam amnezje.   Dlatego tez praktycznie o wszystkim zapominam, na szczęście amnezja nic nie ma do moich form. W końcu w nauce form najważniejsze jest to aby ciało wiedziało co robić.

Tanjirou: Mimo wszystko niestety ale tracisz całe doświadczenie które zdobywasz przez cały ten czas. Tokito to prawda ze jesteśmy spokrewnieni?

Tokito: *pisze*

Inosuke: No niezle! Chciałbym sprawdzić czy i twoja głowa Tokito jest taka twarda.

Tokito: Tak, Kamado jesteśmy daleko spokrewnieni acz kolwiek nie wydaje mi się aby to co kolwiek zmieniało w naszym życiu.

Tokito: A co do ciebie Inosuke nawet gdybys próbował mnie zaatakować nie dostał byś tego zaszczytu dotknięcia mnie.

Tanjirou: Cieszę się ze mam kogoś tak silnego jak ty Tokito w rodzinie.

Tokito: W tym momencie powinno mi się zrobić miło prawda?

Inosuke: No debil

Tajnirou: Inosuke mógłbyś być mniej kontrowersyjny?

Inosuke: A co jeśli tamta wiadomość nie była do Tokito tylko do ciebie?😂

Tanjirou: ._. może lepiej już pójdę

Kimetsu No yaiba MessengerOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz