1.bolum

146 11 18
                                    

Selamm bugün bu hikayeye basladim illaki yanlisim olur ozur dilerim simdiden neyse baslayalim ha bide yildizlamayi unutmayin asklar🤭💖(bu arada y/n your name baslayin bakalim:D)

Okuluna gidiyordun bugün yurtta kalacağınız gündü giderken dekuyu gördün oda sana gelmeye başladı

deku;"selam y/n!" Y/n:"selam

deku!!"deku;"bugün heycanlımısın, ben çoook heycanlıyım ne de olsa yurtta kalmaya baslayacagiz"

y/n;"evet ama deku senle birşey paylaşmam gerek kimseye soyleme tamammi?"

Deku;"t-tabiki n-noldu?"

Y/n;"ben sanirsam…bakugoudan hoşlaniyorum"

deku:"n-ne wowowow"

y/n:"neyse gidelim kimseye soyleme ha!"

Deku:"p-pekii!"

Okula isinlanmayla gittin.(ozgunlugun:buyu)

deku:"HEY HEY O NEREYE GİTTİ AAA ah- dogru ya buyuyle*suratina vurarak*"

sinifa girdin arkandan nefes nefese deku geldi oturdun ve aiwaza sensei sinifa girdi ve "bugun ders olmuyacak yurta yerlesin kapidaki guvenliklerden anahtarlarinizi isteyin sonra napiyosaniz yapin*tulumuna girer*"

Sen bavulunla guvenlige giderken bakugouya carptin ve yere dustun bacagin kanamaya basladi.

Bakugou:"Oİ GOTTEN BACAKLİ ONUNE BAK SALAK KİZ!"

Y/n:"o-ozur dilerim birsey oldumu? Sana zarar verdimmi? İyimisin?

Bakugou:"İYİYİM DUMBASS SİMDİ ONUMDEN CEKİL APTAL KİZ"

Bakugou icinden:
Ben naptim malmiyim o guzel kiza kotu kelimeler soyle- pfft nediyorum ben- oi- o aglayarak mi gidiyor? Bu kadar sinirli bir kiz olmasina ragmen bana niye kizmadiki? Uh-

Odana yerlestin ve kapin tiklandi "gel" dedin ve gelen minaydi "sise cevirmece oynayalimmi bu gece sessizce sonucta 1 gun tatil" dedi sende "peki. Kimler geliyor?"

Mina:"dekusqoad ve bakusqoad ama bakugou yok"

Y/n:"peki. Ben bakugouyu ikna ederim nerde bulusagiz?"

Mina:"odan musaitmi?"

Y/n:"e-evet n-nedenki?"

Mina:"senin odanda olurmu?"

Donup kaldin

Sonunda konustun ve;

"O-olur" dedin

Mina:"super o zamann aksam saat 6da gelicez bay bayy!"

Y/n:"hani geceydi- neyse bay bay"

Mina kapiyi nazikce kapatip gitti.

Odan duzenliydi simdi aksam ne giyecegini sececektin.

Altina siyah etek ustune gobegi acik siyah sweatshirt cikarttin.

Simdi sira bakugouyu ikna etmekti.

Bakugounun kapisini caldin

Bakugou:"kimsin"

Y/n:"ben"

Bakugou:"KİMSİN DİYORUM AMK KİMSİN"

Y/n:"kapiyi ac gor bagirma"

Bakugou kapiyi acar ve seni gorur ve sana derki:"sey uhm- sana sabahki yaptigimdan-"

Y/n:"onu bosver bizimle sise cevirme oyunu oyna"

Bakugou:"SOZUMU BİTİRSEYDİM AQ neyse hayir."

Y/n:"lutfen bakugou yalvaririm ne istersen yaparim"

bakugou x y/n/okuyucuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin