✨ küçük bir bölüm✨

1.4K 117 76
                                    

 Bilmiyordu genç kız. Hiçbir şey bilmiyordu. Ne yapması gerektiğini, içindeki karanlığı nasıl gizlemesi gerektiğini. İçindeki şeyler her gün onu yiyip bitiriyordu.

Soğuk gülümsemesi vardı hep yüzünde. Eski esmeralda değildi o. Eskiden sürekli abisinin peşinde koşan, abisini örnek alan, abisine hayran olan küçük kız artık yoktu. Ne acı değil mi? İnsanın içindeki küçük kızın ölmesi.

Genç kız gece geç bir saatte astronomi kulesinde oturmuş düşünüyordu. 

Gerçekten delirmiş miydi?

 İçindeki karanlığı nasıl dizginleyecekti?

Acaba atlasa ölür müydü yoksa birkaç kırık ile mi kurtulurdu?

kafasında bir sürü düşünce vardı genç kızın.

o sırada 4 genç gryfindor ortak salonunda oturmuş tartışıyorlardı.

" james o kız seni korudu!'' diyordu sirius

james ise onlara boş gözler ile bakıyordu.

"hah kesin muggle doğumlu nasıl bir safkana bağırır diye"

sirius sinirle elini saçlarından geçirip kahkaha attı ve hızla gidip jamese yumruk attı.

"siz ailem ben gryfindordayım diye dışladıklarında, kanıbozuk dediklerinde yanımda olmadınız mı? "

hepsi kafasını salladı

"o halde esmeraldaya neden ailemin bana davrandıkları gibi davranıyorsunuz?"

hepsi başını eğdi.

"fakat sen de esmeraldaya bu şekilde davranıyordun."

sirius derin bir nefes aldı.

" o zamanlar küçüktüm, slytherinde olan herkes aynı sanıyordum. karanlık tarafa itaat ediyorlar sanıyordum. fakat esmeralda bir gryfindor ailesinde büyüdü öyle olamaz. sadece biz geri kafalılık ediyorduk. Bence esmeraldadan özür dilememiz gerek yoksa o da karanlığa gömülecek."

james onlara baktı.

"ona delirmiş diyorlar, şizofren olmuş diyorlar. Yine de bizi dinler mi?"

remusun dedikleri ile daha da durgunlaştılar.

"her ihtimale karşı yine de deneyelim"

çapulcu haritasından esmeraldanın nerde olduğunu bulduktan sonra yanına gitmek için ayaklandılar.

yanına gittiklerinde esmeralda oturmuş yıldızları izliyordu. 

esmeralda sesleri duyunca onlara dönmüştü.

"buranın havası bozulmaya basladı gidelim tenebris."

Diyip ayağa kalktı ve astronomi kulesinin çıkışına yürüdü. Sirius hemen önüne geçip onu durdurdu.

"bizi dinlemeden seni bırakmayacağız."

esmeralda alayla güldü.

" hadi ya ne konuşacakmışız? beni nasıl aşağıladığınızı mı? yoksa sırf slytherin olduğum için beni dışlamanızı mı? hangisini komuşalım? ya da şeyi konuşabiliriz, abimin annemleri  nasıl dolduruşa getirip bütün ailemin bana soğuk davranması? 5 yıl boyunca bana ulaşmaya çalışmadılar bile. abim olacak kişi beni koruyacağına, yanımda olacağına, destek olacağına karşımda olup beni sürekli aşağıladı. fakat o iğrenç zihniyetlerinize bir haber var. slytherinde olan herkes ölüm yiyen olmuyor, olmak zorunda da değil. ve sen sirius, senin benim yanımda olman gerekirdi. ailenin sana davrandığı gibi herkesin bana öyle davranması hoşuna gitti mi?"

hepsi başını eğdi.

lupin komuşmaya çalıştı.

"lütfen bize bir şans ver"

esmeralda kahkaha attı.

"demek size bir şans vermemi istiyorsunuz. peki o halde james neden bana hala iğrenç bir şey mişim gibi bakıyor? sırf slytherinim diye dışladınız bunun bir karşılığı olmayacak mı sandınız? sizin neler yaptığınızı iyi biliyorum  küçük kurtçuk."

hepsi şaşkınlık ile esmeraldaya bakmaya başladı.

" s-sen? nasıl?"

esmeralda yanına baktı. yanında tenebris vardı tabii ki gryfindorlu çocuklar onu göremiyordu.

"tenebris olmasaydı öğrenemezdim bir çok şeyi patiayakçık."

esmeralda gülümseyip asasını parmaklarında çevirmeye başladı.

gryfindorlular da asalarını çıkarmıştı.

"bu bilgileri kimseye söyleyemezsin."

esmeralda dudak büktü.

"yaa nedenmiş oysa ki ben söylemek için çok hevesliydim"

james sonunda dayanamamış lanet atmıştı.

"Ascendio"

esmeralda gülerek kaçtı büyüden.

"çok kötü. cık cık cık düzgün lanet yapamıyor musun potter?"

bu sefer 4'ü birden saldırmıştı.

"sersemlet "

esmeralda kendisini korumak için hemen büyü yapmıştı.

"Fianto Duri, protego maxima"

hemen ardından ise büyü atmıştı, asasız.

"Cendravero"

çocuklar kendilerini korumak için aynı anda kalkan büyüsü yapmışlardı bu yüzden mavi alevler onlara bir şey yapamamıştı.

"ah bu kadar ısınmak yeter asıl olaya geçelim."

birden etrafından siyah duman gibi bir şeyler çıkmaya başladı.

hepsi birbirine şaşkınlıkla baktı ve hızla ona döndüler. kendilerini korumak için ona saldırmaya başladılar. fakat onu yenemiyorlardı.

tam o sırada tenebris yanına gelmişti.

"bir profesör geliyor durman lazım"

esmeralda hızla kendini yere attı ve ağlamaya başladı.

"n-neden böyle yapıyorsunuz b-ben size h-hiçbir şey yapmadım s-sadece slytherine seçildim. rahat bırakın beni okul hayatımı yaşayayım kininizi içinizde yaşayın"

çocuklar birbirine bakıp neler olduğunu anlamaya çalışıyorlardı. fakat esmeraldanın sinsi sırıtışını görmüyorlardı.

tam o sırada kapının ordan bir ses geldiç 4 gryfindorlu o tarafa dönünce ağızlarından aynı şey çıktı.

"hassiktir"

------------------------

btw uzun zamandır yoktum. ilham yoktu, sınavlar falan vardı o yüzden yazamadım. ve TELEFONUM BOZULDU! şu an bilgisayardan bölüm yazıyorum birazcık ilham geldi diye.

diğer bölümde görüşürüz.

alta esmeraldanın o halini koyuyorum

Esmeralda Lilith Potter ve ÇapulcularHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin