״נהנת בלעדי?״ טאו היה זה שמשך אותה, הוא עמד מולה כשהיא צמודה לקיר והסתלכה עליו מופתעת.
״טאו? מה אתה עושה פה?״ היא שאלה אותו מופתעת.
״באתי לפסטיבל... ואת?״ הוא בחן בבגדים שלה.
״גם אני...״ היא השיבה והשפילה מעט עם ראשה.
״עם מי באת? תומי גם פה?״ טאו הסתקרן.
״לא... באתי לבד״ היא השיבה באנחה.
אווה לא רוצה להגיד לטאו שהיא באה עם דניאל כדי שהוא ישחרר אותה כמה שיותר מהר.
״אז למי שתי בקבוקים?״ טאו חייך כי שם לב שהיא מחזיקה שתי בקבוקים ומין הסתם שזה לשתיים.
״אווה? איפה את?״ נשמע לפתע קולו של דניאל שקרא לאווה.
״אז דניאל...״ טאו הסתכל בעצבים לצד.
״ולמה זה מעצבן אותי?״ הוא הוסיף וההסתכל על אווה שהסתכלה גם עליו.
״כדי שאני אלך... מחכים לי״ היא התכוונה ללכת אך לפתע טאו תפס את ידיה, הצמיד אליו ונשק לשפתייה, אווה מופתעת כי היא מאוד לא ציפתה שטאו ינשק אותה.
״אווה?״ דניאל המשיך לקרוא לה אך כמובן שלא היה מענה, הפה של טאו חוסם את אווה מלדבר.
אווה עוד יותר מופתעת אחרי שטאו מצרף את לשונו לנשיקה ומחזיק עם שתי ידיו את המותניים שלה, גורם לצמרמורת לעבור בגופה. לאט לאט הוא נכנס עם הידיים מתחת חולצה של אווה, אך עדיין מחזיק במותניים שלה.
״דיי... שחרר״ היא אמרה ודחפה אותו כי לא נשאר לה אוויר.
״חחח...״ הוא ציחקק.
״מה מצחיק?״ אווה התנשפה.
״השפתיים שלך באמת נעימות...״ הוא אמר והסתכלה עלייה בחיוך.
״א-אני אלך!״ היא השיבה והלכה מהקמום.
היא נפגשה עם דניאל ואמרה שהיא רוצה ללכת לבית, כי גם ניהיה מאוחר והיא לא רוצה לפגוש את טאו שוב.
״מאוד נהנתי היום, תודה על הכל״ אווה הסתכלה על דניאל לאחר שהסיעה עד לבית.
״גם אני, אפשר עוד להפגש איתך?״ הוא שאל בחיוך קטן.
״בטח אני רק אשמח, אתה בן אדם מאוד טוב ומצחיק״ היא ציחקקה ויצאה מהרכב שלו.
״נתראה בפעם הבאה, לילה טוב״ דניאל אמר לאווה וההיא חייכה אליו והלכה לביתה. דניאל נסעה ואווה נכנסה לבית, הדבר הראשון שהיא עשתה זה להיכנס לחדר של תומאס ולראות איך הוא.
כשהיא נכנסה לחדר היא ראתה את תומאס שוכב על המיטה עם אוזניות והטלוויזיה דולקת, אווה הבינה שהוא נרדם בלי לשים לב אחרי שחברים שלו הלכו כנראה.
YOU ARE READING
על טעויות משלמים
Lãng mạnעלילת הסיפור מסתובבת סביב אווה, בחורה בת 23, החוזרת אחרי חופשה של חודש וחצי לבית שלה. היא מגלה שאחיה הקטן, תומאס, עשה מעשה לא טוב והסתבך עם בחור הכי מוסכן בעיר. אותו בחור לא ישב בשקט אחרי שמישהו נגע בדברים שלו בלי רשות וירצה ללמד את אח של אווה לקח...