Kendini bulmak mı?
Yaa, kendini bulmak. Hiç aradın mı kendini? Aramadın, ya da arayamadın, aramaya çalıştın. Unutma, ilk yapman gereken;
Kaybet kendini,
bi sihirbazın tavşanı kaybetdiği gibi..
Çünkü kaybetmezsen bulamazsın.Dertlerinin, göz yaşlarının arasında kaybet kendini, çizginden dışarı çık, delir, bağır, krizler geçir, zaman-zaman uzaklara dalsın gözün çünkü sen de insansın, sen de yorula bilirsin. Ama pes etme, neden mi?
Savaşmak ve sonunda kazanmak varken, pes etmeyi mi seçiceksin? Tabii ki de, hayır.Kendini bul.
Nerede? Nasıl? Ne zaman?
Belki şarkının bi notasında, belki kitabın kahve dağılmış bi sayfasında, belki de izleyemediğin filmin bi sahnesinde..
Belki sonbahar gecesi islanmış bi kedi gibi sokağın ortasında, belki sonsuz fırtınalı okyanusun tam merkezinde, belki de masmavi gökyüzünde, yıldızların orda, çok uzakta..
Belki Güneş yeni doğuyodur, belki sonbahar yaprakları rüzgar da dans ediyordur, belki de papatyalar açıyodur..
Belki de aynaya bakman yeter..
Çok mu kırdılar seni?
Bi tek sen kırılmıyorsun.
Bardaklar da kırılır. Ve evet kırık bi bardak hiç bir işe yaramaz, sağlam duramaz.
Ama sen bardak mısın? Değilsin, sen kendini bulması gereken savaşçısın. Ve savaşçılar -paramparça olsalar bile, sağlam duranlardır.Hadi 3 diyince kendini buluyosun. Hazır mısın?
1, 2, 3.Düşün:
1. Seni neler mutlu eder? Kimler demedim, yüzünü güldüren herkes bi gün ağlatacaktır, merak etme. Kendini mutlu etmeyi öğren.
2.Neler yapmayı seversin? İnsanların neler yapmanı istediğini, yapman gerekenleri sormuyorum. Gülümsemesi güneşi kıskandıran o insanın -senin neler yapmayı sevdiğini soruyorum.
3. Şu hayatdan isteklerin neler? Ailenin, arkadaşlarının, öğretmenlerinin isteklerini sormuyorum, senin isteklerini soruyorum. Belki de bi gün o insanların hiç biri hayatında olmayacak. Ama bu hayatı sen yaşayacaksın.
4. Kimsin sen? İnsanlara senin kim olduğunu sorduğumda verecek cevabı verme. Seni en iyi sen tanırsın.O kadar da uzakta aramana gerek yokmuş. Bulmak için kendini tanımalısın. Küçük tavşan acaba nerde saklanmış diye sorarsan kendine aslında bulursun.
Sana bi ipucu; Küçük tavşan karanlıkta hokus-pokus demeni bekliyor..
-05.04.2021
'Gürültümüzü herkes duyacak!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gürültü
Teen FictionBu kitapta kendinizi bulmanız için çalışacağım. Bu kitapta kendimi bulmak için çalışacağım. Oy, okunma önemli değil. Önemli olan tek şey sizin iyi olmanız.. Merak etdiysen kitabı aç ve oku. İnan, hayat çok güzel. #dur 1. ~17.02.2021 #öl 1. ~18.0...