moonlight

1K 65 2
                                    

Moonlight.....<KY>

One short.....

  ညရဲ႕​ေမွာင္​မိုက္​မႈက တျဖည္​းျဖည္​းနက္​လာတယ္​.........

အ​ေမွာင္​ထုကတျဖည္​းျဖည္​းႂကီးစိုးလာတယ္​..

လူသူကင္​းမဲ့​ေနတဲ့ လမ္​း​ေပၚမွာ​​​ေကာင္​​ေလးတစ္​​ေယာက္...​........လမင္​းႂကီးကို​ေငး​ေနရင္​းတစ္​​ေယာက္​တည္​းစကား​ေတြ​ေျပာ​ေနတယ္​.....

^^^^^^^moonlight^^^^^^^^

CY::haung ဘာလုိ႔ ကြၽန္​​ေတာ္​့ကိုထားခဲ့တာလဲ...haung ပဲ​ေျပာတယ္​​ေလ တစ္​သက္​လံုးအတူ​ေနမယ္​ဆ္​ု...ဘယ္​​ေတာ့မွထားမသြားဘူးဆ္​ု....haung လိမ္​တယ္​....ေနာက္​ဆံုး​ေတာ့....​ေနာက္​ဆံုး​ေတာ့...ကြၽန္​​ေတာ္​တစ္​​ေယာက္​ပဲက်န္​ခဲ့တယ္​မလား....wae? Haung wae?ကြၽန္​​ေတာ္​့ကုိထားခဲ့တာလဲ...wae?......

*****flash back*****

K:: yeol ah ထ​ေတာ့​ေလ ဒီ​ေန႔က ဘာ​ေန႔လဲဆ္​ုတာသိတယ္​မလား....yeol ah...

Kris yeol ရဲ႕ ပါး​ေလးကိုနမ္​းရင္​း​ေျပာလ္​ုက္​သည္​...

Cy:: သိပါတယ္​ haung ရဲ႕က်ြန္​တာ္တို႔ႏွစ္​ယာက္အတြက္​..အရမ္​းအ​ေရးႂကီးတဲ့​ေန႔​​ေလးကုိ ....

K:: သိရင္​လဲထ ​ေရခ်ိဳး​ေတာ့...​ေတာ္​ၾကာ​ေနာက္​က်လ္​ု႔...မ​ေကာင္​းဘူး...​ေနာ္​....

Cy:: arasaw haung....

ဒီ​ေန႔က ကြၽန္​​ေတာ္​့ omma နဲ႔ ကြၽန္​​ေတာ္​့ရဲ႕ boyfri ​ေလးကိုမိတ္​ဆက္​​ေပးမဲ့​ေန႔ျဖစ္​သလ္​ု ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔ရဲ႕ ခ်စ္​သူသက္​တမ္​း 3 ႏွစ္​ျပည္​့​ေလ.......ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔ႏွစ္​​ေယာက္​ကိုလူ​ေတြက...ကဲ့ရဲ႕ၾက​ေပမယ္​့...omma ကသ​ေဘာမတူဘူးဆိုတာသိ​ေပမယ္​့...ဘာျဖစ္​လဲ ကြၽန္​​ေတာ္​ကလဲ သူ႔ကိုခ်စ္​တယ္​ သူကလဲကြၽန္​​ေတာ္​့ကိုခ်စ္​တယ္​...အဲ့ဒါဆိုၿပီးတာပဲမလား..ဘယ္​သူ​ေတြဘာ​ေျပာ​ေျပာ ကြၽန္​​ေတာ္​က​ေတာ့ ကြၽန္​​ေတာ္​့ရဲ႕ နားကား​ေလး​က္​ုခ်စ္​တယ္​...သူ႔က္ု​ုအဆံုး႐ႈံးမခံႏိုင္​ဘူး...ကြၽန္​​ေတာ္​​​ေသ သြားရင္​​ေတာင္​ သူ႔အနားမွာအျမဲ႐ွ္​ေနမွာ....

Yeol ထြက္​လာလို႔ kris အ​ေတြး​ေတြရပ္​သြားတယ္​...

Cy:: haung ဘာ​ေတြ​ေတြး​ေနတာလဲ...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 05 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

MoonlightWhere stories live. Discover now