Selam güzelliklerim abilerim ve miniklerim..Nasılsınız?
KEYİFLİ OKUMALAR..
Azra'dan
Mert'le Ebrar'ı yalnız bırakmıştık. Şimdi ise Akın ve Ahmet'le Ebrar'ın babasını bulmaya çalışıyorduk, ne olursa olsun onu bulacaktım.
Ebrar'ım onun yüzünden
mahvolmuştu.-Azra ne yapıyorsun?
Akın'ın sesi ile dikiz aynasından ona baktım.-Ne yapıyormuşum? dedim göz kırparak.
-Ne yapmadın ki? Kızım koltuğu parçaladın yani tırnaklarını koparacaksın sıkma bu kadar
-Ya elimde değil. Bunu Ebrar'a nasıl yaparlar, Ebrar ne yaptı ki onlara. Allah'ım aklım almıyor
-Tamam Azra, biz seni eve bırakalım geç oldu.
-Ahmet haklı, bugünlük bu kadar yeter.
Hafifçe güldüm.-Ne diyorsunuz siz ya! Ben o adamı bulmadan eve gitmiyorum.
Akın ani bir frenle arabayı durdurdu. Az daha başımı ön koltuğa vuracaktım.
-Yavaş ya!
-İn aşağıya.
-Ne?
-Kardeşim ne oluyor, dedi Ahmet.
-Bir şey olduğu yok. Hadi Azra.
Bir şey demeden arabadan indim. Sahil kenarındaydık. Saat Gecenin 12'si olmuştu.
-Evet ne oldu neden indik?
Sıkıntıyla nefes alıp verdi.-Neden yapıyorsun bunu?
-Anlamadım, ne yapıyorum?
Yanıma yaklaşıp gözlerime baktı. Yutkundum, saçı başı dağılmıştı.
-Bak Azra anlıyorum Ebrar'la birlikte büyüdünüz, kardeş gibisiniz.
Ama lütfen biraz daha sakin. Biz zaten adamı her yerde arıyoruz. Kendini çok yoruyorsun.Dudaklarımı sıkıp bıraktım.
-Ne yapayım. Ya da şöyle söyleyeyim. Benim yerimde sen olsaydın ne yapardın? Gözlerime uzunca bakıp elimi tuttu.
-Senin yaptığını. Ben de senin gibi delirirdim.
Hafifçe güldüm.-Eee biz de böyle, kardeşine yapılan sana yapılmıştır. Onun canı yanıyorsa-
-Seninki de yanıyordur diye ekledi.
-Aynen öyle, dedim.
-Şimdi seni evine bırakacağım.
-O adamı bulmadan hiçbir yere gitmiyorum, dedim bağırarak.
-Azra. Bak sana söz veriyorum o adamı bulacağım.
Boyumun uzun olmasına rağmen onun yanında kısa kalıyordum. Yüzümü kaldırıp yüzüne baktım.
-Elimi bırakır mısın?
Elime bakıp, yavaşça bıraktı.-Bana söz verdin Akın DURMAZ! Şimdilik eve gideceğim ama eğer sözünü tutmazsan-
-Ne yaparsın?
-Çok fena.. O zaman görürsün.
Ebrar'dan
Kalalım demişti hala buradaydık. Saatlerdir öyle kalmıştık.
İkimiz de konuşmuyorduk.Annemin dedikleri aklımdan çıkmıyordu, aklıma gelen soruyla Mert'e döndüm.
-Alara'yla ilk ne konuştun? Yani onunla hiç yakılaştınız mı?
"Ne diyorum ben ya! Aptal Ebrar apt-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mucizenin Felaketi
Misteri / Thriller'GÜNEŞ DÜNYA'NIN OLSUN SEN DE BENİM🌙 "Beni ne kadar bataklığa itselerde hesaplamadıkları bir şey vardı.." "Ben Ebrar Sönmez'im, Alara Saraçoğlu değilim." "Sen artık Ebrar değilsin..öldün!" Ama ben hayattaydım. Nasıl bir his...