9

671 56 31
                                    

"რა ჯანდაბაა?"-თეჰიონმა ჯიმინი Ბეჭებით შეანჯღრია.

"მე ის სახლში უნდა მიმეყვანა და-"

"და დაამთავრე მისთვის მინეტის გაკეთებით."-თეჰიონმა შეაწტყვეტინა, რაზეც მან თვალები გადაატრიალა.

"მაგრამ...თქვენ ორივე ნასვამები იყავით, ამიტომ..."-ის ელოდებოდა საუკეთესო მეგობარს თუ როდის მოუყვებოდა მთლიან ისტორიას.

"ის იყო ნასვამი, მე არა..."-გაუბედავად თქვა ჯიმინმა.

"ჯანდაბა...ანუ შენ..."-შოკში მყოფმა თეჰიონმა თავი გააქნია.

"კი მე გავაკეთე, და ძალიან ვწუხვარ ამის გამო."-დარცხვენილად თქვა ჯიმინმა.

"არა, შენ ის ძალიან გიყვარს. ყოველთვის ვიცოდი რომ ისეთი ჰეტეროც არ იყო როგორც თვითონ ამტკიცებდა. ის ისე გამოიყურებოდა თითქოსდა ჩვენს თვალწინ შენი შეჭმა უნდოდა."- თეჰიონი სწრაფად საუბრობდა. ჯიმინმა გაგონილზე ტუჩებზე იკბინა. ეს ასეთი თვალსაჩინო იყო?

"მაგრამ ეს არასწორია. ის ნასვამი და დაბნეული იყო, შენ ამით სარგებელი არ უნდა მიგეღო. ამავდროულად, ლისა ძალიან კარგი გოგონაა, ის ჩვენთვის დასავითაა. ეს არ უნდა გაგეკეთებინა...ჯონგუკზე ალბაᲒ  სექსის სურვილი მანიპულირებდა."-მოწყენილად თქვა თეჰიონმა და ჯიმინმა მაშინვე დაბლა დაიხედა.

"მაგრამ...ეს ამ დილასაც მოხდა...მას მართლა ექნება გრძნობები ჩემს მიმართ."

"კარგი, თუ ეს მართლა ასეა, მიატოვებს ის შეყვარებულს შენს გამო? გააკეთებს ამას?"-თეჰიონმა კითხა ჯიმინს. ის გაბრაზებული იყო მისი საქციელის გამო.

"ვინ იცის. უბრალოდ დაივიწყე, ვერ გაიგებ ამას. შენ ძალიან გამკიცხველი ხარ, უბრალოდ შეწყვიტე."-ჯიმინმა კარები გააღო, რითაც თეჰიონს ანიშნა რომ წასულიყო.

"ჯიმინ...ეს...შენ გეტკინება."-სინანულით თქვა თეჰიონმა.

"გაეთრიე!"-ის ძალიან გულნატკენი იყო, რადგან ჯონგუკის სიყვარულში დარწმუნებული არ იყო. სადღაც გულის სიღრმეში, ფიქრობდა რომ თეჰიონი მართალი იყო.

STRAIGHTWhere stories live. Discover now