פרק 38 - קים (שוב) נעלמה?

7 2 0
                                    

איב חיכתה בקוצר רוח להודעה או שיחה מקים שתגיד שהכל בסדר, שהתוכנית עבדה.
קים לא התקשרה ואיב המשיכה לחכות.
בטח לוקח לזה זמן. אמרה לעצמה איב. היא חייבת למצוא לעצמה עיסוק, אחרת הזמן לא יזוז והיא תתחרפן.
איב התחילה לראות את הסדרה שקים כל הזמן המליצה לה.
אחלה של סדרה.
איב נשאבה לעוד פרק ועוד פרק, ועוד עונה.
בערך באחת בלילה הסוללה של הנייד שלה נגמרה והיא קלטה שטיפה נשאבה מידיי, כבר נהיה מאוחר ומחר היא צריכה לקום מוקדם ללימודים, לכן כדאי שתכף ומייד תלך לישון.
איב הלכה לישון.
היא עצמה את עיניה וכבר כמעט נרדמה כשפתאום נזכרה: קים לא חזרה!!!
איב התקשרה לקים, ושמעה: "המספר אליו חייגתם אינו זמין כעת. נסו במועד מאוחר יותר"
"אוי, מה קרה לה?" איב נבהלה.
השעה מאוחרת. קים לא חזרה. הטלפון שלה מנותק. כנראה קרה לה משהו נורא!!!
איב לא ידעה מה לעשות. אין לה את הטלפון של עמית. אין לה למי לפנות....
מתוך ייאוש ותסכול גמורים, איב מצאה את המספר של יוני וחייגה אליו עם ידיים רועדות ודומעות בעיניים.
"אלו" להפתעתה, יוני ענה לה, למרות השעה המאוחרת. "מי זה?"
"איפה קים???" צעקה איב.
"מי זה? איב זאת את? באמת נראה לך לגיטימי להתקשר אליי בשתיים בלילה ולשאול איפה החברה הסתומה שלך?"
"אני יודעת שקרה לה משהו! ואתה היית האחרון שראה אותה! אני יודעת שעשית לה משהו! אם הרגת את קים, תהיה בטוח שזה לא יעבור לך בשתיקה!!!!"
"לא עשיתי לה כלום. דיברנו ואחר כך כל אחד הלך לדרכו."
"בטח!" ענתה איב בקול לא מאמין  "לאן היא הלכה?"
"מאיפה לי?"
"היא לא עונה לטלפון ולא חזרה! בטוח קרה לה משהו!"
"זאת לא בעיה שלי! בעיה שלכן שאתם חסרות אחריות ומתערבות בעיניינים שלא שלכם! אם חברה שלך נעלמה, תפני למשטרה. אין לי איך לעזור לכן. במיוחד לקים. במיוחד בשתיים בלילה. לילה טוב" והוא ניתק.
איב הייתה בשוק מהתשובה החצופה.
היא מיהרה לחייג למשטרה ולדווח שחברה שלה נעלמה. אבל כשהבינו שהיא נעלמה רק מלפני כמה שעות, סירבו לקבל את הפנייה ואמרו לה לחכות 3 ימים.
איב התעצבנה: "מה 3 ימים? בוודאות קרה לה משהו! היא לא יצאה סתם מהבית! היא הלכה במטרה להפיל שוטר עם הרבה עוצמה במלכודת! בטוח הרגו אותה או משהו...."
המוקדנית מעבר לקו ויתרה ולקחה מאיב את הפרטים, העיקר שהבחורה כבר תירגע ותעזוב אותה.
בזמן שאיב מסרה את כל הפרטים המלאים, דלת החדר נפתחה וקים נכנסה לחדר.
"איב, את עדיין לא ישנה? מזל!" אמרה קים.
"חכי רגע קים, אני רק מסיימת לדווח עלייך" אמרה איב, ורק אז דילי קטן קלטה מה אמרה:"קים? קים!!! קים חזרה!!!" צעקה איב לתוך הטלפון.
"ברור שחזרתי!"
"למה לא ענית לטלפון?" שאלה איב.
"הוא נשבר"
"למה לקח לך כל כך הרבה זמן להגיע?"
"כי לא הצלחתי להשיג טרמפ, אז הלכתי מלא ברגל" קים משכה בכתפייה.
"למה חיפשת טרמפ? את מוכנה להסביר כבר מה קרה?"
"עזבי עכשיו מה קרה, הכי חשוב שיש לנו את ההקלטה! ויוני לא חושד בכלום!"
"אופס"
"מה אופס?"
"אני לא בטוחה שהוא לא חושד... הייתי ממש בלחץ שלא ענית ולא חזרת, אז התקשרתי אליו וצעקתי עליו. ואז התקשרתי למשטרה והתחלתי לספר להם הכל"
"הכל כולל הכל?" קים החווירה.
"כן..." ענתה איב בהיסוס.
"לא טוב" ענתה קים מהורהרת "בכלל לא טוב"
"מה נעשה? אני אתקשר שוב למשטרה? אגיד ששיקרתי הכל?"
"לא. יכול להיות שנאוצר מידיי. צריך דחוף ליצור קשר עם עמית"
"כן. דברי איתו דחוף!"
קים חיפשה מול הרגל את הטלפון בכיס האחורי שלה, ואז נזכרה "אבל אין לנו מספר שלו. ולי אין טלפון"
"איך קבעתם ליצור קשר?"
"מחר בבוקר בשמונה היינו צריכים להיפגש במקום הקבוע" ענתה קים.
"שמונה בבוקר זה עוד חמש שעות! אוליי בכל זאת נספיק?"
קים לא ענתה לה, כי לפתע צלצל הנייד של איב.
"מי מתקשר אלייך בשעה כזו?" קים לא הבינה.
"אוי. זה יוני!"
"יוני???"
"התקשרתי אליו מקודם וצעקתי עליו בכלל שבגללו נעלמת! מה להגיד לו עכשיו? אוליי אני לא אענה? אני לא אענה!" איב לחצה על ניתוק, אבל בטעות פספסה וענתה לשיחה. עכשיו כבר מאוחר מידיי לנתק.
"שומעת איב... חשבתי על זה.... באמת שלא אמור להיות לי אכפת ממכן, וזאת בעיה שלכן שאתם נכנסות לצרות... ובכל זאת, אני לא מצליח להירדם בגלל השיחה שלך. אוליי זאת הייתה טעות להשאיר אותה שם ולנסוע. אוליי באמת קרה לה משהו... אני מוכן לעזור לחפש אותה. אנחנו נוציא סיור מיוחד, אוליי היא ניסתה לחפש את הטלפון שלה ונפלה מצוק... אני לא יודע מה קרה לה, אבל לא רוצה שזה ישאר על המצפון שלי"
איב שתקה. היא הייתה בשוק. לא ידעה איך להגיב.
"איב, את שם? את שומעת אותי?"
"כן... כן.. אני שומעת"
"אז אל תדאגי. נמצא את חברה שלך."
איב המשיכה לשתוק. היה ממש לא נעים לה, שבגללה יוני יטריח אנשים באמצע הלילה לחפש את קים, שעומדת עכשיו ברגע זה לידה עושה לה בסימני ידיים לא להגיד כלום ליוני.
מצד שני, עדיף שיוני יחשוב שקים לא חזרה כדי שעד הבוקר הן יוכלו למשוך זמן ויוני לא יחשוד בכלום, עד שבבוקר הן יפגשו עם עמית וימסרו לו את ההקלטה.
"כן, טוב, תודה רבה יוני!" אמרה לבסוף איב ואז היא ניתקה.



קים ואיב Where stories live. Discover now