"Azt
érdemes megtartani
aki nem engedne el "
- ,, Tej és méz "
Az őszinte, tiszta szerelem érzését nagyon kevesen tapasztalják meg. Sokaknak ez az érzés nem adatik meg, és nem ők tehetnek róla. Egyszerűen az élet nem úgy hozta a sorsukat, hogy valakit tiszta szívből szeressenek, és még ha fájdalom árán is kitartsanak egymásért, mert nagyon fontosak tartják a másikat. Mert bár lehet a legszebb szíved, ha nem adatik meg ez a szerelem. Nem véletlenül nevezik ezt az érzést "zuhanásnak". Mert sosem azt mondjuk, hogy "Szerelembe repültem" hanem inkább "Szerelembe estem". Ugyanis ez nem lehet mindig a legkellemesebb érzés. A fájdalom amiatt, hogy nem szeret viszont és a félelem erősebb addig míg nem mondod ki az érzelmeidet. Ami megint nem a legkönnyebb, mármint rájönni arra, hogy szeretsz valakit már alapjáraton is nehéz mert ott van az egyoldalú érzelemnek is a lehetősége. Egy szóval a szerelembe esni lehet, és nagyot ütődni. Ez hasonló mint a hullócsillagok. Egy ideig az égen ragyognak, aztán egy szempillantás alatt lezuhannak, majd pedig valaki megtalálja a leesett darabot. És kiegészíti a saját részével, hogy egyek legyenek. Na pont ilyen a szerelem is. Egyik pillanatban még szárnyalsz, mivel nem ismered ezt az érzést aztán, rájössz és lezuhansz. Mintha lebegnél, de mégsem. Minta élnél, de mégsem. Két világ között járkálsz és majd az ő döntése, válasz határozza meg a világodat. Hogy szárnyalsz-e a gyönyörű rózsaszín pamacs felhők közé vagy, zuhansz a mély sötétségbe mivel elengedte a kezed, hogy essél le mert nincs köztetek semmi. De lehet soha nem is fogadta el. Mindig is leszart és nem érdekelte mi van veled mivel neki nincsenek érzelmei pedig tisztán emlékszel, hogy volt. Visszaemlékezel a múlt történéseire és rájössz mennyire hiányzik a közelsége. Ez a te kezed, de viszont ott van a másik amiről ezeknek a dolgoknak tudatába rosszat gondolunk, pedig még csak megérteni se próbáltuk. Miért is olyan ellenszenves? A válasz igaziból pofon egyszerű mégsem tudunk rájönni. Mivel valaki vár a szerelmének válaszára addig más zuhan. Esik és nem talál kiutat futna, mint egy szörnyeteg mellyel a gyerekeket szokták ijesztgetni elkapja és nem engedi. És addig nem tud menekülni míg el nem fogadja. Kapaszkodhat másba, kiabálhat másért, hogyha ők egymásnak lettek teremtve. Futhatnak egymással ha valami miatt vissza fordulnak. Ez egy oda-vissza játék, mert bár elfuthatnak ellentétes irányba ha beleszaladnak megint egymásba. Ha a sorsotok azt kívánja együtt kell lennetek mert ketten vagytok egészek. Egymás nélkül csak egy fél vagytok ami párra vár. Úgyhogy fogadd el a kezét ha mindig is nyújtotta mert nem vértelenül vár rá ....
De mint említettem ez nem ilyen egyszerű. Emiatt sokan választják a könnyebb utat és hagynak fel a szerelemmel vagy, hagyják el másért de néha annak a két kéznek muszáj egymásra találnia.
STAI LEGGENDO
Zuhanás a szerelembe
FanfictionA UA tanulóinak egy meglepetéssel készülnek a tanárok: Egy tavaszi bál. Általában erre csak a harmad évesek mehetnek el most, viszont mindenki részt vehet rajta. De van egy kis baj: Eri-channak kísérők kellenének. Ezek mellett valaki dolgozik a hátt...