23.bölüm

69 6 0
                                    

Hergün aynı yere gider aynı banka oturur bizim şarkımızı dinlerdim. Seni unutmam gerektiğini söylüyorlar. Senden özür dilerim beni görüyorsun ve elimdeki alkole çok kızıyorsun biliyorum. Ama seni özlüyorum üzüntümü kısa bir süre alsada acılarımı alıyor sansamda sensiz yapamadığım gibi onsuzda yapamıyorum senin yerini onunla doldurdum. Gelmeyeceğini bilsemde seni hep orada bekleyeceğim. Sen artık bu dünyada yoksun tek ailemdin sen sende gidince yapa yalnız kaldım.

Bunlar o güne kadar düşündüğüm tek şeydi. Taki o bankta sana benzeyen o kişiyi görene kadar. Artık oraya gidemiyorum bizim olduğumuz yerde seni görüyorum hergün gelsemde o orada oluyor uzaktan gitmesini bekliyorum. Bu gün senin doğum günün ve o banka erken gidip oturmak istedim. Ama gene orada oturuyordu. Artık dayanamadığım için yanına gittim. Beni gördüğü zaman ayağa fırladı.
-Ho... Hoş.... Hoş geldin. Ben onun ikiziyim. Bu mektupları sana getirdim belki gelirsin diye hergün buraya geldim. Burası sizin en sevdiğiniz bank olduğunu okuduğumda buraya gelebileceğini düşündüm.
Elimdeki alkolü gördüğünde tekme attı. Parmağımla günlerdir durduğum yeri gösterdim ve gülümsedi.
-Anlıyorum ona benziyorum değilmi? O yüzden kaç gündür oradan bu bana bakıyordun.
Gözlerimi banka çevirdim. Yavaşça oraya oturdum oda yanıma geldi ve oturdu.
-Eğer istersen bunları senin için okuyabilirim.
Kafamı onaylar şekilde salladım.

Seni seviyorum hayatımın anlamı.
Biliyorum kendini suçlayacaksın ama kaderim buymuş. Evet evlenemedik ama yinede evli gibi yaşadık. Mutluydum seninle her günüm mutluydu. Şimdi bu sana son sözlerim olacak. Artık ben yokum ama sen hala buradasın bu yüzden hayatına devam etmelisin. Beni unut ve hayatına devam et seni benim kadar değil benden daha çok sevecek birisini bulucaksın onu kaçırma.
Seni seviyorum. Biricik aşkın. Elveda.

Orada o öldüğünde ki göz yaşlarım artık tutamadım ve ağlamaya başladım. İkizi kafamı tuttu ve göz yaşlarını omzuyla siper etti.
Kısık bir sesle
-Onun kadar olmasa da bende seni sevmiştim. Belki daha erken gelmeliydim. Göz yaşlarım dahada hızlanmıştı. Kaç haftadır uyumadığımı fark ettim bir anlık o huzurla omuzunda uyuya kalmışım.
Uyandığımda hala onun omuzuna yaslanıyordum. Uyandığımı fark edince kolundan tutup beni onların evine götürdü ve ailesi ile tanıştırdı. Ailesi herşeyi biliyordu ve beni damatları olarak kabul etmişlerdi bile.

Kısa AŞK HikayeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin