20.kapitola

176 3 0
                                    

Dny ubíhaly jako voda. Nějakou dobu jsem ještě byla v nemocnici, ale potom jsem se mohla konečně vrátit do tábora. Nesměla jsem nic dělat. Jen jsem ležela a ležela. Celou tu dobu mi to ale zpříjemňovaly holky, Sofi, Lukas samozřejmě a občas se za mnou stavili i kluci od holek. Byla nuda, ale s nima mi to celkem uteklo. Kristy jsem naštěstí nepotkala, protože bych ji musela uškrtit. A takhle to nějak vypadalo.

_____________________________

Dneska je úterý. V sobotu už jedeme domů. Nemůžu tomu uvěřit, že to tak uteklo. Naštěstí tu můžu ten týden ještě být, nesmím se ale moc namáhat. Hry můžu hrát jen pod přísným dohledem Sofi, abych se náhodouhat nebouchla do břicha.
To, že jsem těhotná se už samozřejmě rozkřiklo, ale k mému udivení to nikdo nějak neřešil.

****

Právě jsme na snídani. Sedíme s holkama u našeho klasického stolu v rohu a " naši " kluci hned vedle. Po strašně dlouhé době vidím Kristy, jak s těma svýma zase někoho pomlouvají a ano hádate správně...
" JSEM TO JÁ!" musím se zasmát, protože je to už vážně trapný.
V momentě, kdy vstávají od stolu se rozejdou směrem k nám. " Ty Mio, řekni mi, jaký to je být těhotná? " řekne arogantně. " Je to skvělý, ale mrzí mě, že ty to nikdy nezažiješ, protože všichni, kdo s tebou budou mít sex, si radši vezmou kondom, než aby riskovali, že od tebe něco chytí." řeknu jí a sjedu ji očima od hlavy až k patě. " C-co si to řekla?" vykřikne a už se natahuje, že mi dá facku, jenže v tom momentě její ruku chytí Lukas a řekne... " To už by stačilo, radši už jdi!" udiveně se na něj koukne. " Aha, madam tu má osobní stráž. Změnil si se, kvůli ní, nechápu to, no, ale v posteli jsi byl dobrej, třeba si to někdy zopakujeme!" a se vzdušným polibkem směřovaným k nám, odejde. Ještě za ní stihnu ukázat prostředníček a nasadit arogantní úsměv, než odejde z jídelny. Lukas se ke mně nakloní, dá mi pusu do vlasů a řekne.. " Jseš skvělá." všichni ostatní jen koukají s otevřenou pusou, co že se to právě stalo a já se jen sama pro sebe usměju.

Právě vycházíme z jídelny a jelikož máme před nástupem ještě dost času, tak jdeme ke klukům na chatku, zahrát si flašku.
Samozřejmě, že můj první úkol je, abych se vykousla s Lukasem.
Nedělá mi to problém. Jdu k němu, sednu si na něho obkročmo, zabořím mu ruce do vlasů a on mi zase stiskne zadek. Úkol splněn. Potom přicházejí takový ty klasický otázky typu... Kdy bylo tvoje poprvé? Kolikrát jsi měla sex? Jestli jsi někdy byla nevěrná? Atd..

Po nějaké době, najednou Lukas řekne... " Ne, to už prostě nejde vydržet. "
jde ke mně, vezme mě do náruče a odnese mě z chatky. Vidím, jak se za náma ostatní koukají, ale je mi to jedno, však to taky beztak znají.

****

Za chvíli už vedle sebe ležíme úplně nazí a vstřebáváme, co se právě stalo. Dnes to bylo úplně jiný, než jindy.
" Princezno, byla jsi úžasná. To byl můj zatím nejlepší sex v životě." začervenám se, když si vzpomenu, jak mě ochutnal. To byl ten nejlepší pocit, jaký jsem kdy zažila.
" Je to i tvoje zásluha." políbím ho.
Usměje se na mě. " Rád bych tu s tebou takhle ležel klidně celej život, ale už bychom se měli vrátit.
" Nekaž mi náladu zlato. " řeknu, ale i já vím, že už musíme jít, a tak se tedy zvedneme a ruka v ruce jdeme pomalu na nástup.


Holky si to hned namíří k nám. Lukas jde pro změnu za klukama. Všechny naznačují to stejné a já jen přikývnu.
Po chvilce příjde Ellie a oznámí nám, že se dnes bude hrát fotbal. Celkem jsem se těším, protože jsme ho u nás s partou často hrávali, ale musím si dávat pozor na břicho.

****

Je konec. Náš tým skončil druhý. Předběhl nás zelený tým. I tak jsme si to ale užili. Navíc, důležité není, kdo vyhraje, ale kdo se zúčastní.

Máme teď už volno až do večeře.  S holkama máme namířeno do chatky, když v tom za mnou příjde Sofi.
" Mio, jsem ráda, že jsem tě ještě stihla. Tady máš." a podá mi malou bílou obálku. Zjistila jsem, že je to od kamarádů z " domu". Poděkuju a jdu si ji do chatky přečíst.


Ahoj Mio, jak se máš? Dlouho si se neozvala. Co je u tebe nového? Tady se stalo věcí. Bohužel i něco špatného, ale to nechci rozebírat tady v dopise. Vše se dozvíš, až přijedeš. Už nám moc chybíš a moc se na tebe těšíme. Tak v sobotu kočko,  počítáme s tím.
Měj se pěkně. Ještě si těch pár dní užij, a potom už budeš jenom naše. A taky ti přejeme všechno nejlepší k narozeninám. Musíme to pořádně oslavit. Milujeme tě.
S láskou Lucy, Tommy, Mike a Chris - posílám pusu a obrovitánské objetí.


Usmála jsem se nad tím. Pořád mám Chrise moc ráda, ale už do něho nejsem zamilovaná. Vůbec však nevím, jak mu to řeknu, natož, když zjistí, že jsem těhotná. " Panebože, já úplně zapomněla na to, že mám vlastně zítra narozeniny!
Potom jsem si vzala papír a tužku a snažila se napsat nějakou smysluplnou odpověď. Nakonec z toho vyšlo toto...


Ahoj Všichni, vy mi taky hrozně moc chybíte. Odpočítávám minuty do soboty, vás budu moct všechny obejmout. Všechny ty věci chci potom vědět. Doufám, že se nestalo nic vážného. U se toho taky hodně změnilo, třeba, že jsem byla v nemocnici, protože jsem debil, ale to vám všechno povím, přijedu. Už mi nemusíte posílat další dopis, za chvíli se uvidíme. Děkuju za přání. Těším se na Vás  strašně moc. Taky se mějte... vaše Mia.

P.S. promiň Chrisi. :'(


Ani nevím, proč jsem to napsala, ale nechala jsem to tam. Stejně se to dozví. Potom jsem se s holkama a a klukama domluvili, že půjdeme k lomu. Je fakt nádherné počasí, takže toho chceme využít.

Jdeme s Lukasem ruka v ruce a holky s klukama to stejný.

****

Užili jsme si nádherný odpoledne. Koupali jsme se, povídali si, smáli se na celej les a prostě jsem byla šťastná. Upřímně šťastná. Miluju svoje kamarády u nás doma, ale tyto kamarády jsem si taky mohla jen přát. Pomalu ten můj život začínám mít ráda, když teda zrovna nemyslím na svoji matku, ale to teď nechci řešit. Koukla jsem se na Lukase, vypadal tak šťastně a klidně.
" Děkuju za něho!" řeknu si pro sebe...

Měsíc na táboře Kde žijí příběhy. Začni objevovat