56. - Epres joghurt

1K 79 12
                                    

|YEONJUN|

- Nem is tudom Felix...Néha úgy érzem, hogy még mindig a régi aztán valami elpattan a fejében és nem látok mást csak a farkasát.Vagy ez normális lenne?Chris nem csinál ilyet?

- Chan?Nem, ő inkább olyan, mint egy nagy plüssmaci.Tegnap még egy szúnyogot sem volt hajlandó lecsapni, pedig összecsípett... - Simogatta meg a fejét amit teljesen jól láttam a videóhíváson keresztül, így közben le is csekkoltam az időt. - De szerintem nem kell aggódnod...Mármint oké, szeretnek irányítani és a vérükben van, hogy engedelmességre bírják az omegákat, de ilyen a természetük.Tudod jól, hogy az alfák alapvetően agresszívak.

- Nem, Soobin nem...Eddig sosem viselkedett így és aggódom, hogy ez a belső farkasa miatt van.Nem akarok olyan kapcsolatban lenni amiben féltenem kell a gyerekemet és magamat.Eddig egyszer sem bántott, de ki tudja mikor durran el az agya és tesz olyat amit nem kéne...

- Ha egy alfa nem agresszív ott már baj van. - Jelentette ki, míg én csak megrökönyödve néztem a kijelzőt. - Ha nem tudja min levezetni a feszültséget akkor előbb vagy utóbb tényleg robban.Ha azt nézzük Soobin jelenleg egy időzített bomba...

- És most még is mit kéne csinálnom?

- Azt amit mond.Tudom utálod az ilyet, de jelen esetben nincs választásod.Esetleg vedd rá arra, hogy sportoljon, kondizzon vagy keress valakit aki vállalja, hogy megküzd vele.És adj neki rengeteg húst azt imádni fogja! - Játszott továbbra is Chris tincseivel. - Oh, és ha csinálnátok a dirty-t akkor harapdáld végig!Nem mondják el, de teljesen megőrülnek érte!

- Az a baj, hogy nem akarja...És még itthon sincs... - Húztam el a számat, viszont kinyílt a szoba ajtó és Soobin lépett be rajta, mire gyorsan elköszöntem Felixtől, majd üdvözöltem alfámat, de mintha ott sem lettem volna.

Megvártam amíg kijön a fürdőből és kíváncsian figyeltem, hátha mond valamit, de csak befeküdt mellém és nekem hátat fordítva próbált meg aludni.

Talán csak fáradt...
Igen, ez a legésszerűbb magyarázat, hiszen amúgy sem tettem semmi rosszat ami miatt most így kéne bánnia velem.Leoltottam a lámpát és óvatosan átöleltem hátulról, mire azonnal átnézett rám a válla fölött és egy pillanat alatt fordított meg, hogy aztán a súlyával rám nehezedve nyomjon az ágyra.A hasamon feküdtem és igazából fogalmam sem volt arról, hogy mit is akar pontosan, csak csendben, hang nélkül vártam, hogy csináljon valamit mivel kezdett nyomasztó lenni, hogy csak fölöttem van és kész.

Egy kicsit felemelkedett és kezeit a derekamra csúsztatta, míg újabb harapást ejtett rajtam, de most a tarkómon, emiatt pedig kissé fájdalmasan fel is szisszentem, mire azonnal ellepte puszikkal, hogy kicsit elterelje a figyelmemet a fájdalomról.

- Tovább mehetek?Vagy ma nem akarod? - Suttogta a fülembe, mire csak bólintottam, de azt hiszem ez nem tetszett neki, mert meghúzta a hajamat.

- De, de, de, akarom! - Toltam fel popsimat, hogy tudja nincs ellenemre, bár most valamiért tartottam tőle.

Azt már megfigyeltem, hogy ha a belső farkasa jobban jelen van akkor az illata is változik vele és a karamella mellé füst szag is társul, ezért tudtam most is, hogy nem szimplán az én Soobinommal van dolgom.

Arra számítottam, hogy a szokásos menetet fogjuk végig csinálni, de sokkal durvább volt és egyszer még azt hittem, hogy a párnámba is bele fojt - jó itt most egy kicsit túlzok, de tényleg nagyon erősen szorított le a nyakamnál fogva -, de nyilván nem tette meg.

ORANGE | YeonBin ✓Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon