36.

1.4K 184 176
                                    

אני נשבעת שרציתי להעלות את הפרק קודם אבל הייתי עסוקה בלא לעשות כלום אז אנא קבלו את התנצלותי
-

לואי מצמץ בעיניו ופקח אותן באיטיות. הוא שכב על המיטה כשגופו מכוסה בשמיכה דקה, לצידו כוס מים קרים, שלט טלוויזיה והארי שישב על כיסא צמוד למיטה במבט מודאג. "איפה אני?" מלמל וניסה להתמתח.

הארי הרים את ראשו למשמע קולו ומיהר להתקרב אליו, "אל תנסה לקום" הורה לו בחשש והתיישב על קצה המיטה לצידו.

לואי הקשיב לעצתו ונשאר שכוב, "מה קרה?" שאל בשקט והביט בפניו של הארי שהתעקמו כלפיי מטה במבט אימהי.

"התעלפת" הארי אמר בקול רציני.

"לכמה זמן?".

"חצי שעה".

"הו".

שקט השתרר.

"תשתה את זה" הארי הושיט לו את כוס המים ולואי לגם כמה לגימות קטנות בלית ברירה. הארי החזיר את הכוס למקום כעבור כמה שניות ושב להביט בו. הוא נאנח, "אתה מוכן לספר לי איך הגעת למצב שאתה מתעלף מבלי שאני אדע על זה?" שמץ של הטפה היה בקולו.

לואי לא ענה לשאלתו, "אז זה אומר שאין סקס?" שאל באכזבה. הארי רצה לתת לו סטירה על עצם העובדה שזה מה שהדאיג אותו עכשיו אך התעלם מדבריו ותלה בו מבט רציני. לואי נאנח שנית, "אתה סתם עושה מזה ביג דיל" ניסה להקליל את המצב.

הארי הביט בו במבט לא מפוענח, "לואי זה נושא רציני".

"גם על מחלות מין אמרת שזה נושא רציני".

"כי זה גם נושא רציני".

הוא גלגל את עיניו.

"אתה מוכן לענות לי על השאלה?".

"זה רק כאב ראש קטן" לואי הסתייג.

"אני לא בטוח ש'קטן' זה התיאור הנכון לתאר את מה שחווית" הארי היה נשמע ציני מעט אך לואי כבר הבין שזה מתוך דאגה.

"סתם יצאתי דרמה קווין אני בסדר גמור" הוא ניסה לשכנע אותו ללא הצלחה.

"ממה זה נגרם?".

"אני לא יודע" הודה, "באמת" הוסיף בהצטדקות כשהארי תלה בו מבט לא מאמין.

"לקחת כדור נגד כאבי ראש?" ווידה.

"כל יום, זה לא עזר".

"מתי לקחת?"

"ביחד עם הכדור של היד" אמר.

הארי הרים גבה כנזכר, "שכחת לקחת אותו היום" ציין.

"לגביי זה.." לואי זז באי נוחות במיטה ונמנע מקשר עין עם הארי, "אני לא חושב שזה עושה לי טוב" רמז בעדינות.

גייז בשחור // לארי סטיילינסוןWhere stories live. Discover now