Μετά από δυο μήνες,
3 Ιουλίου
Αναρωτιέστε τι να έγινε σε αυτους τους δυο μηνες, αρχικά όλοι περάσαμε, εγώ βέβαια περασα στην Θεσσαλονίκη και τα παιδια θα παραμεινουν Αθήνα, στεναχωρηθηκαμε και ειδικά ο Άρης αλλά δεν θα χωρίσουμε θα πηγαινοερχομαστε.
Ο Αλεξ παρά τον χωρισμό του στάθηκε στα ποδια του.
Τα ζευγαράκια της παρεας ειναι μια χαρά. Γενικά έχουμε ένα ήρεμο διασκεδαστικό καλοκαίρι. Ο Άρης τώρα τελευταία κάνει κάτι περίεργα, δλδ κάτι περιεργα τηλεφωνήματα που με κανουν να είμαι καχύποπτη αλλά τον εμπιστεύομαι.
4 Ιουλίου
Είμαι ένα ράκος.
Αυτά που έμαθα με συνέτριψαν. Μου μίλησε η Σάντρα. Μου είπε τα πάντα, ολα όμως.
Το κεφάλι μου πάει να σπάσει
Τι συμμορίες, αναδοχοι γονείς, μαφία, ναρκωτικά, όπλα,δολοφόνοι, εγκληματίες, 5αδα, ξαδέρφια, αρχηγός ο Άρης, θείος, the dragons, the seperates
Όλα ψέμματα!
με κοροϊδεψε
με δουλεψε κανονικότητα
αντί να μου πει την αλήθεια
ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ
Ο ΑΡΗΣ
Ο ΟΡΕΣΤΗΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΑΔΕΡΦΟΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ
Ο ΚΟΛΛΗΤΟΣ ΜΟΥ Ο ΑΛΕΞ
ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Ο ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΜΑΡΙΟ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΚΟΛΛΗΤΟΙ
ΟΛΟΙΙ ΤΟΥΣ
γι αυτό τα τηλεφωνηματα
γιατί έμαθε και αυτός την αλήθεια, ήξερε την μισή.
μου το είπε άλλωστε η Σάντρα
τόσους μήνες περιτρυγυριζομαι από εγκληματίες, οχι μονο εγω αλλά η Χριστίνα, η Μαρα και η Αλεξα. Πρεπει να τους μιλήσω. Πρέπει να ξέρουν
Τις παίρνω τηλέφωνο να παμε να μιλήσουμε σε καμία παραλία γιατί σε κανενα από τα σπίτια μας δεν είμαστε ασφαλείς τους έχω ικανους να έχουν βάλει και κάμερες.
Παίρνω την τσάντα μου και παω να φυγω. Μόλις ανοίγω την πορτα βλέπω τον Άρη. Παιξτο άνετη Αλινα.
Αλ- χευυ- λέω χαλαρά και κρυβω το τρέμουλο πισω απο την πλάτη μου.
Αρ- γεια σου μωρό μου- λέει και με φιλάει πεταχτα.
Αλ- εγώ φευγω θα παω μια βόλτα με τα κορίτσια-
Αρ- ωραία να πας, θα δεις και τα παιδιά τώρα που θα κατεβαίνεις, να προσέχεις- ενοια σου και θα προσεχω, εσυ είναι το θέμα.
YOU ARE READING
Enemies or not?
FanfictionΑρ- ΑΛΙΝΑΑΑ- Αλ- ΤΙ ΘΕΣ ΓΑΜΩ? ΕΙΣΑΙ ΟΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΕΧΩ ΓΝΩΡΙΣΕΙ. ΣΕ ΜΙΣΩ- Άρης και Αλινα, Αλινα και Άρης οι αιώνιοι εχθροί! άραγε θα γίνει κάτι μεταξυ bad boy και ένα καλο κοριτσι, βέβαια είναι και αυτή αγριόγατα!