Merhaba hâlâ cevap gelmedi.
Kapak fotoğrafını değiştireyim mi? Multimedya: Luna Forester.
°•°•°•°•°•°•°•°•°°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°°°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•Merhaba ben Maria. Aradan bir sürü ay geçti ve tatilimiz bitti.
Evde bir sürü şey oldu. Emilia nişanlandı. Hemde Kenneth'le.
İnanamadım gerçekten , neyse ben Emilia'nın ağzını ararım. Sorarım ve öğrenirim. Sonra Patrica diye Isabella 'nın arkadaşı varmış ve onlarında çocukları olmuş. Şu bize gelen mektup varya bize orada Ala uçuruma gelin demişti. Oraya gideceğiz bir gün sonra. Şimdi Emilia gilin evine gideceğiz. Alışveriştelermiş beyaz eşya arıyorlar. Telefonum da çaldı işte Emilia arıyor." Alo." Dedim açar açmaz " Maria aşağıda seni bekliyoruz , korna öttürüyoruz duymuyorsun hadi in aşağı." Dedi Emilia.
" Tamam sinirlenme, geliyorum." Dedim ve anahtarları alıp çıktım.Arabada giderken bankadan para çektik ve mobilyacıya geldik.
" Vay canına Kenneth şuna bak ." Dedi Emilia hevesli bir şekilde.
Parmağıyla göstererek.
" Bu bizim eve çok yakışır."
" Güzel ama 3455 money çok pahalı." Dedi ve itiraz etti Kenneth , sanırım Emilia'yı şımartmak istemiyor." Hmm. Çamaşır makinelerin de indirim var." Dedim ve dondurma festivali olduğunu gördüm ve
" Emilia ben dışarı çıkıyorum " dedim ve festivale gittim.Kendime vanilyalı , Kenneth'e kakaolu , Emilia'ya muzlu dondurma aldım ve mobilyacıdan içeri girdim.
" Eee bulabildiniz mi?" Dedim.Kenneth o düşünceli tavrını takınmıştı. Beni görünce gülümsedi ve elimdeki dondurmaları aldı. Birini Emilia'ya verdi ve teşekkür etti.
" Önemli değil Kenneth enişte." dedim gülerek.
" Maria!" Dedi Emilia.
Ben yine güldüm.
Eve gittik. Ama Emilia'nın yeni evine.**
" Emiliacığım çok şanslısın çok güzel bir evin olacak." Dedim evi incelerken.
" Kenneth nerede Maria?" Dedi sonradan.
" Bir işi çıkmış gelir birazdan... Nasıl oldu bu?" Dedim.
" Ney nasıl oldu?"
" Emilia , nişanlanman!"
" Haa hatırladım... evet nişan şöyle oldu-" dedi ve sözünü kestim.
" Nasıl olduu!" Dedim bu sefer.
" Ya tamam anlatıyorum ... Kenneth ile tatil boyu görüştük biliyorsun , sonra da evlenme kararı aldık." Dedi.
" Emilia çok güzel anlattın hiç bir şey anlamadım."
"Maria konuşmayacağım." Dedi kollarını çiçek yaparak.O sırada kapı çaldı. Kenneth gelmişti. Ellerinde bir sürü poşet vardı ve hepsini zorlukla taşıyordu." Ne bakıyorsunuz alsanıza şunları elimden" dedi.
" Ne kadar çok şey almışsın." Dedi Emilia şaşırarak. Kenneth O'na cevap verdi.
" Bunlar evin ve bizim ihtiyaçlarımız ." Dedi.
" Ama bir gün sonra uçuruma gideceğiz Kenneth."
" Olsun Emilia aldım işte."
Bende araya girerek.
" Saat geç oluyor yemek yeyip yatalım." Dedim.**
" Emilia bu hırka ile donarsın sen." Dedim kendime bakarak. Uçurumda rüzgar olduğu için çok kalın şeyler giymiştim.
" Üşümüyorum ben." Dedi inat ederek.
Kenneth arkadan geldi ve Emilia'nın kollarını montdan geçirerek " Üşürsün." Dedi.Vay canına Emilia çok değişmiş.
Ben deyince yapmadı nişanlısı deyince yaptı.Ala uçuruma giderken ben, Kenneth , Emilia, Cendy 'i yanımıza aldık. Oraya vardığımızda karşımızda siyah bir örtü ile yüzünü saklayan birini gördük. Ona daha çok yaklaştığımızda konuşmaya başladı.
" Hoşgeldiniz bende sizi bekliyordum ." Dedi.
Sesi bir yerden tanıdık geliyordu ama Kenneth mırıldandı
" Luna!" Dedi.
" Ne!" Dedi ardından Emilia " Luna mı?" Ben şaşkınlık içinde bakarken Cendy'nin kolundan tutup " Hanginiz ölmek istersiniz?" Dedi ama neden ? Neden bizi öldürmek istiyor olabilir?Cendy'i uçuruma doğru itti ve bir anda kayboldu. Biz onu tutmak için yere yattık ve Emilia elinden turtu.
" Cendy! Elimi bırakma!" Diye bağırdı. Sesi uçurumda yankılanıyordu.
" Emilia dikkat et" dedim.Cendy yukarı çekerken Luna onları itti ve Emilia aşağı düştü.
Engel olamadık.
" Emiliaaaa!" Dedim ve dizlerimin üzerine düştüm. Ağlamaya başladım.
" Kenneth neden bir şey yapamadık neden?" Dedim.Telefonlar çekmediği için hiç kimseyi arıyamadık. Belki de Emilia Luna yüzünden ölmüştü.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Merhaba siz diyeceksiniz neden Emilia öldü. Ama diğer bölümü bekleyin. Bu arada artık kolej sınavına çalışmam gerek haftaya iki sınavım var. Bu yüzden çalışmam gerek.
Gece yazabilirim.* Vote ve yorumları bekliyorum bu bölüm şaşırtıcı oldu biraz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONSUZ YARA ( TAMAMLANDI)
Ficción GeneralKüçümseme kimseyi noktada küçüktür bitirir cümleyi... Yaralarım sen olsan bile dinmez buna yaşam denir...