1 χρόνος μετά~Tokyo~
Αλινας POV
Τρέχω όσο πιο γρήγορα μπορώ για να μην με φτάσουν.
Γαμω με βρήκαν, έμεινα πολυ καιρό σε αυτό το μέρος και με εντόπισαν αλλά δν είχα άλλη επιλογή, έγραφα εξετάσεις για το πρωτο έτος
ναι σπουδάζω επειδή έχω μπλέξει με την συμμορία δν σημαίνει οτι θα καταστρέψω την ζωή μου.
Πηδάω από σκεπη σε σκεπη και έχω μια καλή απόσταση από αυτους.
βγάζω το όπλο μου και αρχίζω να πυροβολώ για να μεινουν ακόμα πιο πισω και συνεχίζω να τρέχω.
Ha, you thought, bitch
Δεν θα με πιάσετεε
πηδάω από ένα μικρό υψωματάκι και φτάνω στην μηχανή μου την βάζω μπρος και φευγω.
Στην συνέχεια παω στην αποθηκη μου και παιρνω τις βαλίτσες μου όπου τις είχα έτοιμες για αυτές τις περιπτώσεις αν με έβρισκαν να εφευγα.
Χμμ ήρθε η ώρα να πάω San Francisco.
Φυσικά και έχω πλαστή ταυτότητα και διαβατήριο για να μην με βρουν.
Λεγομαι Rebecca Rivera
Εχω αλλάξει και εξωτερική εμφάνιση αλλά δν βοηθάει παντα γιατί με αναγνωρίζουν
κλείνω εισητήριο και παιρνω τις βαλίτσες και φευγω πάλι.
Όλο αυτόν τον χρόνο έτσι πάω.
Εχω αλλάξει δυο μέρη ως τώρα Αμερική, Tokyo και τώρα San Francisco γενικά εξερευνω μέρη κυνηγώντας με
Ξέρω ότι έχετε μείνει στο ότι όλα θα αντιστραφουν αλλά δν φαντάζεστε τι έχω κάνει αυτό τον χρόνο
άνετα κάποιος με λέει για εγκληματια αν και είμαι.. για να επιβιώσω δν έχω άλλη επιλογή.
Ειδικά την μέρα όπου εφευγα για Αθήνα έγιναν πολλα λίγο πριν φυγω.
Πριν 1 χρόνο
Flashback
Ανοίγω την πορτα και κάποιος μου κλείνει το στομα.
Του ρίχνω κλωτσιά και πεφτει προς τα πισω και γυρνάω προς το μέρος του. Σίγουρα κάποιος από την συμμορία.
Τρέχω στην κουζίνα να πάρω κάποιο μαχαίρι και με ακολουθεί και αυτός.
Με σπρωχνει και πέφτω κάτω χτυπώντας το κεφάλι μου.
YOU ARE READING
~run or die~ 2
Fanfiction~αποσπασμα~ Αλ- ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ ΑΡΗ- λέω και με κολλάει στον τοίχο Αρ- ΤΙ ΕΙΠΕΣ ΓΙΑ ΞΑΝΑ ΠΕΣ ΤΟ ΑΛΙΝΑΚΙ- Αλ- είσαι και κουφός αλλά στο ξανα λέω αφου θες. ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ ΑΡΗ- λέω και με σφίγγει πιο πολυ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Για να καταλάβετε τ...