İlk çocuklarının cinsiyetinin ne olmasını isterlerdi?
Moon Taeil
Taeil ilk çocuğunun daha sonra gelebilecek kardeşlerini koruyup savunabilecek bir erkek olmasını isterdi. Büyük Abilerinin küçük kardeşlerine rol model olması ve onları her türlü beladan koruma fikrine bayılırdı.
Johnny Suh
Dürüst olmak gerekirse Johnny ilk çocuğunun erkek olmasını isterdi. Etrafta koşuşturan ve onu takip eden tamamen sevimli bir çocuk olmasına bayılırdı. Şamatalı tarafını ortaya çıkarabileceği, sen ve üyelere beraber şakalar yapabileceği bir oğlu olduğu hayalini çokça kuruyor.
Lee Taeyong
Taeyong aynı senin gibi koruyup şımartabileceği bir kızının olmasını isterdi. Küçük kız çocuklarına karşı bir zaafı olurdu, muhtemelen onunla oyunlar oynama düşüncesine aşık. Onun üzerinde o kadar güzel bir etki bırakmışsındır ki tıpkı senin gibi olan küçük bir kızı olsun istiyor.
Nakamoto Yuta
Yuta'nın bir tercihi olmazdı. Dürüst olmak gerekirse, çocuğu olduğu gibi ne kadar seveceği hakkında bir fikrim yok ama özellikle bir cinsiyeti diğerinden daha fazla isteyeceğini sanmıyorum. Sadece 1 tane değil, birkaç çocuk isteyebilir. Büyüyüp kendisi kadar çekici bir oğlu olmasını dileyebilir ya da senin gibi harika büyümüş bir kızı olduğu hayalini kurabilir.
Kim Doyoung
Doyoung ilk önce bir erkek çocuk isteyecek üyelerden, oğlunu yetiştirmeyi daha kolay bulabilir çünkü bir zamanlar o da küçük bir çocuktu. Muhtemelen oğlunu eğlendirmek için yeni fikirler bulmak, kızını eğlendirmek için düşünmekten daha doğal gelecek. Ayrıca bir oğlu olursa onu oldukça iyi okuyabileceğini düşünüyor, böylece eğer ergenlik yaşarken bir sorun olursa deneyimlerine bakarak ona tavsiye verebilir.
Jung Jaehyun
Jaehyun'u gelecekte sadece kız çocuk isterken görüyorum. Evdeki tek erkek olmak isterdi ve diğer bazı üyelerin aksine genç kız hormonlarından korkmazdı. İkiniz birbirinize eğlenesine meydan okumayı severdiniz ve o kendine çok güvenirdi, çünkü bebeklikten yetişkinliğe kadar kızına nasıl iyi davranacağını ve onu nasıl koruyacağını bilirdi.
Kim Jungwoo
Jungwoo yumuşak dilli ve oldukça kibar, bir kız çocuğu muhtemelen ona bir oğlundan daha çok hitap ederdi. Genel olarak çocuk sahibi olmak onu biraz korkutur, bu yüzden önce bir kıza, sonra bir oğula sahip olmanın babalık yapmasını kolaylaştıracağını düşünüyor. O da sevimli, utangaç ve yaratıcı bir kızı olsun isterdi.
Mark Lee
Mark'ın da bir tercihi olacağını sanmıyorum. Oğlu da olsa kızı da olsa onun üzerinde aynı etkiyi bırakacaklar. Ama ilk olarak bir kız çocuk sahibi olma fikrine yönelebilir çünkü ona ebeveynlik konusunda yardımcı olacağını düşünüyor, ikiniz birbirinizle daha fazla ilişki kurabileceğiniz için bir kız çocuğu yetiştirme fikri kafasında daha çok yer edinirdi.
Lee Haechan
Haechan'da ilk çocuğunun erkek olmasını isterdi. Küçük kızının genç bir kız oluşunu izlemek onu korkuturdu ve regl dönemlerinin, hormonlarının, dedikoduların vb. sıkıntılarına katlanmak istemezdi. Bir oğlunun olması onun için daha kolay ve muhtemelen daha da eğlenceli olurdu. Şüphesiz oğlunun kişiliği kendisiyle tamamen aynı olurdu ve buna bayılırdı!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐍𝐂𝐓 𝐑𝐄𝐀𝐂𝐓𝐈𝐎𝐍𝐒
Fanfiction✨ NCT Reaction - Scenerio - MTL ✨ Tumblr'dan aldığım metinlerin 'çevirileridir.'