-kurvara utaltam-üvöltött fel diego.
-ne mondj ilyet!!!-kialtott Luther.
Amíg ok egymással üvöltözték a kék fény egyre jobban nőtt. Apára gondoltál, arra hogy mennyire hitt abban hogy meg tudod teremteni a tárgyakat. Kitartottad a kezedet és egy ólom botra koncentráltál. Egészen élethű volt, de tudtad hogy nem igazi.
Hirtelen a kék fény akkorára nőtt hogy mindenki abba hagyta a veszekedést. Te feltartottad az "olmosbotot" ami nem is létezett, és védekezően a többiek elé álltál,
Mivel náluk nem volt fegyver. (Kivéve Diego). Hirtelen egy kisfiú vagyis inkabb veled egy idősnek kinéző fiu pottyant közétek. Te egybol ráüvöltöttél.
-mit akarsz? És mit keresel itt?!-kérdezted ellenségesen.
-ÖTÖS!!!!-ugrott oda Allison.
-sziasztok, ki a franc ez?-kerdezte rad mutatva.
Amikor felfogtad hogy Nem bant oda akartal menni. De valami fémeset éreztel a kezedbe. Leneztél, és megláttad Hogy a fém rud valódi.
-URISTEN!!-kiáltottad mire mindenki rád nez.
-Emília gratulalok!-mosolyog rad Pogó.
-ugyes vagy!-mondja mindenki majd vissza fordulnak ötöshoz. Nagyon el voltal faradva az erőd használatától.
-Sziasztok-köszönsz nekik majd elindulsz felfelé, mire mindenki megértően bólogat.
Amikor a szobádba ersz leveted magadat az agyba és álomba merülsz.
Amikor felkelsz eszre veszed, hogy nem aludtál sokat, kb 1 orat, és most van 4 ora. Lecaplatsz a lépcsőn és meglátod hogy Ötös eppen a konyhában van.
-új a kávéfőző-jegyzi meg epésen.
-igen en vettem.- válaszolsz ugyanolyan hangnemben.
-főzöl nekem egy kávét?-kerdezi mogorvan.
-természetesen nem!- válaszolsz ki akadva majd megnyomod a gombot. Ötös érdeklődve nezi. Végig mered, de meg akad valamin a szemed.
-miert verzel?-kérdezed oda mutatva a hasára.
-közöd?-kerdezi ingerülten. Meg vonod a vállad, és le fozod a kávét. Amikor ínnal bele kikapja a kezedből.
-koszi a kávét. -mondja gúnyosan.
-magamnak csinaltam-válaszolod de mar meg is itta.
Sohajtva főzől magadnak egy kavet.
Ötös leül a nappaliban az egyik fotelbe, de nagyot nyög. Nem szereted nézni az embert szenvedni, sot Nem is Nagyon lattal meg benen kivul senkit. Amikor eszedbe jut Ben mindig mardos a bűntudat.
-Meg gyogyitsam?-kérdezed meg de elhatároztad, hogy utoljára.
-úgysem tudod pici lány.- mondja gúnyosan.
Te csak meg forgatod a szemed, de hirtelen fel megy benned a pumpa.
-Nem te tennél nekem szívességet ha hagynad, de nekem tökmindegy mert valójában meg is halhatsz felőlem!-kialtasz ra majd feltrappolsz a lépcsőn.
-most meg mi van?-kialt utánnad de te csak bemutatsz neki.
Bementel a szobádba és inkabb gyakoroltad a tárgyak létre hozását. Hirtelen Ötös teleportál fel a szobadba. Mind a ketten dühösen nézték a másikra.
-ez az en szobám!-mondja neked erejesen.
-Csak volt, mostmar az enyém!- uvoltod a képébe, de mostmar sírsz. Elveszítetted az apukadat és Bent is.
-menj ki!!!-uvoltod.
-ha ennyire akarod, hagyom hogy meggyogyits.-mondja nem értve a dolgot.
-csak menj ki.-mondod neki. Leül az ágyra, és rad nez.
-szeretnem hogy meggyogyits!-mondja neked, de te meg mindig dühös vagy.
-rendben-mondod.
-vedd le a polod!-utasitod. De nem megy neki, igy fogsz egy ollót és levagom rola. Nagyon szep kocka hasa van gondolod magadba.
-nem fog fájni. -közlöd vele, majd fölé hajolsz, és megpuszilod. Nagyon látszik hogy értetlen, de te csak puszilgatod a sebet. Nagyokat szisszeg, és látszik rajta hogy faj neki. Amikor erzed a nyelveddel, hogy mar befort a seb, le szállsz rola. Hirtelen benyit Klaus , és kuncogva ki is rohan, azt üvöltözve hogy ket szerelmes pár, mindig egyutt jar!
-Három perc mulva már teljesen biztosan foglya állítani, hogy nagybácsi lesz. -mondod idegesen majd leszállsz Ötösről.
-Én kettő percre tippelek!-jelenti ki ötös mire felröhögtök.
-mostmar jobb?-kérdezed.
-sokkal- mosolyog rád.
-annak örülök-mondod.
-Nah megyek enni. -ugrasz ki az ágyból.#vacsoranal#
Mindenki csak titeket nez, és lopva rátok pislog, ez egyszerűen egy idő utan annyira bosszantó, hogy meg kell törd a csendet.
-mielott meg Klaus bejelentene-vetsz megrovó pillantást rá -kozolnem hogy nem lesz senki sem nagybácsi és nagy neni mellesleg csak otosnek volt egy seb a hasán csak azt gyogyitottam meg. -forgatod meg a szemed.
-jah persze nem is volt semmi seb ötös hasán.
-jelenti ki klaus.
-Drágám a gyógyításnak az a lényege hogy eltűntesd a sebet. -mosolyogsz rá gúnyosan.
-megyek aludni-jelented ki.
-nem ettél semmit sem, biztos hogy mesz máris?- kerdezi Allison aggódoan.
-nem a vértől nem tudok enni. -válaszolsz neki majd el indulsz felfelé. De eszed ágában sincs aludni, csak kiüríted a fejedet. Lemész a pincébe, annak ellenére hogy Vanyat mindig ide zártak, te nagyon szereted ezt a helyet, mert a ki párnázott falak hangszigeteltek és biztonságban érzed magad köztük. Mindig filmként vetíted le a gondolataidat, és ez megnyugtat. Most viszont inkabb megpróbálsz létre hozni valamit. Az hogy látszódjon mar elegge könnyen megy, viszont az csak egyszer volt hogy létezővé is vált. Megpróbálod egy
Lufival, a piros lufi egybol megjelenik, viszont nem akar megfoghatóvá válni. Már legalább századjára próbálkozol, amikor érzed hogy valaki figyel. Oda kapod a fejed, és lufi rögtön köddé válik.
-mit akarsz?-kerdezed goromban ötöst.
-te mit keresel itt?-kerdezi tőled.
-menj el-mondod neki. -egyedul szeretnek lenni.
-jah hogy te vagy az apuci kicsi lánya akinek mindig megadták amit szeretett volna!-nez rád gúnyosan.
-ebből hagyd ki apát!!-valaszolod mar nagyon idegesen.
-és menyj el!!!!!-uvoltod.
Le ul melléd a földre mit sem törődve a kereseddel.
-mit nem értesz azon hogy menyj el?-kerdezed felháborodva.
-hol fogsz aludni?-kerdezi.
-a szobámban. -vagod ra egybol. -te pedig a benében.
-errol meg majd beszelunk, kérsz egy kávét?-kerdi.
-nem-mondod-leszoktam. Hosszu távon káros.
-na nem mondod-feleli bosszúsan majd elteleportal. Ezek utan mar neked sincsen kedved próbálkozni, bár nagyon érdekelne, igy inkabb felmesz a konyhába.
-Zeusz-uvoltod el magadat.
-Zeusz gyere!!!
-ki az a Zeusz?-kerdezi.
-Nah jo megis kerek egy kávét.-válaszolsz.
-Zeusz a cicám. -mondod.
-szia Zeusz- gugolsz le amikor meg latod
-jo kövér-mondja Ötös. -Amúgy meg az előbb mondtad, hogy leszoktál, hozzászoktál a hazudozáshoz és a tettetéshez mi?
-Nagyon hülye vagy, ha ezt hiszed, egyszerűen csak kell az energia a kiállhatatlan természetes miatt. Amúgy meg nem sértegetném a helyedben.
-megis miert?-kerdezi röhögve.
-mert amíg alszol megeszi a beleidet-válaszolsz gúnyosan.
-gyere Zeusz aludni-veszem fel ölbe de ő kiugrik a kezedbol.
-most miert?-kerdezed sértetten majd feltrappolsz a lépcsőn lefeküdni.
-joejt- üvoltesz majd bebujsz az agyba és rokton elalszol.
YOU ARE READING
Emília Hargreeves szigorúan titkos naplója! //BEFEJEZETT//
FanfictionEmília Hargreeves vagyok, egy teljesen nem átlagos lány. BEFEJEZETT