Adsız Bölüm 1

196 4 5
                                    

Bugün günlerden perşembe.Canım hiçbir şey yapmak istemiyordu bugün.Bende dışarı çıktım.Sahil kenarında bir banka oturdum ve kulaklığımı taktım.Telefonumdan rastgele bir şarkı açtım.Sanki bugün herşey boştu,hayat akmıyordu.Hani olurya bazen kendinizi boşlukta hissetiğiniz günler bende o günlerden birini yaşıyordum.Yoldan geçenleri izlemeye başladım.Önce iki sevgili sarmaş dolaş geldi,çok yapmacıktılar.Yirmi dakika sonra aynı yoldan geeldiklerinde kavga ediyorlardı.Bende aman ne aşkmiş diye içimden geçirdim.

Bu olaydan birkaç dakika sonra bir grup çocuk geldi8çocuk dediğime bakmayın hensi genç;D).Kavga eden sevgililere doğru yürümeye başladılar.Bende bu sırada bir film sahnesi izlercesine izliyordum.Tek eksik patlamış mısır ve colaydı.

çocuklardan biri siyah saçlı çocuğa döndü,kız durdurmaya çalıştı.Çocuk kızı itti.Esmer çocuk öbür çocuğa vurdu.Siyah saçlı çocuk bçak çekti.

...

Sanırım burda içgüdüsel olarak kaltım.Bıçaklı çocuğa doğru yürüdüm,herkes ban bakıyordu.Aman ne güzel sahneye bende zorla giren süperkahraman gibi atlamıştım.Artık yapıcak bişey yok diye içimden geçirdim ve çocuğun bıçağını aldım.(bıçağı nasıl aldığımı sormayın ben bile hatırlamıyorum o an kafam allak bullak olmuştu).

Çocuk bana baktı.

Ben çocuğa baktım.

Aslında yakından gayet yakışıklı bir çocuktu.Gece karanlığında gökyüzündeki koyu mavinin rengindeydi saçları.Sanki gökyüzünden çalmıştı o rengi.Gözleride masmaviydi ve zifiri karanlıka seni aydınlatanyıldızlar gibi parlıyorlardı.Teni süt beyazıydı.Zayıftı ama yapılı bir vücuda sahipti.Boyu sanırım 1.90 civarındaydı.Bir an için durdum,kendimden  utanmıştım.Dalgalı ama dağınık kahverengi saçlarım karmakarışık bir şekil almıştı.Anlamsızca uzun kıvrık kirpiklerimi kahverengi küçük gözler tamamlıyordu.Boyum sanırım 1.60 civarındaydı.Belim incecikti ama çok zayıf değildim,  çokta kilolu değildim.

Sonra gözüm öbür kıza kaydı.O kız kızda ise manken boyu ve fiziği vardı.Altın sarısı saçları,yemyeşil gözleri vardı.biran için o kıza Afrodit demek geldi içimden çünkü onun kadar güzeldi.

Sonra kızın yanındaki çocuğa baktım.O da esmer bombaydı.Onun da kız ibi yemyeşil gözleri vardı.Zayıftı ama o da yapıı bir vücuda sahipti.O da uzunda ama Gece kadar değil.

        Evet o çocuğa 'Gece' adını takmıştım.kıza 'Afrodit' ve esmerede 'Esmer bomba'demiştim içimden.Aslında oldukça saçma takma isimlerdi ama o an aklıma yatmıştı.

Gece'ye dönmeden önce durdum,acaba gerçekten film mi çekiyorlardı diye düşündüm içimden sonra aman neyse ne dedim içimden.

Gece'ye dondüm ve:

-Bıçak çekmek kötü bir şeydir,dedim.

Oldukça çocukçaydı ama sonra yaptığım da çocukçaydı.Onaltı yaşındaydım ve normal bir insan gibi kaçıp gitmektense(aslında olaya hiç karışmamalıydım)bıçağı denize fırlatıp tabanları yağladım ve arkama asla dönüp bakmadım,bakmak istemiş olsam bile...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 11, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bu kitabın adı sırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin