8

14 5 0
                                    

Happy reading❤

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Happy reading❤

Request:My Everything

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Request:My Everything

Aku berkurung dalam bilik..tidak mahu keluar sama sekali..aku menangis dan menangis...aku sudah 1 minggu tidak keluar bilik...aku hanya keluar bila makan sahaja...itu pun selang hari aku makan...aku sungguj tiada semangat kerana Yangyang tiada di samping ku..aku lelah..lelah hadap semua ini...abang Kun memujuk aku beratus kali....dia sudah tidak tahan melihat aku begitu..dia panggil someone untuk memujuk aku....Tok! Tok! Tok!


Aku lesu..aku hanya diam pandang tingkap... "Hm...masuk lah..."kata aku...lalu ada someone itu masuk lalu hug aku dari belakang aku melihat tangan yang memeluk ku itu...seperti nya..itu bukan lah tangan kun..tetapi..bila aku berbalik badan pandang nya.............................aku sangat terkejut dan rindu kan nya sangat²....aku peluk nya kuat²... "Yangyang..jangan tinggal kan saya....pleaseeee jebbal...saya sayangkan awak sepenuh hati....please...."kata aku pada nya..yangyang hanya diam dan tidak membalas perkataan ku...dia hanya balas pelukan ku.... "ibu....yangyang tak tahu kenapa dengan yangyang...yangyang rasa tak nak hilang dia lagi ibu...." kata yangyang di dalam hati...aku melepaskan pelukan lalu aku pandang nya.. "Napa awak tinggal saya..."kata Aku pada nya...lalu dia mencuit hidung ku lalu berkata.. "Aku minta maaf...aku cuma nak rest cukup...lepas ni..aku tak tinggal kan kau lagi...aku janji"kata Yangyang..lalu keluar kan jari kelingking nya...lalu dia ambil jari kelingking aku..dan..kami membuat perjanjian yang..antara kami berdua takkan berpisah.....









Aku minta izin ibuku untuk pergi jalan² bersama yangyang..lalu kami ke mall bersama... "So..kau..nak beli apa??" Tanya Yangyang pada ku... "oh...erm...beli...jom lah ke kedai crocodile tu!" Ajak aku dengan nya..lalu kami ke kedai itu..dan..aku menyuruh yangyang cuba baju di situ.. "Cuba baju ni.." aku berikan baju itu..lalu yangyang kata "Eh! Ishhh tak apa lahhh aku ajak kau ke mall untuk belikan kau baju.."kata Yangyang padaku..lalu aku tetap nyuruh nya cuba..lalu dia menghela nafas dan cuba baju itu...setelah keluar dari fitting room..aku melihat nya dengan baju yang ku pilih tadi..uishhhh bagi aku sangat handsomeeee "yess so..tukar balik..kita bayar.. "kata aku yangyang hanya ikut kata aku......setelah itu..kami ke taman di belakang mall...taman itu sungguh cantik tempat nya..kami bermain buaian bersama...kami main kejar²...ya sungguh hari ini ada lah hari yang paling bermakna bagi ku.. aku sangat bahagia dengan Yangyang aku suka melihat senyuman yang terukir di bibir nya... "Baby Sheeppp!!!" Aku panggil nya baby sheep kerana dia seperti biri biri yang baru lepas lahir HAHAHAHAHHAHA "ishhhh ok..aku panggil kau..my beautiful angel" aku mendengar ayat dari Yangyang aku terhenti lari lalu aku terjatuh.. "ah!" Aku meringis sakit lalu yangyang berlari pada ku.. "Ya!ok tak?!" Dia risau pada ku dia check seluruh tubuh ku.. "Eh..saya ok..cuma tangan ni luka sikit.." aku melihat tangan ku yang luka itu lalu yangyang tiup kan sedikit supaya tidak rasa sakit... "tak apa kita balik rumah and..saya ubatkan awak.."kata dia padaku lalu aku tidak mahu balik rumah kerana takut di marahi... "Ehhhh tak apa!" Kata aku...lalu..yangyang pun menghela nafas dan dia angkat aku bawa aku ke kedai 7 eleven tempat kerja yangyang... "Kau duduk situ..."kata Yangyang padaku lalu dia ambil kotak medical... "Yangyang tak apa ke??" Aku pandang nya dengan gelisah... "Tak apa apa???" Tanya yangyang semula pada ku... "Ishhh...tak apa ke main masuk kedai ni??" Tanya aku padanya lalu aku masih pandang sekeliling... "HAHAHAHAH kau ni...kedai ni..kedai pakcik aku...so..apa salah nya kalau main masuk alahhhh" Yangyang menertawakan aku aku hanya tersengih malu... "Ohhh awak tak bagi tahu punnnn" kata aku padanya...yangyang hanya geleng kepala sambil ubat aku....












Aku dan yangyang jalan² sambil berpegang tangan...lalu..semasa kami jalan²....ada pula yang datang...iaitu...hujan...itu lah agenda paling sweet kami lakukan..aku tidak perasan hujan turun tetapi..yangyang buka jacket nya lalu tutup kepala ku... "Eh??? Napa???" Tanya aku pada nya...lalu dia pandang atas... "H.U.J.A.N"yangyang pandang langit yang sangat gelap...kami lari ke tempat teduh..aku nampak yangyang basah lencun...aku sangat risau..aku lap air yang ada di muka yangyang... "Habis awak basah..." kata aku padanya...lalu dia melihat keadaannya lalu dia tersenyum... "Tak apa...aku ok je..."kata Yangyang sambil mengusap kepala ku....lalu Yangyang menghantar aku di rumah aku lalu aku masuk rumah "ANNYEONG!!!" Aku dengan mesra nya masuk rumah lalu semua family ku memandang ku.. "Dah balik...happy tak??" Tanya Ibu ku pada ku sampai usap kepala ku.. "Happy lahhhh Yangyang spent time dengan Yulia sweet!!" Jerit aku lalu abang ku kata.. "tahu pun Yangyang sweet..dia tu lelaki idaman...macam Ayah..."Kun memuji ayah ku..lalu ayah ke gelak.. "HAHAHAHA ada ada aja kamu ni Kun.."kata ayah ku lalu pergi duduk di tepi aku... "ada apa ayah??" Tanya aku padanya..lalu...ayah ku usap rambut belakang ku.. "anak ayah ni main hujan dengan yangyang ke..sebab basah ni.."kata ayah ku sambil tersenyum...aku pun tersengih... "anu...er....Yangyang bawa Yulia berteduh...sebab Hujan...tapi..Yangyang lagi basah...tadi Yulia dah ajak masuk rumah..tapi...dia kata nak cepat..."aku cerita kan pada ayah ku..lalu ayah ku mengangguk..lalu berkata.. "ada hal kot...dah..kamu mandi...pastu siap kan kerja..esok sekolah.."kata Ayah ku lalu aku angguk dan pergi mandi...Kun diam sahaja....















.............o0o.........
Yangyang pov

Aku buka pintu kemudian aku masuk dan...semasa aku mahu naik atas diam²...Young Dae memukul ku pakai kayu baseball nya...aku sangat terkejut dan rasa sakit...aku pandang belakang..lalu..."KAU JANGAN RAMPAS YULIA DARI AKU!!!!" Young Dae kelihatan sangat marah..aku jelaskan... "aku pujuk dia...sebab..dia asyik menangis sampai tak nak sekolah..kata ibu dia semua benda dia tak nak telan...tu yang aku datang pujuk..kau jangan lah marah²..." aku jelaskan padanya..lalu dia terdiam..dia menyuruh aku pergi dari nya..katanya..dia muak melihat aku..ahhh tolong lah...perkataan itu dah selalu aku dengar dari mulutnya..kalau muak tak payah layan aku...selepas aku mandi..aku melihat Young Dae tertidur di meja belajar..dengan kerja yang belum lengkap siap..aku pun menghembus nafas..aku masuk bilik itu...lalu...aku melihat nya sudah nyenyak..aku ambil selimut...lalu selimutkan dia...lalu aku berbisik padanya.. "kau benci aku kuat mana sekali pun..itu takkan buat aku rasa muak atau benci atau marah pada kau...aku takkan jadi jahat.." aku ambil buku itu..dan..aku melihat..itu subject Cina dan Sains..aku pun buat di lantai...aku buat diam² supaya Young Dae tidak terbangun...namun..pencil case terjatuh...lalu Young Dae bangun kerana terkejut..lalu dia pandang aku..."buat apa?!" Young dae ambil buku itu dari aku..lalu aku menghela nafas..dan tarik lengan baju ku kemudian aku cekak pinggang.. "kau sekali sekala diam..tak boleh? Aku nak tolong..kang esok nak hanta kerja tak siap...kau pikir aku tak sedih ke tengok kau dok kena tengking dengan cikgu?? Pikir aku suka?? Tak dho..jangan lah jadi budak markah cencorot..ingat kau punya cita²...aku bantu kau..even kau ni ada kena mengena dengan keturunan aku.." aku malas mahu gaduh dengannya..lalu aku keluar bilik...aku tutup pintu..dan aku masuk bilik ku sendiri lalu aku tutup mata ku...dan..aku masuk ke dalam alam mimpi.....



























Ok itu sahaja...habis tangan aku🤣🤣🤣🤣🤣🤣ok² bye²

𝗧𝗛𝗘𝗥𝗘'𝗦 𝗡𝗢𝗧𝗛𝗜𝗡𝗚 𝗧𝗢 𝗬𝗢𝗨Where stories live. Discover now