Multideki Lerry....
Arkadaslar bu bölüm geç geldi malesef...
Lütfen yorum yapın ...
Iyi okumalarrrrrrrrrrrrr..DAVİNIN AGZINDAN
Mollynin aramasına cevap vermedim. Ne dicektim ki? Beni öldürmek için geldiler sonra konuşuruz felan mı ? Ben bunları düşünürken Cenk mal mal bana bakıyordu.
"Niye açmadın?Kim aradı?"
"Clarie..hani." sözümü kesip gülümseyerek cevap verdi.
"Lerry nin yakın arkadaşı."
Ona mal mal bakma sırası bana gelmişti.
"Abi biliyorum. Yani şey ben seni bi süredir takip ediyorum. "
Beklediğim cevaptı zaten . Küçükken de böyleydi hep benim yaptıklarımı izler ama bi türlü aynısını yapmazdı.
Claire niye aramıştı ki ? Lerry e mi bişey olmuştu ? Lerry şimdi napiyodu?
"Abi? "
"Ne var?"
"Harry niye peşinde ya da peşimizde?"
"Kate yüzünden"
Kaşlarını çatıp bana baktı şu hali çok komik gelsede için de bulunduğumuz durum yüzünden gülmek bile gelmiyordu.
"Kateyi ben öldürdüm."
"Ne! "
"Beni öldürmeye çalıştı ama başaramadı."
"O zaman Harry, Morry e değil de Lerry e zarar verir ?"
"Ne! Lerry e zarar veremez o it "
"Tamam sakin ol ama mantıklı ol! Lerry i nasıl korucaksın ki! Daha yanına bile gidemiosun belkide Harrynin adamları hastanededir ! Belki Claire onun için aradı! Abi! Sen daha kendini koruyamıyorsun!"
Cenki söyledikleri üzerine iyice sinirlendim ve ona sertçe yumruk attım.
"Ah!"
Eliyle ağzını tutup kalktı .
"Bak şu an sinirlisin ama gerçek bu !"
Cenkin söyledileri doğrumuydu ? Ben kimseyi koruyamamışmıydım ?
Cenke kaşlarımı çatıp baktığımda söylediklerinden pişman olmuşa benziyordu. Harrynin adamları. Cenki iyi dövmüştü sağ göğsünün altında bıçak izi vardı. Benim attığım yumrukta hala kanıyordu.
Mavi gözlerini gözlerime dikti.
''Abi , onu demek istemedim. Özür dilerim.''
konuyu kapatıp Harrynin mevzusuna dönmek istiyordum. Cenk gerçekten sinirlerimi bozuyordu.
''Harry seni nerden buldu?''Elini boynuna götürdü kaşımaya başladı öncedende utandığında ya da sıkıntıda olduğunda bunu yapardı.
''Şey, aslında ben onu buldum.Yeni evim için alışveriş yapıyordum,adamları beni görmüş felan''
''Evin mi?''
"Burada kalmayı düşünüyorum."
"Sen...Sen nasıl bu kadar düşüncesiz ve salaksın!"
"Abi, geçmişte olanlar için üzgünüm. Böyle olsun istemezdim...Ben tekrar...Ben tekrar sizinle yaşamak istiyorum."
Bizimle????? Morry ve benle? ???
"Nasıl güvenelim sana ha? Tekrar gitmicen nerden biliyim?"
"Söz veriyorum. Gerçekten"sertçe yutkundu ve soru dolu gözlerle bana baktı.
"Önce eve gidelim, hazırlanalım, Morry i o itin elinden alaylım."
"Senin evin olmicana göre bana gidelim."
"Cenk, adamları oraya bakmıştır."
"Ah, evet! Nereye o zaman?"
"Rizzolinin evine!" Gözlerini açıp bana baktı.
Rizzolini öldü sanıyordu...
Evet, Rizzolin; Cenkin uzun yıllar önce sevdiği kızdı. Trafik kazası getirmişti. 9 gün komada kaldı doktorlar yapacak bişey olmadığını söylediler...Cenk de onları dövdü ... Intaara kalkıştı Morry onu durdurdu. Onun eksikliğini bir sevgili değil de en yakın arkadaş gibi tamamladı. Tabi bana bunlar çok saçma geliyordu...Lerry i tanıyana kadar...
Cenk intaar ederken ben Rizzolini bir vampir olarak yaşatmaya çalışıyordum. Bunu da başardım . Ama Cenk e söyleyemedim . Çünkü o bizi bırakıp gitmişti.
Rizzolin; çok üzülmüştü, Morry ve ben gibi..
Bende o zamanlar Rizzolinin duygularını, davranışlarını, hareketlerini, sevgisini ve nefretini nasıl kullanacağını öğrettim...
Rizzolin zeki bir kızdı her şeyi öğrenmişti ama bi tek Cenkin yokluğunu alışamadı...
"Rizzolin mi !!!!!"
"Sen gittikten sonra hayatına vampir gibi devam etti. Ama her zaman senin sevgine ihtiyacı olan bir vampir!!!!!!''
"Ne Rizzolin yaşıyo mu????? Rizzolinim yaşıyormu??''
"Evet.''sesim o kadar soğuk çıkmıştı ki ben bile rahatsız olmuştum. Ben sesimin böyle çıkmasını düşünürken Cenk beklenmedik bir hareketle boynuma sarılıp ağlamaya başladı...
Neydi bu şimdi? Ilk aşkı hala yaşıyor diyemi? Benden nefret eder diyemi?
Cenk ağlarken bağıra bağıra teşekkür ediyordu.Sevinmişti. Bana baktığında mavi gözlerinin etrafı kızarmış halklar olmustu . Ama bu göz yaşları sevgidendi aşktı...
Uzun oldu ve bence güzel oldu ......:D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİRLİ AŞK
Vampiregeçmişi peşini bırakmayan bir vampir ve ona aşık olan sakar bir kız