"Pamatuješ si naše první šukání?" zeptal se náhle a u toho se zašklebil.
"Oh, ty myslíš, jak jsem byla na cestě domu a ty jsi mě celou tu dobu sledoval?" zasmála jsem se a rozlila pomerančový džus do dvou skleniček.
"Hmm, a ty jsi mě nechtěla pustit dovnitř vašeho domu" zasmál se.
"Protože jsem myslela, že jsi strašně otravnej! Nemohla jsem vůbec pochopit, jak můžeš být Louisův nejlepší kamarád." teď se zasmál víc než předtím, což mě donutilo se smát taky jak idiot. Doprčič, jeho smích je nejrozkošnější věc na světě.
"Vážně jsem byl tak otravnej?"
"Jo.. Nemůžu uvěřit, že jsi mě políbil proti zdi, když jsem šla do pokoje-" (Chápete? Proti zdi, jakože jí opřel -_- chvíli mi to trvalo :D :D)
"Oh bože" zakryl si tvář rukama a já se smála.
"Hele! Nebuď stydlivej, to já byla ta, která tě strčila do postele a jezdila na tvým (oh bože-_-) penisu" v ten samý čas jsme oba dva vybuchli do smíchu.
"Byla to sranda.." Harry se usmál, když jsem mu podala sklenku džusu. "Kdybych tě nesledoval celou tu cestu domu, nikdy by jsme nebyli takoví dobří kamarádi, jako teď." (Oh, bože, stejně jí miluje! -_- :D:D:D)
"Dobře, jsem ráda, že jsi šel za mnou... i když jsi byl zatraceně otravnej" zašklebila jsem se na něj.
"Vždycky jsem tě měl ale rád." řekl, a já jsem se na něj koukla trochu překvapeně.
"Měl?"
"Jo... Od tý doby... co nám bylo 8 let?" koukl se červenajíc dolu..
___________
Teď bude muset postacit jen krátká část ,:/// omlouvám se :(
ČTEŠ
Besides Sex (CZ překlad)
Random"Dělal to znovu. Šukal mě tak silně, že jsem se cítila jako v ohni. Nohy se mi klepaly a na vše ostatní jsem zapomněla."