3. Meet B-Brave

253 18 0
                                    

Dioni.
Ik loop de slaapkamer in en zet de wekker uit.
"Ash, wakker worden" ik schud ashlynn zachtjes wakker. Ze opent haar ogen "huh wat?" Zegt ze verward en gaat rechtop zitten. Ze kijkt geïrriteerd om zich heen. " kutwekker" weet ze uit te brengen. Ik schiet in de lach. "Hup, uit je bed! Ik heb al ontbijt klaargezet!" Ashlynn staat al gelijk naast d'r bed. Bij het woord ontbijt kwam ze tot leven. Ze loopt achter me aan naar beneden. "Moet jij je niet aankleden?" Vraag ik haar als we aan tafel zitten. Ze kijkt op van haar beschuitje " neh, doe ik zo wel" Zegt ze terwijl ze een hap uit haar beschuit neemt. Dat is nou precies Ashlynn. Ze doet alles op haar tijd. Ze is niet zo als elk ander meisje. Ze staat niet vroeg op voor haar make-up of voor haar outfit. Ze weet meestal al wat ze wilt en dat maakt het een stuk makkelijker. Ze staat op en gaat zich vervolgens klaarmaken. Binnen een half uur staat ze aangekleed en opgemaakt beneden. Het is ondertussen half 11 "we moeten zo gaan toch?" Vraagt ze. "Ja, we gaan nu." Zeg ik en we pakken onze spullen en rijden met de scooter naar de locatie.

Ashlynn.
Dioni stopt voor een groot gebouw. "Hier is het." Zegt hij en we stappen af. "Jeetje. Wat een gebouw" weet ik uit te brengen. Hij begint te lachen. "Kom mee" zegt hij en trekt me mee naar binnen. We lopen een aantal gangen door en vervolgens moeten we naar de 4e verdieping. Als we aankomen bij de 4e verdieping lopen we een lange gang in en staan we uiteindelijk voor een deur. Ik hoor stemmen in de ruimte achter de deur. Dioni opent de deur. " hey jongens!" Hoor ik hem zeggen. Ik loop achter hem aan naar binnen en zie 4 knappe jongens. Ze staarde me aan. "Dit is ashlynn" zegt dioni. En duwt me naar voren. "Hey" zeg ik een beetje ongemakkelijk. Ik kijk naar de muur, want ik word zenuwachtig van die blikken.

Een blonde jongen, stapt naar voren "hey" zegt hij " ik ben Kaj, leuk je te ontmoeten, we hebben veel over je gehoord haha" hij geeft me een hand. Ik groet hem terug "leuk je te ontmoeten kaj." Zeg ik met een glimlach.
De andere jongens komen er ook bijstaan. " hey. Ik ben Cassius" zegt een donkere jongen tegen me en hij glimlacht breed en geeft me een hand "hey Cassius, leuk je te ontmoeten" Zeg ik weer met een glimlach
"Hey, Ik ben Jai, leuk je is te zien" Zegt een jongen met zwarte haren. Hij kijkt vriendelijk en geeft me een hand. "Hey Jai, ook leuk jou is te zien" zeg ik vriendelijk.

"Hey, ik ben samuel."Zegt de andere jongen. Hij heeft verschrikkelijk mooie ogen. Maar kijkt zo arrogant. Hij kijkt me arrogant aan. Ik kijk net zo arrogant terug en zeg "hey" terug.

Ik ben de hele dag bij hun gebleven en heb het super leuk gehad. Het zijn echt geweldige jongens! Alleen samuel, blijf ik apart vinden..
--------------------------------------------------------------------------------------------een nieuwe part erop!! Sorry dat het zo lang duurde! Heb t superdruk met school enzo!

Hope u like it
xo.

Just a reminder boy: i hate you.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu