“Hiçbir zaman seninle sevgili olacak kafaya ulaşacağımı sanmıyorum.”
Aysun tekrar kafasını masaya gömdüğünde Umut konuşma devam etti.
“Sevgilim olmak istemiyorsun ama otelde bana sarılıp dünde beni öpmeye kalkıyorsun.”
“Birisinde korkuyordum birisinde sarhoştum. Bir dakika seni öpmek mi!?”
Dün gece~
Aysun evde yalınayak dolaşırken sonunda yere düşmüştü.
"Teyzem nerde?" Aysun hala viski içmeye çalışırken Işıl zar zor konuştu.
"Oğluna gitti. Birazdan Kerem ve Umut sizi evinize götürmek için burda olurlar."
Cemre çoktan uyku pozisyonu alırken Işıl yalpalayarak Aysun'un yanına oturdu.
"Şarabıda açalım mı?"
"Komaya girmez miyiz?"
"Hiç bir şey olmaz." Aysun ikna olup mutfağa yürüdü ve tezgahtan şarabı alıp boş bulduğu bardaklara doldurdu.
Işıl ile içmeye devam ederken kapının çalması ile iki kadın ayaklandı.
Kapıyı açtıklarında Poyraz, Kerem ve Umut içeri girmişti.
"Iğrenç kokuyorsunuz." Poyraz yüzünü buruşturup saatler önce prensesten şimdi ise baliciden hallice olan Aysun'u süzdü.
"Sen benim en güzel duygularımın katili oldun Aysun." Poyraz gülerek ablasının odasına girmişti. Kerem'de yastığa sarılmış Cemre'yi kucaklamıştı.
"Yastığımı ver." Işıl, uyuyan kadının elinden yastığını alıp ona sıkıca sarıldı.
Kerem evden çıkarken Umut'ta askılıktan Aysun'un kabanını aldı.
"Hadi Aysun, bende seni evine bırakayım." Sarhoş kadin başıyla onaylayıp Umut'un kendisini giydirmesine izin verdi.
Evden çıktıklarında Aysun butun ağırlığını Umut'a verircesine koluna girmişti.
Asansöre bindiklerinde genç kadın adama yaklaştı.
"Ne yapıyorsun doktor?"
"Seni izliyorum." Aysun tatlı bir şekilde adamı süzerken birden kolu ile adamı ayna ve kendi arasında şıkıştırdı.
"Seni öpeceğim!" Aysun kendisine yaklaşırken Umut hızla başını yana çevirdi.
Aysun yanağına içini ısıtan bir öpücük bıraktığında Umut gülümseyerek kadının kolları arasından kendini sıyırdı.
"Bunu sana yarın anlatıp seni utandıracağım."
"Seni öpmek güzel Umut. Bununla gurur duyacağım." Aysun tatlı tatlı gülerken Umut'ta kadının gözüne giren saçlarını geri attı.
"Umarım öyle olur."
________
Aysun aklına gelen anılarla yüzünü kapatırken Umut masasına oturup yarım ağız güldü.
“Bunlar hep bahane.”
“Umut bey şu an bana yazıyorsanız lütfen açıkça söyleyin. Anlayışla karşılarım. Ben hiç bir şey hatırlamıyorum."
“Sana yazmak mı?”
Umut gülerken Aysun’un kahvesinden bir yudum aldı.
“Ne yapıyorsun o benim!”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELVEDA SOSYETE!
Romance1997 "Hadi Işıl seç birini." Onlarca misafir bir yaşındaki güzel bebeğe bakarken bu tatlı bebekse masanın üzerindeki nesneleri tanımak için uğraş veriyordu. Annesine göre bu tatlı kız tabikide steteskopu seçecekti. Ilerde başarılı bir doktor olup a...