PLL2015

148 5 3
                                    

Znači, prvo bih da počnem sa time da vas ama baš niko ne tjera da ovo čitate, tako da ako mi planirate pisati gluposti i govoriti da se hvalim ili bilo kakva sranja na koja sam već navikla, nemojte jednostavno. Ovo čisto pišem zbog ljudi koji su pitali kako sam se provela jer ih je zanimalo a ne da bih nekome nabijala na nos bilo šta. Znam da je ovo predobro iskustvo i prezahvalna sam što sam imala priliku biti dio nečega ovakvoga. Anyways, počnimo jer imam 49387 stvari za reći :)

U srijedu sam dan provela u Londonu, čekajući let za Floridu. Actual Playlist live je počeo tek u petak ali sam ja otišla ranije da bih provela neko vrijeme u Disney Worldu jer mi je to bila želja od kako sam imala 8 godina ili tako nešto. Znači, ovaj prvi dio je zapravo Disney, pa ko to želi preskočiti, neka to uradi odmah :')
Znači, u srijedu oko ponoći sam došla tamo i na aerodromu nas je dočekao actual Disney fucking World Bus i to mi je bilo ono.. idk, prekul? Prenoćili smo u jednom od DW hotela, i ja kao neko ko stvarno mnogo putuje mogu reći da su to jedni od  boljih hotela sa toliko divnim uposlenicima da je skoro pa neobjašnjivo. Njima je doslovno klijent ili ko već na prvom mjestu i rade ama baš sve da bi iskustvo učinili što boljim. Raspremili smo se i oko 3 u jutro hodali Disneyom kao najveći debili, lol. Taj dan sam odspavala oko dva sata, ili tako nešto. Vremenska razlika me je uništavalalala, ali dobro. Znači i cijeli četvrtak smo proveli hodajući DW i ponašajući se kao petogodišnja djeca, ali bože moj. Upoznala sam Sindirelu i to je bio jedan od najboljih momenata :''') U petak u jutro smo se odjavili iz Disney hotela i njega uopšteno i malo mi je falilo da zaplačem, ajm not ivn kiding. 

Petak

Oko 12 sati u petak smo znači došli u Orlando World Center Marriott, tj. jeste hotel gdje se Playlist i održavao. Tu smo i proveli naredne dane. Sam hotel je divan a naravno činjenica da si non stop u centru sveg dešavanja je još bolja. Odmah smo otišli i registrirali se, tj. uzeli samo karte koje smo predhodno rezervisali. Svi (ja i ljudi koji su išli sa mnom) smo imali Business karte tj. bejzikli si mogao ići gdje hoćeš osim baš VIP partija. Tu smo dobili i one karte (narukvice) koje smo imali za meet up-e. Ja sam imala za Shaytards, manje family vloggere, kao TheNiveNulls, Ellie and Jared... i Caspar-a i Joe-a. Plakala sam suze krokodilske jer nije bilo više za Dan-a i Phil-a ali da. Opet smo samo napravili haos od sobe dok smo se okupali i presvukli i onda je taman nekako bilo vrijeme za Bethany Mota Q&A, i otišle smo ja i jedna djevojka koja je bila sa mnom, ali iskreno mi i nije bilo toliko zanimljivo tako da smo brzo izašle. Tu sam upoznala dvije djevojke iz New Yorka i tri iz Alabame :'') Najbolja stvar Playlista je to što na svakom koraku možeš da upoznaš ljude koji automatski imaju iste interese ko ti, jer ono. Hodajući tako hodnikom vidjela sam Jonathana i Emiliu iz SacconeJoly's, mada sam ih sve već bila vidjela u Disney Worldu al' nisam htjela da priđem jer su djeca bila potpuni mess jer je ono već kasno bilo pa sam kontala da je to rude as fuck. Slikala sam se sa njima i Emilii dala šnalu koja je imala mašnu na sebi jer da,haha. Čim sam izašla van iz Hotela srela sam Samiku i TribeTylera i njegovu djevojku i bili su tako fini i pričali sa nama malo ali je onda mali Noah počeo da plače i imao je mali meltdown pa smo otišli. Awesomeness TV je imao pool party u hotelu i tu smo kratko bili i upoznala sam još tonu ljudi koji su bili stvarno predobri i sa njima smo se i družili do kraja Playlista. Više za petak nije bilo nekih stvari koji su me zanimali jer je bio biznis dan a ono aj dont rili ker abaut det. Onda smo sa tim ljudima koje smo upoznali otišli do ihopa i najeli se ko stoka najveća, i naravno mi Europljani smo izludili jer toga nema ovdje nigdje. Mislim da nam se cijeli ihop valjao od smijeha, al idc. Nakon toga smo hodali malo tim dijelom Floride i onda se vratili u hotel. Tu sam srela Logana i Shaya koji su trčkarali okolo ko muhe bez glave jer su ljudi pravili onaj booth jer se Trixin na Playlistu lansirao lol, i sa njima sam se slikala i dap :') Malo nakon toga sam vidjela Liu i ona je tako preslatka o bože, haha a ubrzo i Bethany koja je samo ono u prolazu skontala da sam imala na sebi nešto iz njene kolekcije i viknula 'you rock' lol al' aforčnetli nisam mogla da se slikam sa njom ili pričam jer su je ljudi negdje vodili, možda neki sastanak, mit ap ili nešto idk. Bilo je oko tri u jutro i vidjela sam Louis-a ali sam bila toliko umorna da sam se ZABORAVILA SLIKATI SA LIKOM, malo pričali i ja ošla, haha. Onda mi skontamo da je možda pametno da se odemo naspavat' jer je tek sutra počinjao haos i mit api i sve to, i onda ja shvatim da mi nemamo pojma koji je broj naše sobe jer ima 384793 soba u hotelu. I dok smo onda otišli na recepciju i dok je čovjek jadan rovio po onim tamo listama i čemu već da nama kaže koja smo soba i dok nam je dao ključ bilo je skoro 4 sata u jutro-o-o. Dok sam se okupala i jela bilo je skoro 5 sati i aww, opet sam spavala samo dva sata jer fazon već oko 7 nastane potpuni haos i muzika se pušta i kako smo bili na strani bazena ljudi su se počeli skupljat i derat, i super.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 11, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Playlist live iskustvoWhere stories live. Discover now