Ben Jackson ben hayatımı bazı insanlar için yaşadım hep ama ben o zaman buna dur dedim. O zaman hiç geç deildi o zaman ben o kız için kendimi bitirememiş artık. O kız Catrıne Carley o kız hep kendini düşündü beni hic görmedi ben onun için herşeyi yaparken o sade bir insan gibi davranıyordu. Ama ogün herşeyden Vazgeçtim çünkü o gün beni Yolu parka çagirdi orada onun gelmesini bekledim saatlerce yağmur yağmıştıben onu beklerken o meğer arkadaşlarıyla arabadan beni izleyip gülüyorlarmış. Sessizce arabadan inip bana hakaretler ve daha çok sonra bana güldü ve arabasına bindi gitti suç bende zengin kızının seninle işin ne demi kendime gülüyorum.
Bu hayattan bana kalan tek şey kız kardeşim Julie ve en iyi arkadaşım Isac'di. Kardeşim le ben ailemizi küçük yaşta kaybettikten sonra akrabalarimizda
Teker teker öldü şadece uzaklarda bir kuzenimiz olduğunu söylemişlerdi ama daha adını bile bilmiyorduk o yüzden beni anlayabilecek bir arkadaşa ihtiyacim verdi bu geride Isac kaplıyo Isac tandıdığım en iyi insanlardan birisi onun ailesinde küçük yaştayken ölmüş ailesinin iyi insanlar olduğunu söyler o bizden biraz daha şanslı biz ailemızin yüzünü bile hatırlamıyoruz bile. Kardeşimle ailemizi ben 11 kardeşim 9yaşındayken kaybettik akrabalrımızın hepsi öldüğünde ben 13 kardeşim 11yaşındaydı.
Şu an ben 21yaşındayım evimizi okulu bitiırir bitirmez işe başladım evi tek başıma bakarken Isac de yanımda çalışarak bana yardımcı oluyor .
Catrine 'sen kalan yaraları kapatmaya çalışıyorum .
Kuzeninin adıni hep Peter diye söylediler beni akrabaların hiç sevmedi ama hep kendilerinin bile az gördükleri kuzenim Peter 'ı hep över onun gibi ol derlerdi kuzeni kıskanmadim daha tanımıyordum bile ama bir gün onu göreceğime emindim onu tanımam lazımdi tamımasam bile geriye kapar aileden kalan tek birey oydu.
Ben bazen yaşamamızin nedenini merak ediyorum insanlar neden yaşar niçin yaşar bir gün herkes ölucek madem neden yaşıyoruz .
Hayat bazen çok büyük ve uzun bir labirent gibi geliyor .HAYAT COK KARMAŞIK...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatin Anlamı
RandomArkadaşlar Hayatın Anlamı adlı kitabima başliyom eğer severseniz yorum like atmayı unutmayın Love You