Κεφάλαιο 2

22 3 15
                                    

Τα τηλέφωνα είχαν πάρει φωτιά ,άνοιξα αποφασιστικά την πόρτα του γραφείου και είδα ανθρώπους  γεμάτους πάθος για αυτό που κάνουν .Χαμογέλασα αχνά και άρχισα να απαντάω στις συνεχόμενες απορίες του καθένα . Μετά από πολλές έρευνες ανακαλύφθηκε πως το απέναντι σπίτι από το οποίο έπεσε η κυρία είχε κάμερες ασφαλείας . Όμως από την έντονη βροχόπτωση δεν ήταν εμφανής τα χαρακτηρίστηκα του υπόπτου .Αλλά το μόνο στοιχείο που μπορούσε να φανερωθεί ήταν τα βρεγμένα μαλλιά του , είχαν ένα έντονο πορτοκαλί χρώμα που θα μπορούσε εύκολα να παρατηρηθεί από κάποιον περαστικό
Έτσι χωρίς βιαστικές κινήσεις αρχίσαμε να παρατηρούμε τα γύρω σπίτια . Αλλά γιατί ο δράστης να πάει από έναν δρόμο που έχει διαπράξει κάποιο έγκλημα , μόνο ένας ερασιτέχνης θα μπορούσε να κάνει κάτι τέτοιο και το μόνο σίγουρο ήταν πως ήταν επαγγελματίες .Έπρεπε να γίνει κάτι που κανείς δεν ήθελε , η μόνη γρήγορη λύση ήταν να ζητήσουμε από την αστυνομία τις κασέτες από της κάμερες τις πόλης .
Εκείνη την στιγμή το βλέμμα την διευθύντριας σκοτείνιασε άρχισε να χαμογελάει μπήκε στο γραφείου της πήρε την μαύρη της τσάντα και έκανε νόημα σε δύο πράκτορες να έρθουν μαζί της .Ο ένας ήταν ψηλός γεροδεμένος που από χιλιόμετρα έκανε αισθητή την παρουσία του και ο άλλος ήταν κανονικός στο ύψος αλλά έβγαζε κάτι το μικροκαμωμένο και επικίνδυνο ταυτόχρονα .Το μόνο σίγουρο ήταν πως η επιλογή της δεν ήταν τυχαία για αυτήν την ξαφνική έξοδο , κάτι είχε υποψιαστεί και μόνο η ίδια ήθελε να το φανερώσει , να το δει με τα ίδια της τα μάτια.
   Καθώς η αδρεναλίνη είχε φτάσει στο κόκκινο η κ Παυλίδη έκανε νόημα στους άλλους δυο να την ακολουθήσουν  . Μπήκαν στο μπλε διακριτικό αυτοκίνητο της με μοναδικό προορισμό το σπίτι του θύματος .Στην διαδρομή τους εξήγησε κάτι που είχε καταγράψει την πρώτη φορά που ήρθε το θύμα στο γραφείο της και δεν ήταν κάποιο σημαντικό κομμάτι στο παζλ ,όμως τελικά ήταν το σημαντικότερο. Με γρήγορες κινήσεις πάρκαρε έβαλε τα μαύρα γυαλιά ηλίου της , όχι πως είχε ήλιο απλά της άρεσε να κρατάει χαμηλό προφίλ. Έκανε νόημα στον πράκτορα με τα διακριτικά χαρακτηρίστηκα να βγει από το αμάξι ύστερα από 5 λεπτά γύρισε μαζί με το θύμα παραδίδοντας της τα κλειδιά του σπιτιού .
   Εκείνη βγήκε μαζί με τον ψηλό πράκτορα κοιτώντας για τυχόν περίεργα βλέμματα όμως τίποτα,  το μόνο που φαινόταν ήταν το παγωτατζίδικο στην γωνία .Γύρισε το βλέμμα της και κατευθύνθηκε στο σπίτι. Η πόρτα έτριξε ελάχιστα ,  παρατήρησε προσεκτικά τον χώρο και όταν βεβαιώθηκε πως δεν υπάρχει κάτι στο χολ προχώρησε .Ο πράκτορας σαν μπράβος από πίσω της παραμόνευε, άρχισαν να κοιτάνε το σπίτι  εξονυχιστικά ,θα μπορούσε να διακρίνει κανείς την τέλεια αρμονία που μετέδιδε το σπίτι . Όλα ήταν οργανωμένα σε μικρά κουτιά και σε κάθε γωνία υπήρχε ένα μεγάλο κερί, το υπνοδωμάτιο ήταν σχετικά μικρό αλλά βολικό, οι τοίχοι του ήταν σκούρο γκρι και έκαναν μια ωραία αντίθεση με τις άσπρες κουρτίνες , η θέα που πρόσφεραν τα παράθυρα δεν ήταν ούτε μαγική αλλά ούτε όμορφη το μόνο που φαινόταν ήταν η εγκαταλελειμμένη πολυκατοικία ακριβώς δίπλα .
   Στο βάθος, εκεί που τελείωνε ο μικρός διάδρομος υπήρχαν δυο δωμάτια .Το ένα ήταν το γραφείο του καθηγητή και το άλλο προοριζόταν για κάποιο καινούργιο μέλος της οικογένειας που λογικά δεν  εμφανίστηκε ποτέ και ο χώρος μετατράπηκε σε μια μικρή μπλε αποθήκη με λίγα μωρουδιακά  και διάφορες κούτες με παλιές αναμνήσεις και περιπέτειες του ζευγαριού . Καθώς οι ώρες περνούσαν και η κ Παυλίδη είχε κοιτάξει πολύ προσεκτικά τον χώρο βρήκε αυτό για το οποίο είχε έρθει .Στο σαλόνι του σπιτιού υπήρχαν δυο μικρές κάμερες αρκετά κρυμμένες  ώστε να καταγράφουν τις κινήσεις των θυμάτων . Το σχέδιο πήγαινε κατά γράμμα ,σκοπός ήταν να μην αφαιρεθούν οι κάμερες και να δημιουργηθεί μια προσχεδιασμένη παράσταση  ώστε να παγιδευτούν οι ένοχοι .

Τι θα γίνει αραγε μετά ;;;Θα μάθετε σύντομα....

_____

Γειαα νέο κεφάλαιο ελπίζω να σας αρεσεε.Μην ξεχάσεις το αστεράκι

Φιλάκια ματσ μουτσσσ

Ουρανία✨



Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Feb 17, 2021 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Κοίτα καλύτερα Donde viven las historias. Descúbrelo ahora