-çarşamba-
ah evet yine bir carsamba ve yeni bir okul günü. Ama büyük bir farkla, ilk defa gec kalmadim. Bütün gece uyuyamama ragmen hic uykum yok ve bu biraz tuhaf, çünkü elimden gelse kaplumbağalar gibi kış uykusuna yatarim.
Kisa bir duştan sonra okulun yolunu tuttum. Ayla daha gelmemisti duraga. Tam arayacaktim ki arkamdan bir ses "ana sen napiyosun bu saatde burada?" Dedi. Hakli kiz hic bir zaman bu saatde durakta olmam ki ben.
Okula vardigimizda dersin baslamasina 15 dakika vardi, kizlarla bahcede sigara icmek icin ideal. Kizlar muhabbet ederken bir yandan onlari dinlemeye çalışıyor bir yandanda o adını bilmedigim cocugu ariyordum. Sonuc: yoktu.
Ögleden önceki tenefüslerde bütün okulu gezdim ama sonuc ayniydi. Acaba bu okuldan degilmiydi?
Dersler her zaman ki sıkıcıliğıyla gecerken sonunda ögle paydosu gelmişti. Kantinden yemeklerimizi alip bur masaya oturduk.
Anlamadigim birsey var bu cocugu ben hep çarşamba gördüm. Peki nerede bugün? Belkide okula gelmemistir?
"Melis dinliyomusun kizim sana diyorum yaa." diyen Miray beni düsüncelerimden kurtarmisti.
"He evet.. yani sey.. haklisin bencede."
"neyde hakliyim? Ya kafan nerde senin bi sorun mu var? Anlattiklarimi dinlemiyosun sabahtan beri."
"Ya kizlar ben kendimi bugün iyi hissetmiyorum. Kusuruma bakmayin, sinifta görüsürüz" diyip masadan ayrildim.
Melis kendini topla bu kadar kafaya takilacak birsey yok. Dikkatleri üzerine cekiyorsun ve bu böyle devam ederse kızlar aşık oldugunu felan zannedicekler.
Ve işte ders zili ...
Ilk 2 ders güzel gecmisti fakat sonuncu dersde işler biraz karisti. 1 ay önce yaptigimiz ingilizce sinavinin sonuclari aciklandi ve cooook sevdigim (!) hocamiz beni yanina cagirdi.
"Melis, notun 5."
Bunu duymamla sinirlendigimi fark ettim.
"Hocam nasil olur? Hersey doğru, bu sinavdan 5 almam imkansiz"
"Yanlış demedim zaten, Miray'in kagidinida doldurdugun icin ikinizede 5 verdim."
Bir dakika ya bu ne şimdi? Tamam Miray i sinava ben calistirdim ama kagidini ben doldurmadim ki.
Bütün dersi ögretmenimize aciklama yapmakla gecirdim ve sonunda ben kazandim. Sinavdan tam puan aldim her zaman ki gibi.
Fakat hakettigim notu almis olmam, sinirimi yatistirmadi aksine daha cok sinirlendim. Resmen bir saat aciklama yaptim ya.
Zil caldiginda Selda cantami toplamisti, Begüm de elinde ceketimle beni bekliyordu. Zorlada olsa beni okuldan cikarttiklarinda hala bagiriyordum.
" ya duydun mu bana ne dedi? Duydun mu? Allahim ya manyak kadin! .. bide el hareketleri fln yapiyo dingil! Alcan o gözlü-"
Lafim yarida kalmisti, çünkü öküzün teki agzima bir demet pringless (cips) sokmustu!
Dolu agzimla "manyakmisin sen yaaaa?!" Diye cemkirirken ayni anda da yan tarafima dönmüştüm bu hayvanligi yapani görmek icin.
OHAAAA! BU O!
" ne yaptigini zannediyorsun sen ya?!"
"Kizim bi sus da motorun sogusun ya bu ne? Dirdirdirdir. Bütün gün ögretmenler yetmiyomus gibi kafami bide sen ütüleme. Yok illa ben bagiracam diyorsan git baska bir yerde bagir."
"Sanane be? Sanane? Tapulu yerin mi?"
Oh en azindan bu kez agzimi acip iki cift laf söyleyebilmistim. Tam agzimi tekrar acacakken cips canavari arkasini döndü ve gitti.
Yine o kazanmisti. Maç 3-0 olmuştu ve ben maglup durumdaydim.
Ya ben neden hep böyle manyak insanlarla ugrasmak zorundayim?
"Meliiiiiiisss" diye civildayan ve ayni andada pic-smile yapan Begüm koluma girdi.
"Heh Begüm efendim canim?"
"Bu cocuk bence senden hoslaniyor"
" sacmalama allah askina bi insan hoslandigi kisiye böyle mi davranır? Hemde benim tipim degil, istersen sana ayarlayalim? " diyerek işi dalgaya vurdum.
"Bak ben buraya yaziyorum bu cocuk seni seviyor"
"Hangi cocuk yaaaa allahim cocuk cocuk kac tane cocuk var hangisinden bahsediyorsun?" Tabikide kimden bahsettigini anlamayacak kadar aptal degilim ama ismini böylede ögrenebilirim belki.
"Ufuk tan bahsediyorum ya, demin agzina cips soktu ya"
"Hii tabi tabi bende galatasarayliyim aslinda sadece sizi kekliyorum fenerbahceliyim diye. Bi sus allah askina kafam kazan gibi zaten"
UFUK! ah o kadar ugrasmamin üzerine kendi kendine geldi bu sonuc ya hahahah. Aferim bana, aklimi seviyim.
Bekle bakalim Ufuk efendi, mac daha yeni basliyor!
Bakalim 3 yanlış kaç doğrunu götürecek?
*ders notlarina gelince türkiyenin 5i bizde 1 demek. Yani notlar tam tersine. Yani 5 bize göre en düşük not. :-)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşekgözlü'm
Romance"büyük asklar kavgayla baslar" sözünün hayat bulusu :-) (gerçekt hayattan alıntıdır)