Untitled Part 3

70 4 0
                                    

Κεφάλαιο τρίτο

<< Τζεϊμςςςς >> φώναξε ο μικρός και πήγε στο σαλόνι για να τον χαιρετήσει << γεία σου μικρέ >> είπε και τον σήκωσε πάνω στην αγκαλία του και ήρθαν προς το χολ που ήταν η Λία με την μαμά της << γεία σας κ.Λος >> << γεία σου Τζεϊμς, θα φάς μαζί μας έτσι? >> << ναι αν δεν ενοχλώ >> είπε και η κ.Λος χωρίς να απαντήσει είπε << καθήστε στρόνο τραπέζι >> . Αφού φάγαν κάθησαν λίγο στον κανάπε και οι τρίς τους και η κ.Λος έπλυνε τα πίατα. Η κ.Λος ήταν μια ψηλή γυναίκα, αδύνατη, με ωραία χαρακτηριστικά, ξανθά μαλλιά και καφέ μάτια. Η ώρα ήταν δύομιση. << πάμε?? >> << ναι ναι πάμε Λία να σε αφήσω στα μαθηματίκα και να πάω σπίτι και έγω να διαβάσω γιατί έχω μπάσκετ στις έξι. >> << οκευ >> και αφού ντύθηκαν και ετοιμάστηκαν έφυγαν. Στον δρόμο κάναν χαζά μέχρι που αποχαιρετιστήκαν. << Οκτώώώώ >> φώναξε ένα παιδί από το τμήμα που κάναν το μάθημα του πίανου και όλοι γέλασαν. Αφού σχολάσαν η Λία καθώς έβαζε το μπουφάν της την πλισίασε ένα όμορφο αγόρι, ψηλό, αδύνατο, με ωραία χαρακτηριστίκα, καφέ ανοιχτά μαλλία και ο λαδί μάτια. << εμμμ... μπορώ να σε ρωτήσω κάτι? >> αφού κούμποσε το μπουφάν της σήκωσε το κεφάλι της να δεί το παιδί που της μιλούσε. Τον κοίταξε για τέσσερα δευτερόλεπτα στα μάτια. Κούνισε το κεφάλι της αργά τρίς φορές για να συνέλθει και είπε << ναι, ναι φυσίκα. Σε ακούω >> << συγγνώμη αν διέκοψα κάτι αλλά ήθελα να σε ρωτήσω....... >> πρίν τελείωσει τη προτασή του τον διέκοψε η Λία λεγοντάς του << δεν διέκοψες τίποτα μην ανησυχείς πες μου... >> του είπε και αυτός της χαμογέλασε ελαφρώς << ήθελα να σε ρωτήσω το μάθημα του πίανου για την μεγάλη τάξη σε ποια αίθουσα ήταν? >> << εμμ στην αίθουσα οκτώ από' κει που βγήκα τώρα έγω, είσαι καινουρίος αν επιτρέπεται? >> << εμμ ναι ήρθα σήμερα και μπερδέυτηκα λίγο με τις τάξεις. >> << χαχαχα οκευ, εμμ πάμε προς τα έξω? >> του είπε και εκείνος έγνεψε θετικά.. << εμμ με λένε Ματία, εσένα? >> είπε και γυρίζοντας ελαφρως την μέση του, της έδωσε το χέρι του << Λία >> είπε χαμογελώντας και ανταπόδωσε. Κατευθύνθηκαν προς την πόρτα και όταν ο Ματίας άνοιξε την πόρτα για να βγεί πρώτη η Λία από το οδείο και κοιτόντας ευθεία είδε τον Χάρυ να την περιμένει καθώς έσβηνε το τσιγάρο του αφού την είδε να βγαίνει και γέλασε πλατία << καληνύχτα Ματίας, χάρηκα για την γνωριμία >> είπε χαμογελαστά και του έδωσε το χέρι της ακόμα μια φορά << επίσης Λία >> είπε χαμογελώντας και αντεπόδωσε. Η Λία έτρεξε στον Χάρυ και τον αγκάλιασε μα αυτός απλά σήκωσε τα χερία του στην μέση της. << τι έγινε? >> τον ρώτησε αγηνοντάς τον απότομα << ποιος ήταν αυτός? >> ρώτησε κατευθείαν και η Λία γέλασε πνιχτά << ο Ματίας >> απάντησε μα συνέχισε << είναι καινούριο παιδί και απλά με ρώτησε που ήταν η αίθουσα του πίανου, μην ανησυχείς >> είπε και τον κοίταξε στα μάτια << και εσένα βρήκε να ρωτήσει δηλαδή? Τόσοι υπάρχουν >> η Λία στριφογύρισε τα μάτια της και απομακρίντας από τον Χάρυ είπε << Χάρυ άμα έχεις όρεξη μίλα μόνος σου δεν έχω όρεξη εντάξει? >> και έκανε να φυγέι μα δεν την άφησε την άρπαξε από τον όμο την κόλλησε με φόρα στον υγρό τοίχο σήκωσε και έβαλε το χέρι του λίγο πιο πάνω από το αυτί της, πέρασε το αλλό χέρι του στην μέση της και την φίλισε όσο πιο δυνατά μπορούσε λεγοντάς την << Σ'αγαπάω πολύ >> και συνέχισε να την φιλάει παθιασμένα.

--------->> πως σας φαίνεται???

All the nice thinks finish in the end!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora