-lanet Gelsin
-hoseok
-yeter artık içmeDuyduğu sesle olduğu yerden irkilen hoseok eğdiği kafasını yavaşça kaldırdı ve karşısında jungkook un yalvaran bakışlarını, bedenini gördü yavaşça omuz silkti hoseok tekrardan kafasını eğdi aşırı derecede alkol tüketmişti ve fazlasıyla sarhoştu daha fazla alkol almasını istemediği için masanın üzerindeki alkol şişelerini kaldıran ve bir taraftanda konuşan jungkook'u pek umursamıyordu hoseok, taki o ismi duyuncaya kadar..
Jk:O öldü, jimin öldü anla artık kendini harap ettin lütfen yeter önüne başka insanlarda çıkacak artık bunu kabullensen iyi edersin hoseok!
Ne zaman bu ismi duysa göz yaşlarına hakim olamıyordu hoseok, elinin tersiyle göz yaşlarını silip tekrardan karşısında onu izliyen jungkook'u görmuştu sinirle yerinden kalkıp jungkook'a karşı adımlar atmaya başlamıştı her bir adımında ses tonunu yükseltiyordu değişmeyen tek şey ise söylediği cümleydi..
~O ölmedi beni bırakmayacağına söz vermişti o sözünü tutar..~
Bir adım attığında ise jungkook la arasındaki mesafeyi tamamen kapatmıştı tek yapabileceği ve yapmak istediği şey deliler gibi ağlamaktı karşısındaki arkadaşının boynuna kafasını gömerek istediği şeyi yapmıştı asla durmaksızın ağlamaya başlamıştı onun bu haline dayanamayan jungkook arkadaşını bir hareketle kucağına alıp yatak odasına götürmuştu yavaşça yatağa yatırdıktan sonra,kapanan gözleri hoseok un uykuya dalmasına yardımcı olmuştu...
Hoseok a bakarak tek birşey fısıldamıştı jungkookJk:Lanet olsun...
Derin bir nefes aldıktan sonra cümlesine devam etmek için tekrardan araladı ağzını jungkook..
Jk:2 yıl oldu artık unut şunu acı çekiyorsun bunu istemiyorum..
Uykuya dalan arkadaşına bir süre baktıktan sonra tamamen sakin olduğuna ve uykuya daldığına emin olan jungkook odadan çıkmak için adımını attı kapı kolunu tuttu ve yavaşça aşağı ittirirken ağzında tek bir cümle dolaşıyordu
Lanet olsun.
Elinde olmadan sürekli aynı cümleyi tekrarlıyordu jungkook odadan kendini dışarı attığında ise hızlıca kendi odasına gidip saatlerce düşündükten sonra sıcak yatağına girip gözlerini yummuştu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rebirth.
Fanfiction-ölduğunu sandım PARK JİMİN neler çektiğimi biliyormusun şimdi hiç bir şey olmamış gibi karşıma çıkıyorsun- dedi titrek sesi ve göz yaşlarına hakim olamayan JUNG HOSEOK...