Készültek a rajtaütésre.Neki maradni,de Draconak mennie kellett.
-Vigyázz magadra.Te vagy az egyetlen aki van nekem.-ölelte meg a fiút.
-Vissza jövök.Nehéz volt nézni ahogy elmegy a fiú,de így legalább volt egy kis ideje egyedül.Csak Draco anyja Narcissa maradt a házban.Laila elvonult a könyvtárba és kutatni kezdett.Horcruxokról szóló leírásokat keresett.Borzalmas volt olvasni és az elpusztításukról nem sok szó esett.Becsapta a könyvet.
Harryt már régóta nem értezte és ez aggasztotta.Megfogta nyakláncát és mélyeket lélegzett,hogy lenyugtassa magát.Vajon miért hagyta Dumbledore,hogy viselje ezt a szimbólumot a varázsló aki mindent elvett tőle.Újra kutatni kezdett de fogalma sem volt hol kezdje.
Megkérdezhetne valakit de félt ettől.A horcruxokról sem mert senkinek szólni,hogy nehogy bajba sodorja az illetőt.El kéne mennie,de akkor Dracot biztos megkínozná az apja.Fogalma sem volt mit tegyen.
Kiment es megkereste Narcissat.Az asszony éppen lehunyt szemekkel ült és várta szerettei vissza tértét.Laila leült mellé és megfogta az asszony kezét,aki viszonozta.Így ültek némán ki tudja mennyit amikor végre megjelentek.
-Draco!!!Hála az égnek!-rohant oda a fiúhoz aki szerencsére sértetlennek tűnt.Majdnem mindenki befutott talán két halálfaló nem.
-Mi történt?
-Nem sikerült.Átvertek minket.Felvették Harry alakját és kettesével repültek...Mordon viszont halott...Apád dühöng...Ollivander hazudott neki és apám pálcája kettétört...Szegény ember...Laila már megpróbálta kiszabadítani a pálca készítőt,de nem bírt a zárral...Apja tért vissza utoljára.Senki nem mert a közelébe menni.
Pár napra rá apja hívta őket össze újra.
-Megint elbuktam bár a fiú már a markombam volt.Sajnos az informátorom nem tett jó szolgálatot így megint nem tudtam bántani a fiút.Azonban rajta vagyok,hogy ez többet ne okozzon problémát.Most elmegyek újra!Lányom gyere ide! Feladatom van a számodra!Te mint Harry Potter régi barátja fogod nekem megtalálni a fiút.Keresd fel az összes helyet ahol a fiú lehet!!!Megfogta a bal karját és megjelölte a sötét jeggyel.
-Csak érintsd meg és a társaid rögtön ott lesznek.És most menj!!!Laila bólintott megfogta Draco kezét és elindult.Azonban mielőtt hoppanálhatott volna Piton lépett oda.
-Vigyázz magadra.Számítani fognak rá,hogy előbb-utóbb megjelensz.Dumbledore viszont bár a tettei nem úgy jöttek le,bízott benned és tervei voltak veled.A sötét nagyúr tesztel téged ezzel a feladattal.De át kell adnod a nyakláncod Harrynek ez a legfontosabb!!Megértetted?Ha visszajössz elmondok mindent!
Laila zavartan bólintott.Nem tudta elképzelni miért kelhet Harrynek a nyaklánca azt meg végképp nem,hogy miként fogja átadni.Ugyanis haraggal váltak el egymástól ahogy mindenkivel.Kiment a kovácsolt kapunk és arra a helyre gondolt ahonnan anno még mit sem sejtve jövőjéről a kviddics világkupára indultak.Ugyanis egy hely jutott eszébe ami elég védett és Harry szívesen ment.
A Weasley család háza.Megérkezett és tudta gyalogolni kell egy darabig.Arcába húzta köpenyét és elindult.Fogalma sem volt mit fog találni és előbb ért oda mint szeretett volna.Meglepődött mivel egy seregnyi embert látott és egy ünnepi sátrat.Esküvő gondolta.Ebben az időben a háború előtt.
Megszaporázta lépteit...Őröket látott és nem maradt más választása mint az egyikre rászórni az Imperius átkot.Elosont az őr mellett és besurrant a sátorba.A násznép már épp a táncot rótta.Laila kétségbe esetten kereste Harryt.De sehol nem látta.
Megpillantotta Fredet és Georgeot majd Ront és Hermionét.Szépen sorban a rend tagjait.Az érzékeire hagyatkozott.Hol vagy Harry?Kevés ideje volt,hogy megtalálja mielőtt szól a halálfalóknak.
Aztán megérezte a fiút,de nem Harryt látta hanem egy vörös hajú fiút akit még sosem látott.Harry!!!Harryyy!!!sugallta a fiú felé.Nézz ide!!!! És bevált.A fiú felnézett és meglátta őt.Laila gyorsan a szája elé tette ujját.Harry odarohant hozzá.Többen követték a szemükkel és kiszúrták őt.
Laila gyorsan átadta a láncot,majd annyit mondott:Sajnálom!Majd lehunyta szemét és megérintette a sötét jegyet.A társai szempillantás alatt érkeztek meg és a pánik kitört.Harcolni kezdtek...Mindenhol átkok röppentek és látta ahogy a három barát megfogja egymás kezét és eltűnnek.
Társai kegyetlenek voltak és nem egy embert öltek meg.Ahogy hátrálni kezdett beleütközött Georgeba.A fiú ránézett majd szólásra nyitotta a száját,de nem tudta kimondani amit akart mivel Laila lelökte a földre és ott ahol a fiú állt egy mp-el késöbb egy halálos átok csapódott be.
Laila viszonozta és a halálfalót az arca közepén találta el.Szerencséjére nem látta senki csak Geroge.Szóval ilyen érzés embert ölni.Muszáj volt...Ha csak megsebesíti elárulhatja az apjának.Rohanni kezdett az átkok között.A harc a vége felé közeledett mivel társai kevesen maradtak és a rend tagjai és násznép túlerőben voltak.
-Vissza kell mennünk!Harry már nincs itt így is túl sok embert veszítettünk.-szólt oda Dolohovnak.
Az bólintott majd szólt társainak és dehoppanáltak.
-A nagy úr nem lesz boldog...Kudarcot vallottunk.És te meg...Miért nem fogtad el a fiút?-szólt oda Bellatrix!
-Pont azért amiért te sem.Az én feladatom az volt,hogy találjam meg és szóljak...
-Ne a lányt okold.-lépett oda Piton majd kivezette a szóbából.-Amit most mondok azt senkinek nem árulhatod el.Az életed múlhat rajta....A nyaklánc amit a nyakadban hordtál az nem közönséges szimbólumot ábrázolt,hanem a halál ereklyéit.
-De hisz az mese...Laila hallotta már a három fivér meséjét.Akik kijátszották a halált és ajándékot kaptak tőle.A bodza pálcát a feltámasztás kövét és a láthatatlan köpenyt.
-A sötét nagyúr szerint nem és szerintem sem.Ezeket keresi...
-Tehát erre utalt,hogy megoldja a pálca problémát?.A férfi bólintott.Az anyja tudott róla és most általa Harry is.Szóval ez volt Dumbledore terve,ha eljön az ideje figyelmezteti Harryt apja tervéről.De Harrynek nem lesz ideje ezzel foglalkozni,hiszen a horcruxokat keresi.Ránézett a férfira és úgy döntött megbízik benne annyira,hogy elmondja mit tudott meg apjáról.
-El kell mondjak valamit.De senki nem tudhat róla mert minden a semmibe veszhet.Apám horcruxot vagy horcruxokat csinált.Harry azokat keresi....Nem lesz ideje az ereklyékkel és apámmal foglalkozni.Sőt amennyire nem tudja lezárni az elméjét bármikor elbukhat.A férfi komoran nézett rá,és Laila hiányolta a megdöbbenést.
-Te tudtad?-kérdezett rá.A férfi lassan bólintott...-Dumbledore sokat megtudott apádról.
-És miért mondta el neked? Miért bízott meg benned ennyire?Hisz elárultad végig.Megölted.-bukott ki Lailából.
-Ez egy másik történet,aminek még nem most van az ideje,hogy elmondjam.Még egy valami.Apád úgy rendelkezett,hogy visszatérsz a Roxfortba velem együtt,hiszen én leszek az igazgató.
-Ezt nem gondolhatja komolyan!Mégis mit csinálnék az iskolában?
-Beépülsz, figyeled Potter barátait.Az iskola apád ellen van ezt mindenki tudja.Ha eljön az idő harc lesz...
-Dracoval mi a terve?Ő miért nem jöhet vissza?Bár maga is tudta a választ.
-A fiúról tudják,hogy halálfaló ahogy egész családja is.Rólad kevesen tudják ki vagy és ezt még kevesebben,hogy viseled a sötét jegyet.
-Na és McGalagony meg a rend tagjai?Ők tudják!
-Miattuk ne aggódj.Elintézem,ahogy Dumbledore is halála előtt.A lány elfogadta sorsát.Megkereste a fiút és elmondta apja tervét.
-Nem tudom mi lesz velem nélküled...-szólalt meg Laila.-Nem örülök,hogy egyedül maradsz itt...De tegyél meg mindent amit apám kér,bármi legyen is az.Ne találjon okot,hogy bántson!A maradék időt együtt töltötték,de nem szabadultak az elválás pillanatának bekövetkeztétől.
A minisztérium még az esküvő utáni nap végleg elesett.Így legálisan indítottak a mugli származású varázslók ellen hajtóvadászatot.A roxfortba sem tehették be a lábukat akik nem tudtak legalább egy varázsló rokont felmutatni...
A voldemort nevet tabuvá tették.Aki kimondta azonnal elárulta a hol létét.Ügyes húzás volt,mivel csak páran, leginkább a rend tagja mondták ki.Harryt is majdnem így kapták el,de a fiú megint elmenekült.Minden tüzet figyelni tudtak.Egyre nagyobb hatalmuk volt és úgy tűnt minden remény kezd elfogyni...
VOUS LISEZ
Laila Diggory/Laila Denem(Voldemort eltitkolt lánya)
FanfictionLaila Diggory "szerető" családban nőtt fel ám miután megkezdi tanulmányait a Roxfortban sok mindenre fény derül.Kísérd végig ahogy keresi útját a szerelmet az igaz barátait és igazi apja szeretetét.Az írásban trágár szavak és 18+-os jelenetek is les...