IErwin x Reader I Part 1: Az új beosztott

97 3 1
                                    

1. Az új beosztás 

Y/N szemszöge: 

Új vagyok itt a csapatban. Eléggé izgulok mivel ilyen nagy harcban még soha nem vettem részt egész életemben. 

Tulajdonképpen ez az első nagyobb csatám. Rettenetesen félek a Titánok ellen harcolni. Főleg úgy hogy az is életben van aki megette a szüleim. Az emlékek... Körülbelül tíz éves lehettem amikor a titán felfalta a szuleim. 

Azután árvaházban kerültem de úgy tekintek rá mint az otthonom. Most meg itt ezekkel az emberekkel akikre nagyon régóta felnézek. Álom de egyben rémálom is. 

Van egy mogorva fekete haju férfi akit valami Levi kapitánynak hívnak. Szegénykém eléggé alacsony. Aztán van valami depis fekete hajú lány akinek sál van a nyakában. Vele nem beszéltem így nem tudom a nevét. Viszont van egy fiú akire az elején ránéztem. A neve Erwin.

 Az érzéseim iránta nem tudom eldönteni, néha azt veszem észre hogy bámulom a szőke haját és nagy kék szemeit...Ahh. De nem azért vagyok itt hogy Erwint nézzem hanem azért hogy harcoljak. Ide állt valami fura szemüveges lány mellém(azt hiszem) és csak néz. Boldogan. Levi-vel láttam az előbb. 

 Hange szemszöge: 

Itt áll mellettem ez az újonc lány. Eléggé ilyedtnek tűnik. Megyek beszélek vele. 

Új vagy itt?~Hange

Ohm..Igen. A nevem Y/N, Y/N L/N.~Yn

Én Hange vagyok, Hange Zoë~Hange 

Örülök hogy megismertelek~Yn

Szintén~Hange 

Azután el kellett mennem, de szerintem nincs vele baj. Látszik hogy zöldfülű 

Y/N szemszöge: Megint ott áll Erwin. Mutatkozzak be neki? Á nagyon nyilvánvaló lenne. De nincsenek is iránta érzéseim! Rendben bemutatkozok neki hogy mindenkit ismerjek. Levegő be, levegő ki. 

Ohm..Szia! Y/N vagyok, Y/N L/N.~Yn

Én Erwin vagyok, Erwin Smith~ Erwin

Új vagyok itt így gondoltam bemutatkozok~YN

Mennyi harci tapasztalatod van?~Erwin

Hát...nem sok~YN 

Nem baj ha ide jöttél akkor bátorságod van, ez a fontos.~Erwin

Ezután elment,de egy halvány mosolyt láttam alapból rideg arcán. Vagy ezt csak halucináltam? 

Mi lesz ebből? Már előre félek...

Erwin x Reader : Történetem a háborúrólWhere stories live. Discover now