KARAKTER TANITIMI

3.6K 558 304
                                    


Merhaba canlarım! Şimdi sizi Güneş ve Bulut'la tanıştıracağım. Zaten az çok biliyorsunuz. Aklınızda canlanması açısından birkaç ayrıntı daha vereceğim. Zamanla çok daha iyi tanıyacaksınız. İyi okumalarr💙

***

Güneş Aksu: On yedi yaşında

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Güneş Aksu: On yedi yaşında. Son sınıf öğrencisi. İstanbul'da yaşıyor. 1.65 boylarında. Standart bir fiziği var fakat arkadaşları güzel bulsa da kendini güzel bulmuyor.
Resim konusunda oldukça yetenekli. Pek ortamcı değil. Daha çok kendi kendine kalmayı seven, kendi sorunlarını kendi çözmeye çalışan biri. Aşırı üşengeç ve biraz da sakar. Kendiyle dalga geçebilecek özgüvene sahip. Hayvanları çok sever. Kitap okumaya bayılır. Yalnız kaldığında hep kitap okur, derdinin dermanını arkadaşlarında aramak yerine kitaplarında arar.
Çok çabuk sinirlenmez, ama sinirlenince kendine hakim olamaz.
Daha önce ilişkisi olmamasına rağmen bunun bir eksiklik olduğunu düşünmez. Bu konulardan kendini olabildiğince uzak tutmaya çalışır. Daha doğrusu kendini her şeyden uzak tutmaya çalışır. Olası tehlikelere karşı kendini hep geride ve tetikte tutar.
Annesiyle ufak tefek kavgalar etse de iyi anlaşırlar. Kız kardeşi Irmak'la da aynı şekilde. Sürekli bir kavga ve ispiyon içerisinde olsalar da hep birbirlerinin yanındadırlar. Fakat kendi de dahil olmak üzere, kız kardeşi ve annesi, babasıyla anlaşamazlar. Evindeyken bile kendini huzursuz hisseder. O yüzden odasından pek çıkmaz ve evdeki kimseyle uzun uzun konuşmaz.
Ve bir de yakın arkadaşı Sıla vardır. Çok uzun yıllardır arkadaştırlar. Ondan başka kimseye ihtiyacının olmadığını düşünür ve her zaman yanında hisseder. Bu his ona güven verir ve hayatına tat katar.

Bulut Engin: On sekiz yaşında

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bulut Engin: On sekiz yaşında. Üniversite öğrencisi. 1.86 boylarında.
Keyfine düşkün ve bir o kadar da rahat biri. İnsan içinde rahat konuşur. İçinden nasıl gelirse öyle davranır ve kendini sınırlamaz. Sınırlamayı sevmez. Kendini kimseye kolay kolay anlatmaz. Geçmişinde yaşadığı sorunları onu ne kadar etkilese ve rahatsız etse de bunları gizlemekte profesyonelleşmiştir. İnsanların onu tanımasını istemez ve biraz da gizemli bir kişiliği vardır.
Müzikle uğraşır ve yeteneklidir. Sesi de bir o kadar güzeldir. Çok fazla arkadaşı olmasına rağmen oturup sohbet ettiği birkaç arkadaşı vardır. Ailesiyle bazen ufak tefek sorunlar yaşasa da araları oldukça iyidir. Bir de Elif adında bir kız kardeşi vardır.
Daha önce ilişkisi olmuş, fakat devam ettirememiştir. Her ne kadar yakışıklı ve dikkat çekici de olsa da kimseyi istemiyor, kalbi delicesine aşık olacağı birini bekliyordur.
Aynı zamanda iyi bir okuyucudur ve kitap yazar. Arkadaşlarına ve yakınlarına anlatamadığı her şeyi kitaplarında anlatır. Kendini böyle huzurlu ve yüklerinden arınmış hisseder.

-

Yeni karakterler eklendikçe, sizler için yeniden tanıtımlarda bulunacağım. Saat biraz geç oldu ama yine de atmak istedim.

Sizleri seviyorum canımsular, görüşmek üzere^^ 💙

Mesafe: Uyudun Mu? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin