basliyorum...

87 3 0
                                    

Sabah beynimin içine eden gıcık alarmimi zar zor kapattım.kalkar kalkmazda annemin bana bağırması da cabasi tabi...

Neyse dershanede olan gıcık kampim için hazirlanip evden çıktım.Dershaneye vardigimda tabi sabah sabah bana azar atmayi cok seven ahmet hocam sayesinde uçar adimlarla sinifa çıktım.Girer girmez canım arkadaslarim benguhan ve buse uykulu gozlerle bana baktilar.Bende onları tinlamadan direkt kardesime sırf giciklik olsun diye msj attım.(tabikide donmedi:((() Ahh.Kardeşim dedigime bakmayin okuldaki kalbim benim.3 yıldır beraberiz,çoğu kez kavga ettik ama hemende baristik tabi ;)

Neyse bugün kampimin son günü allahtanki... Bugün cuma ve biz yarin sabah otele gidicez yaşasın.Herneyse sirama geçtim.Duzenimiz ben-buse-benguhan diye gidiyodu.Bu ilk dersti ve matematikti. Kubra hocayi cok severim ama biraz despot. Neyse ben arada sirada buseyi durter cimen yesili keçeli kalemimi gösterirdim. O da gösterir beraber kikirdardik. Arada bi benguhan da muhabbete dahil olur oda yeşil kalemini gosterir hep beraber, Ediz' den bahsederdik. Aslında hepimiz ona asiktik. Ama buse kendini daima "Ediz ÇAĞIRAN bu dunyaya gelemeyecek kadar mükemmel."der kendini avutur dururdu. Bizde benguhan la surekli buseyi trollerdik.Dikkatimi onlardan alıp yarinki otel işini dusunuyodum.

Orda kesin taş cocuklar vardir. Hepsini kesicem.

Ahh.tanrim ben size kendimi tanitmadim.Ben Ender.14 yaşındayım ve Ankara'da yasiyorum.Tek cocugum maalesef ki.Hiç kardeşim yok.Ama beni seven etrafimda birsürü kardeşim olduğunu biliyorum.

Neyse ders zili çaldıktan sonra tenefuse çıktık.Kantinden birkaç bişey aldiktan sonra zil çalınca sinifa çıktık. Ders ahmet hocanindi. Gene benguhanla igneli igneli laflar yiyecektik. Ama lavuk herifin hep huyudur. Derse geç gelir,nasıl oluyorsa da konulari yetistirir,bütün sınıfı ozelliklede beni hep göt ederdi.

Ben hayal dunyamda kendi halimde takilirken bir anda lavuk ahmetin sesi şakidi kulağımda. Cok kötü afallandim bi anda.

"Ender kızım istersen benide beynine sok orda ders işleyeyim.Zaten sen ve benguhan ne hayal ediyosaniz agzinizin suyu akiyo.Ozelliklede senin benguhan hanım."

"Hocam olmuyo ama böyle igneli igneli laflar.

"Olur olur. ÇIK DIŞARI!!!."

"Hocam yapmayin ama yaa."

"Yaptim. ÇIK."

Tam anlamiyla ibnetor bu lavuk.

Bende sınıftan çıkar çıkmaz kantin indim.

Bütün dersler bittiginde eve koşa koşa gittim resmen.

~ 3 saat sonra ~

"Anne ne olursun.LUTFENNNN ????."

"Olmaz Ender artık kendi islerini kendin gör. Hem daha halanla ugrasicam."

"Anne ne olursun yaaa.Annem bak ağda acitmiyo,hemde tüyler çabuk uzamiyo.Epilasyon resmen derimi yuzuyo.Lutfennnn ????."

"Olmaz Ender git başımdan. Git odadan epilasyon aleti var onunla al."

"Annem epilasyon cok acitiyoooo."

"Banane kızım git al kendin."

"senin bana işin düşer ama anne."

"eşek sipasina bak sen !?."demesiyle kicima terligi yedim. Hayır anlamiyom o kisacicik mesafede nasıl bu kadar cok acitiyo ve saniyeler içinde nasıl nişan aliyon. Yuh be kadin !!!.

Annemlerin odaya gidip epilasyon aletini aldım.Odama gittim ama nedense bir hareketlilik olmuyordu.Çünki ben alete,alet bana bakiyordu.

Bacak katili azili epilasyon!!!.

Araniyor... Uzun kablosu,dikdörtgen,kenarları oval bir alet araniyor.Şu ana kadar binlerce bacak öldürüdügü kaynaklari elimize geçti,defalarca elimizden kaçtı.Ama hepsi dunyaya yayılmış bi biçimde.bütün bacaklar korku içinde.....

Arkadaşlar daha yeni yazmaya basladim.yani kısaca comezim.yorumlarinizla bana yardım edeceğiniz düşünüyorum.
2.bolumde enderin epilasyon aleti ile imtihani mi ile baslasin,yoksa direk otel yolculugdami baslasin.
Yorumlar plissss.....

EsperérHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin