-11-

786 51 20
                                    

A másnap olyan lassan telt, hogy Kuroo majdnem belehalt. Amint hazaért, azonnal (az apja kérésére) öltönyt vett fel, és már ugrottak is be a kocsiba.

Hosszú volt az út, Kuroo magában örült, hogy nem egyedül kellett ezt a távot megtennie, és főleg annak örült, hogy nem sétálva kellett jönnie. Néhány helyen még járda sem volt, Tokióból kijjebb érve pedig mezőkön kellett volna átvágnia. Igazán macerás lett volna a tehenek mellett elsompolyogni.

Amint odaértek, alig találtak parkolóhelyet. Már sötét volt, Kuroo hat órára tippelt. Amint odaértek a ház közelébe, már nem volt gondja a látási viszonyokkal, olyan szinten ki volt világítva. A hatalmas ablakokból vöröses fény szűrődött ki. A háznak hatalmas ablakai voltak, mert hatalmas volt! Kuroo még sosem látott ekkora házat. Felérne egy múzeummal. Hogy a fejében tájékozódnak itt az emberek? Ő még térképpel is elveszne. Gondolta, megpróbálja elérni Kiritsut, hátha ő meg tudja mondani, Kenma ebben a böhöm nagy házban nagyjából merre van, de aztán eszébe jutott, hogy fogalma sincsen mit jelent az, hogy "ha látni akarsz, láss".

Beléptek a kapun, amely mellett egy kis panelen Kuroo apja lehúzott egy kártyát. Két ezüst kutyamaszkot viselő, csillogós lebernyegekben szinte repülő nő köszöntötte őket, és egy-egy valamilyen ismeretlen kristályból készült majdnem átlátszó állatmaszkot kaptak. A maszkokat felvették, majd beljebb léphettek. Kuroo a maszk mögött teljesen jól látott. Miután körülnézett, azt kívánta, bárcsak legalább a látóterét leszűkítené ez a maszk.

Kuroo szeme elé igen trágár látvány terült. Tudta, hogy milyen egy sztriptíz klubb, de ez már talán kicsit sok volt! A hatalmas aulában bal oldalon található volt egy folyosó, beljebb egy svédasztal, tele mindennel, amit csak szem- s száj kívánhatott. Legalább is így fogalmazott Kiritsu, aki ezzel a húzásával majdnem halálra rémisztette Kuroot. A maszk egy átlátszó anyagból volt, így Kiritsu ha akart, megjelenhetett.

-Baszdmeg Kiritsu! Halálra rémisztettél.- Suttogta Kuroo. -Amúgy is, hogy vagy itt?

-Wow Ilyen nemes anyagon még nem volt Tsunagarim.{1} Aztakurva, te gazdag vagy?

-Miért? Ez milyen anyag?

-Ez gyémánt, baszki!

-Hogy mi? - Kérdezte kicsit hangosabban.

-Kuroo, minden rendben?

-Persze, apa. Lehet egy kérdésem? Mégis minek hoztál ide? Azt értem, hogy magányos vagy azóta amióta anya eltűnt de-

-Shh Kuroo. Szerettem volna, ha te és Kenma találkoznátok. Nem gondoltam volna, hogy ilyen rossz a helyzet. Mondjuk, nekem tetszik. -Nézett végig a hatalmas termen. A Svédasztaltól nem messze volt egy hatalmas tánctér, egy emelvényen középen a DJ. Ő már Arany maszkot viselt, hosszú fülekkel. Kuroonak az ezüst maszkok inkább egy Husky fejére hasonlítottak, mint egy farkas fejére. Abban viszont biztos volt, hogy a DJ maszkja egy rókát szimbolizál. A tánctér mögött egészen az aula másik feléig egy adag Kanapé volt elhelyezve, de úgy, hogy a padlóban mélyedések voltak, és a sztriptízrudak így "emelvényeken" voltak, elég helyet hagyva a Kanapén ülőknek, hogy kellemes távból nézhessék az előadásokat, melyeket ezüst maszkos nők tartottak. Kuroo meg lett volna lepődve, hogy ha egy férfit is megpillantana egy ilyen rúdon. Nem azért mert ellenezte, hanem mert tudta, hogy Kenma szülei egyenesen gyűlölték az LMBTQ+ embereket. Lehet, hogy ezalatt a 2 év alatt megváltoztatták a véleményüket. Legalább is Kuroo remélte, mert ő bizony nagyon szerette volna egy nap megkérni Kenma kezét, és igazán kínos lett volna, ha az esküvőn derül ki, hogy Kenma egy férfihez megy hozzá. Persze amikor először gondolt erre, még azt hitte, hogy Kenma akarná, hogy a szülei ott legyenek az esküvőn. Mondjuk mellette szólva, akkor még csak nyolc éves lehetett, és akkor találkozott Kenmával először.

A terem jobb oldalán volt egy bárpult, és mögötte egy kiállítás szerű vásár, mindenféle dolgokkal, beleértve ékszereket, ritka kristályokat, gyöngyöket, és persze fegyvereket. Kuroot igazán érdekelte, hogy mik lehetnek ott, ezért a bár előtt elsétálva oda is osont a kirakatokhoz, jó pár tekintetet magával vonva, közöttük a bárpult mögött álló poharat tisztogató Kenmáét is.

-~~~~~-~~~~~-~~~~~-~~~~~-

{1}- Tsunagari nagyjából összekötést jelent.

-~~~~~-~~~~~-~~~~~-~~~~~-

Hellóka elvtársaim elkezdődött az iskolaév, ezért sajnos mától csak délutánonként, vagy esténként fogok tudni részt felrakni. Köszi a megértést!

Ígéretek tengere (KuroKen)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang