hoofdstuk 6

3.1K 118 15
                                    

Pov lisa

Ik ben samen met Zoë naar de film geweest. Jesse wou niet mee want hij wou geen "vrouwen film" zien, nouja grote onzin want er zaten opzich nog best wel veel jongens. Al denk ik wel dat ze mee werden gesleept door hun vriendin of ouders. Maar ja we zijn nu op weg naar Zoë's huis. 'Zoë vind je het echt helemaal niet erg dat ik met jesse heb, aangezien ik de laatste tijd meer bij jesse ben.'

'Nee hoor lisa, maak je maar geen zorgen ik vind het niet erg. Maar jesse is wel een playertje dus ik zou als ik jou was wel oppassen. Maar hij weet dat als hij jouw wat aandoet hij met mij te maken krijgt.'
Wat?! Dalijk heeft hij een ander meisje en bedriegt hij me! 'Zoë, dalijk bedriegt hij me?!'

'nee hoor lieverd, ik heb hem veel gezien met meiden maar sinds hij met jouw heeft is hij anders'

Ik weet dat Zoë haar broer heel goed aanvoelt maar toch.. Met die gedachte in mijn achter hoofd fietsen we terug naar huis ik naar mijn huis en Zoë naar haar huis.

Pov Zoë

Jesse, ben thuiss! Ik loop de kamer in en zie jesse verschrikt zitten met een meisje.

Ik kijk hem boos aan. 'Jesse kan ik je even spreken?' jesse loopt achter me aan naar de gang. 'Jesse, wat was je aan het doen?' ik kijk hem boos aan en heb al een vermoedde op zijn antwoord.

'Euuh euuh, jaa.. I-ik was met haar aan het zoenen maar toen kwam jij binnen'

Ik word nu echt boos. 'Wat denk je wel niet je hebt met lisa en dan flik je dit, ze wou mij niet geloven dat jij zo iets deed en moet je zien wat je hebt gedaan. Stuur dat meisje weg en ga tegen Lisa zeggen wat je hebt gedaan want dit verdient zij niet. Je doet haar nu echt heel veel pijn' ik zie dat jesse zich schaamt en het huilen nader staat dan het lachen. ' jesse, je kunt zo iets niet maken lisa houd echt super veel van je.'

'Ik weet het ik weet okk niet waarom ik dit deed. Dat meisje boeit me helemaal niks ik.. Ik hou echt van lisa maar dat meisje.. Ik weet het gewoon niet.'

'Je gaat nu gewoon naar lisa en vertelt het haar.' jesse loopt de kamer in en het meisje rent huilent de deur uit. Jesse loopt ook met tranen in zijn ogen de deur uit richting lisa.

******
Heyy lieve lezers ik heb een keer met pov geschreven. Zeg wat jullie er van vinden.

Xx J

verliefd op de broer van mijn beste vriendin?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu