Giriş

160 1 0
                                    

    Claire  sıçrayarak uyandı. Az önce ne olmuştu öyle. Bir rüya görmüş olmalıydı. Yatağı su gibi olmuştu. Saçları yüzüne yapışmıştı. Bir kaza olmuştu.                                                                 Büyük bir kaza. Claire ve ailesi göl evinden dönüyorlardı. Arabadalardı. Anne ve babası ön koltukta, Claire ve küçük kardeşi Lena arka koltukta oturuyordu.Müzik son sesti. Claire in anne ve babası müziğin sesini kısmak yerine bastırarak bağıra bağıra kavga ediyorlardı. Lena ise yan koltuğa sinmişti.Anne ve babası ufak tefek şeyler için kavga ederlerdi.  Hatta bazen birbirlerine vurar,bir şeyler kırarlardı. Claire kendini bildi bileli bu hep böyleydi. O artık bu kavgalara alışmıştı ama Lena o daha çok küçüktü ve korkuyordu. Bir süre sonra Lena da hıçkırarak ağlamaya başladı. Hiçbiri umurunda değildi. Bu aileyi sevmiyordu. Claire in sinirleri bozulmuştu.  Kafasını çevirip camdan dışarı baktı. Hava güneşli ve çok sıcaktı. Derken bir sarsıntı oldu ve bir gürültü koptu neyse ki hepsi bir rüyaydı.Claire ikinci kez uyandığında sabah olmuştu.Annesi aşağıdan bağırıyordu.  " Kaldırın kıçlarınızı yola çıkma zamanı. " Bir saat sonra herkes arabaya binmişti ve istikamet göl eviydi.Göl evi onlara sonbaharda ölen büyük baba Bob dan miras kalmıştı. Oraya ilk gidişleriydi.

CLAİREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin