1. Day

52 6 18
                                    

Ee selam
Nasıl başlayacağım hakkında hiç bir fikrim yok. Yazarken çok yazım hatası yapıyorum evet ve geriliyorum genellikle ama bu konu hakkında rahat görünmeye çalışıyorum.

İsmimi vermek istemiyorum çünkü bence buna gerek yok. İsmimi bilmesenizde olur. Sanırım özgüven problemi.

Önceden yazıyordum nilayyusrefova ile birlikte ortak hikayelerimiz vardı. Ama silmeye karar verdik çünkü uzun bir aradan sonra içimizden yazmak gelmedi.

Her neyse ben kendimi anlatıcaktım dimi?

Bazen konulardan sapabiliyorum.

17 yaşındayım, kova burcuyum. Bulgaristan'da yaşıyorum ve burda doğup büyüdüm. Bulgar değilim, türküm ve bu soru beni genellikle geriyor. Naim Süleymanoğlu için çekilen filmi seyredebilirsiniz, genellikle bu konu orda yer alıyor.

Eskiden küfür etmiyordum ama yıllar geçtikçe bunu bir tepki olarak kabullendim ve buna beni alıştıran yine nilay.

Eğlenceli olduğumu söylerler ama mizah seviyem düşük diyebilirim yani güzel şakalar yapamıyorum. Her ortama uyarım, biraz içime kapanığım. Genellikle sakin bir yapım var. En küçük şey için sinirlenebiliyorum ve ya benim için önemli bir şey ise ağlayabiliyorum. Kısaca duygusal biriyim ve içime ata ata bir anda patlayabiliyorum, buna nilay da şahit olmuştu.

Yeni arkadaş edinmek benim açımdan biraz zor çünkü utangaç biriyim ve alışmak zaman alıyor. Karşımdaki insana nasıl davranmam gerek bilemiyorum çünkü onu bir şekilde incitmemeye çalışıyorum ve ya kırmamaya.

Sanırım biraz kısa oldu ama bence bu kadar yeterli.

30 days challengeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin